فرودگاه بین المللی لندن 4.5 میلیون دلار از FedDev انتاریو برای حفظ ارتباطات و مشاغل منطقه دریافت می کند

[ad_1] پشتیبانی فدرال هدفمند از اکوسیستم حمل و نقل هوایی منطقه ای در منطقه لندن 3 آگوست 2021 – لندن ، انتاریو حمل و نقل هوایی منطقه ای برای رشد اقتصادی محلی ، جابجایی مردم و کالاها در سراسر کشور و حفظ عملیات با شرکای تجاری ما بسیار مهم است. این بیماری همه گیر تأثیرات

کد خبر : 96302
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
فرودگاه بین المللی لندن 4.5 میلیون دلار از FedDev انتاریو برای حفظ ارتباطات و مشاغل منطقه دریافت می کند

[ad_1]

پشتیبانی فدرال هدفمند از اکوسیستم حمل و نقل هوایی منطقه ای در منطقه لندن

3 آگوست 2021 – لندن ، انتاریو

حمل و نقل هوایی منطقه ای برای رشد اقتصادی محلی ، جابجایی مردم و کالاها در سراسر کشور و حفظ عملیات با شرکای تجاری ما بسیار مهم است. این بیماری همه گیر تأثیرات عمده ای بر اکوسیستم های حمل و نقل هوایی منطقه ای داشته است و جوامع و مشاغل محلی را از ساحل به ساحل به ساحل دیگر تحت تأثیر قرار داده است.

طرح حمل و نقل هوایی منطقه ای دولت کانادا (RATI) از دسترسی به حمل و نقل هوایی و اکوسیستم های منطقه ای پشتیبانی می کند. به طور خاص ، تداوم مسیرهای هوایی موجود را تضمین می کند و اطمینان حاصل می کند که فرودگاه ها همچنان فعال هستند و می توانند در رشد اقتصادی منطقه مشارکت داشته باشند ، در حالی که با واقعیت ها و الزامات جدید پس از COVID-19 سازگار می شوند.

پشتیبانی هدفمند از اکوسیستم حمل و نقل هوایی لندن

با در نظر گرفتن این موضوع ، امروز ، کیت یانگ ، نماینده پارلمان لندن وست و پیتر فراگیسکاتوس ، نماینده پارلمان مرکز شمال لندن ، به نمایندگی از ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول اقتصاد فدرال آژانس توسعه جنوب انتاریو (FedDev Ontario) از کمک غیرقابل بازپرداخت FedDev انتاریو به مبلغ 4.5 میلیون دلار برای فرودگاه بین المللی لندن خبر داد.

فرودگاه بین المللی لندن یکی از دارایی های مهم حمل و نقل است که در سال 2019 نزدیک به 700000 مسافر خدمات رسانی کرد و روزانه 40 خطوط هوایی تجاری به بیش از 14 مقصد پرواز کردند. در طول همه گیری همه گیر ، فرودگاه بیش از 90 درصد از حجم مسافران را تجربه کرد. این سرمایه گذاری غیرقابل بازپرداخت ، نقدینگی را پشتیبانی می کند تا با کمک به فرودگاه در تأمین هزینه های ثابت عملیاتی ، به عملیات و خدمات هوایی مهم منطقه ای ادامه دهد. این پروژه همچنین از خدمات عملیاتی حیاتی ، احیای مسیرهای هوایی منطقه ای و حفظ مشاغل در منطقه لندن پشتیبانی می کند.

حمل و نقل هوایی منطقه ای کلید توسعه اقتصادی جوامع و مشاغل در سراسر کانادا است. اتصال کانادایی های ساکن در مناطق روستایی و دورافتاده به مراکز شهری ، تحویل کالاهای کانادایی به بازارهای جهانی و استقبال از بازدیدکنندگان بین المللی به تمام نقاط کشور ، در صورت امکان انجام این امر ضروری است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.