فرصت شکل دادن به آینده کریپتو را در آغوش بگیرید – اخبار بیت کوین Op-Ed

[ad_1] از آنجایی که ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مناقشه حقوقی خود بر سر طبقه بندی XRP به عنوان یک اوراق بهادار ادامه دارند، نمی توان عواقب آن را برای هر دو طرف و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال دست کم گرفت. این مورد یک فرصت منحصر به فرد

کد خبر : 343134
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
فرصت شکل دادن به آینده کریپتو را در آغوش بگیرید – اخبار بیت کوین Op-Ed

[ad_1]

از آنجایی که ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مناقشه حقوقی خود بر سر طبقه بندی XRP به عنوان یک اوراق بهادار ادامه دارند، نمی توان عواقب آن را برای هر دو طرف و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال دست کم گرفت. این مورد یک فرصت منحصر به فرد برای دستیابی به وضوح نظارتی بسیار مورد نیاز است، که در نهایت می تواند باعث رشد و ثبات در سراسر بخش شود. ریپل باید این چشم انداز را با تمام وجود بپذیرد.

سرمقاله نظر زیر توسط جوزف کلمنت، مشاور عمومی در Bitcoin.com.

رویدادهای اخیر، مانند افزایش ارزش XRP و افزایش علاقه باز به بازار آتی، نشان دهنده خوش بینی فزاینده در مورد شانس پیروزی ریپل در شکایت خود علیه SEC است. این احساسات مثبت با پیش‌بینی اینکه پیروزی ریپل می‌تواند وضعیت حقوقی XRP را در بازار ایالات متحده مستحکم کند، تقویت می‌شود، و باعث افزایش بیشتر قیمت‌ها می‌شود و به طور بالقوه باعث ایجاد یک «فصل جایگزین» می‌شود که در آن ارزهای دیجیتال جایگزین بهتر از بیت‌کوین و اتریوم عمل می‌کنند.

اما پیروزی واقعاً برای ریپل چه معنایی دارد؟ بررسی نتایج بالقوه و پیامدهای آنها برای درک اهمیت حصول اطمینان از یک حکم دادگاه مساعد بسیار مهم است.

تسویه حساب محرمانه

SEC و Ripple می توانند به یک توافق تسویه خصوصی دست یابند. در این سناریو، شرایط تسویه حساب فاش نشده باقی می ماند و پرونده پیش نمی رود. در حالی که این نتیجه ممکن است برای ریپل مهلت ایجاد کند، بعید است که راهنمایی یا شفاف سازی در مورد وضعیت نظارتی XRP و توکن های مشابه ارائه کند.

شهرک عمومی

SEC و Ripple می توانند به یک توافق تسویه حساب دست یابند که به صورت عمومی افشا می شود. این معمولاً شامل موافقت شرکت با پرداخت جریمه، ثبت توکن به عنوان یک اوراق بهادار یا پایبندی به الزامات قانونی خاص است. اگر XRP به‌عنوان یک امنیت ثبت شود، می‌تواند پیامدهای گسترده‌ای برای ریپل و صنعت گسترده‌تر داشته باشد، زیرا این طبقه‌بندی احتمالاً مانع پذیرش توکن می‌شود و مانع نوآوری در این زمینه می‌شود.

SEC پرونده را رها می کند

اگرچه برای ریپل غیر محتمل و یک پیروزی قابل توجه است، اما اگر کمیسیون SEC تشخیص دهد که فاقد شواهد کافی برای اثبات ادعاهای خود است یا اگر تصمیم بگیرد که پیگیری پرونده به نفع عمومی نیست، این نتیجه ممکن است رخ دهد. این نتیجه مطمئناً یک پیروزی بزرگ برای ریپل خواهد بود. با این حال، روشن نیست که آیا توکن های مشابه اوراق بهادار هستند یا خیر، این صنعت را در حالت ابهام قرار می دهد و احتمالاً تازه واردان را منع می کند.

حکم به اینکه XRP یک امنیت نیست

اگر دادگاه به نفع Ripple رای دهد، می تواند تعیین کند که XRP یک اوراق بهادار نیست. این نتیجه یک سابقه قانونی برای صنعت ایجاد می کند و مشروعیت XRP و سایر توکن های مشابه را تقویت می کند. پیروزی ریپل همچنین ضربه مهمی به تلاش سیستماتیک SEC برای ادعای صلاحیت بر دارایی‌های کریپتو وارد می‌کند. با این حال، توجه به این نکته ضروری است که چنین حکمی ممکن است قابل تجدید نظر باشد، که باعث گسترش دعوای حقوقی و ایجاد ابهام بیشتر شود.

حکم به نفع SEC

این نتیجه مشخص می‌کند که XRP یک امنیت در ایالات متحده است و SEC را تشویق می‌کند تا به جنگ صلیبی نظارتی خود علیه دارایی‌های کریپتو ادامه دهد و مانع رشد صنعت شود.

در حالی که تسویه حساب ممکن است خطر یک حکم نامطلوب ریپل را کاهش دهد، با توجه به شانس ریپل برای برنده شدن در دعوای خود همانطور که بازار استنباط می کند، این شرکت باید به چالش بپردازد و از فرصت برای شکل دادن به آینده صنعت ارزهای دیجیتال استفاده کند. به دست آوردن یک قضاوت مطلوب، به ویژه با نظر منتشر شده از دادگاه، یک سابقه قانونی ایجاد می کند، وضوح مورد نیاز را در طبقه بندی نشانه ها ارائه می دهد، تعهد ریپل به اصول صنعت را نشان می دهد، مشروعیت بلندمدت XRP را مستحکم می کند و رویکردهای نظارتی جهانی را تحت تأثیر قرار می دهد. کل صنعت در حال تماشا است و ریپل این پتانسیل را دارد که تأثیری ماندگار بر دنیای ارزهای دیجیتال بگذارد.

برچسب ها در این داستان

درخواست تجدیدنظر، بیت کوین دات کام، بازار ارزهای دیجیتال، افشا، حکم دادگاه مساعد، جریمه، بازار آتی، مقررات جهانی، رشد، صنعت، اصول صنعت، جوزف کلمنت، دعوی حقوقی، اختلاف حقوقی، سابقه قانونی، مشروعیت، مقاله Op Ed, op-ed , Opinion, Opinion Editorial, Optimism, private, prospect, public, وضوح نظارتی, الزامات نظارتی, ریپل, حکم, SEC, حوزه قضایی SEC, امنیت, تسویه حساب, ثبات, ثبت توکن, ارزش, XRP

فکر می‌کنید چه نتیجه‌ای در نبرد حقوقی جاری بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار وجود دارد و فکر می‌کنید چگونه بر بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال و آینده طبقه‌بندی توکن‌ها تأثیر می‌گذارد؟

نویسنده مهمان

این یک مقاله Op-ed است. نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به خود نویسنده است. Bitcoin.com نظرات، نظرات یا نتیجه گیری های ارائه شده در این پست را تایید و پشتیبانی نمی کند. Bitcoin.com مسئول یا مسئولیتی در قبال هر گونه محتوا، دقت یا کیفیت در مقاله Op-ed نیست. خوانندگان باید قبل از هر اقدامی در رابطه با محتوا، دقت لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به اطلاعات موجود در این مقاله ندارد. برای مشارکت در بخش Op-ed ما یک پیشنهاد به op-ed (at) bitcoin.com ارسال کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.