فدرال رزرو برای اولین بار از سال 2018 نرخ بانکی را افزایش می دهد، FOMC انتظار 6 افزایش دیگر را دارد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] روز چهارشنبه، کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) و جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد اقتصاد آمریکا، برنامه های بانک مرکزی برای رسیدگی به تورم، و جنگ جاری روسیه و اوکراین برگزار کردند. پاول اعلام کرد که FOMC تصمیم گرفته است تا نرخ بهره بانکی را یک چهارم درصد افزایش دهد

کد خبر : 179783
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲:۴۵
فدرال رزرو برای اولین بار از سال 2018 نرخ بانکی را افزایش می دهد، FOMC انتظار 6 افزایش دیگر را دارد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

روز چهارشنبه، کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) و جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد اقتصاد آمریکا، برنامه های بانک مرکزی برای رسیدگی به تورم، و جنگ جاری روسیه و اوکراین برگزار کردند. پاول اعلام کرد که FOMC تصمیم گرفته است تا نرخ بهره بانکی را یک چهارم درصد افزایش دهد و همچنین خاطرنشان کرد که فدرال رزرو پیش بینی می کند “افزایش مداوم … مناسب خواهد بود.”

فدرال رزرو نرخ بهره بانکی را افزایش داد

برای اولین بار از زمان شروع همه گیری کووید-19، فدرال رزرو اعلام کرد که نرخ بهره معیار را از نزدیک به صفر به 0.25 درصد افزایش داده تا 0.25 درصد و 0.50 درصد را هدف قرار دهد.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، روز چهارشنبه پس از اشاره به مناقشه روسیه و اوکراین، افزایش نرخ بهره را فاش کرد و تاکید کرد که “پیامدهای آن برای اقتصاد ایالات متحده بسیار نامشخص است.”

با این حال، پس از اشاره به اینکه اقتصاد ایالات متحده، به ویژه بخش مشاغل در حال نشان دادن قدرت است، پاول به سرعت توضیح داد که FOMC نرخ بانکی معیار را یک چهارم درصد افزایش داد و تأکید کرد که “افزایش مداوم … مناسب خواهد بود.”

پاول همچنین در مورد کاهش برنامه خرید فدرال رزرو صحبت کرد اما خاطرنشان کرد که جزئیات مربوط به این ترتیب خاص در جلسه بعدی فاش خواهد شد. آخرین باری که فدرال رزرو نرخ بهره بانکی را افزایش داد در دسامبر 2018 بسیار قبل از همه گیری کووید-19 بود.

در بیانیه پس از نشست فدرال رزرو همچنین درباره کاهش ترازنامه بانک مرکزی آمریکا در نشست بعدی FOMC بحث شد. جزئیات بیانیه پس از نشست «کمیته انتظار دارد که کاهش دارایی‌های خود از اوراق بهادار خزانه‌داری و بدهی‌های آژانس و اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن آژانس را در جلسه آینده آغاز کند».

علاوه بر افزایش ربع درصدی، FOMC انتظار دارد در هر جلسه FOMC 6 افزایش نرخ دیگر افزایش یابد. علاوه بر این، بانک مرکزی همچنین انتظار دارد در سال آینده نرخ ها را سه برابر افزایش دهد.

این کمیته مصمم است اقدامات لازم برای بازگرداندن ثبات قیمت ها را انجام دهد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در طی اظهارات خود در کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد که اقتصاد ایالات متحده بسیار قوی و در موقعیت مناسبی برای مدیریت سیاست های پولی سخت تر است.

فدرال رزرو می گوید تورم ایالات متحده همچنان بالا است

پس از افزایش نرخ بهره، پیتر شیف، اقتصاددان و صاحب بازار طلا، در توئیتی درباره اقدام فدرال رزرو نوشت. شیف: «تنها دلیلی که فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش داد، تورم است گفت. قبل از اینکه بپذیریم تورم گذرا نیست، فدرال رزرو هیچ گونه افزایش نرخ بهره را در سال 2022 برنامه ریزی نمی کرد. با توجه به خطرات ژئوپلیتیک فعلی و ضعف در اقتصاد و بازارهای مالی، فدرال رزرو بهانه ای برای صفر ماندن نداشت.

بانک مرکزی ایالات متحده در واقع در بیانیه های پس از جلسه به بالا ماندن تورم اعتراف کرد. در اعلامیه افزایش نرخ FOMC توضیح می‌دهد: «تورم همچنان بالاست و منعکس‌کننده عدم تعادل عرضه و تقاضا مربوط به همه‌گیری، قیمت‌های بالاتر انرژی و فشارهای بیشتر قیمت‌ها است».

در همین حال، شاخص‌های محبوب ایالات متحده نزدک، داوجونز Industrial Average، NYSE و S&P 500 همگی پس از اعلام افزایش نرخ بهره FOMC سبز باقی ماندند. بازارهای اقتصاد کریپتو پس از یک جهش کوتاه در معاملات صبح روز چهارشنبه (ET) تثبیت شدند.

به دنبال بیانیه‌های FOMC، اقتصاد کریپتو در 24 ساعت گذشته همچنان 1.2 درصد رشد داشته است. قیمت هر اونس طلای مرغوب 0.999 در 24 ساعت گذشته 0.17 درصد کاهش یافته است. در زمان انتشار، یک اونس طلا در حال مبادله با 1914 دلار در هر اونس است که 7.08 درصد از بالاترین رکورد اخیر دارایی 2060 دلار کاهش یافته است.

برچسب ها در این داستان

2022، 2023، نرخ بانکی، بانک مرکزی، همه‌گیری کووید-19، رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، DOW، اقتصاد، فدرال رزرو، رئیس فدرال رزرو جروم پاول، فدرال رزرو، FOMC، جلسه FOMC، طلا، تورم، افزایش نرخ بهره، جروم پاول، nasdaq، NYSE، بیماری همه گیر، پیتر شیف، فشار قیمت، S&P 500، بانک مرکزی ایالات متحده، اقتصاد ایالات متحده

نظر شما در مورد افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو برای اولین بار از سال 2018 چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.