فدرال رزرو آمادگی کافی برای خنثی کردن جمع آوری اطلاعات چینی را ندارد

[ad_1] این گزارش که روز سه شنبه منتشر شد، به شدت بر اطلاعات ارائه شده توسط خود بانک مرکزی ایالات متحده متکی است که به تحقیقات داخلی در سال 2015 برمی گردد که به “شبکه P” معروف شد، گروهی متشکل از 13 نفر در هشت منطقه ای. بانک‌های فدرال رزرو که الگوهای «سفرهای خارجی، ایمیل‌ها،

کد خبر : 233832
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
فدرال رزرو آمادگی کافی برای خنثی کردن جمع آوری اطلاعات چینی را ندارد

[ad_1]

این گزارش که روز سه شنبه منتشر شد، به شدت بر اطلاعات ارائه شده توسط خود بانک مرکزی ایالات متحده متکی است که به تحقیقات داخلی در سال 2015 برمی گردد که به “شبکه P” معروف شد، گروهی متشکل از 13 نفر در هشت منطقه ای. بانک‌های فدرال رزرو که الگوهای «سفرهای خارجی، ایمیل‌ها، جزئیات در رزومه و سوابق تحصیلی» آنها نگرانی‌هایی را برانگیخته است.

شورای حکام فدرال رزرو مستقر در واشنگتن و 12 بانک منطقه ای شبه مستقل، هزاران اقتصاددان، از جمله بسیاری از کشورهای دیگر، از جمله چین، را استخدام می کنند. گزارش کمیته موافقت کرد که این رویکرد مشترک، توانایی فدرال رزرو برای درک اقتصاد و سیاست گذاری را افزایش می دهد.

بر اساس این گزارش، حوادث ذکر شده در این سند، به جای همکاری فکری، به “تلاش مستمر چین در بیش از یک دهه برای نفوذ بر فدرال رزرو” اشاره دارد.

معلوم نیست چه بر سر آن آمده است. گزارش کمیته مطالعات موردی مفصلی را در مورد پنج فرد ارائه می‌کند که چهار نفر از آنها به عنوان کارمند فدرال رزرو ادامه می‌دهند و می‌گوید که علیرغم ارتباط آنها با مقامات و دانشگاه‌های چین، فدرال رزرو هیچ موردی را پیدا نکرد که اطلاعاتی خلاف سیاست‌ها به اشتراک گذاشته شده باشد.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در نامه ای به سناتور در حال خروج، راب پورتمن، جمهوری خواه در کمیته امنیت داخلی، گفت که او “نگرانی شدیدی در مورد اظهارات و پیامدهای موجود در گزارش” دارد و بررسی های پیشینه ای که کارکنان فدرال رزرو انجام می دهند و این فناوری را به تفصیل شرح می دهد. برای جلوگیری از نقض امنیت استفاده می شود.

پاول نوشت: «ما نگران هرگونه ادعای قابل پشتیبانی در مورد تخلف، هر منبعی که باشد، خواهیم بود. در مقابل، ما عمیقاً از آنچه به نظر ما تلقینات ناعادلانه، غیرقابل اثبات و تأیید نشده گزارش در مورد اعضای خاص کارکنان است، نگران هستیم.

بر اساس این گزارش، فعالیت‌های مورد بحث در این سند، حداقل چندین سال پیش، پرچم‌های قرمز را در داخل فدرال رزرو برافراشته است. مقامات بانک مرکزی ایالات متحده اغلب در مورد خطرات امنیت سایبری که آنها و همه موسسات مالی با آن مواجه هستند صحبت می کنند، اما در مورد هدف جمع آوری اطلاعات انسانی صحبت نکرده اند.

برخی از کارکنان، برای مثال، با یک کارمند منطقه‌ای سابق فدرال رزرو، که فقط با نام «Z» شناخته می‌شد، در تماس بودند که با «برنامه جذب استعداد» چینی که توسط حزب کمونیست چین برای توسعه منابع در داخل مؤسسات فنی ایالات متحده استفاده می‌شد، ارتباط داشت. گزارش گفت. برنامه‌های استخدام، از جمله «برنامه هزار استعداد»، در گزارش قبلی سنا به‌عنوان روشی کلیدی که چین از کمک هزینه‌های تحقیقاتی، موقعیت‌های سخنرانی دانشگاهی و سایر امتیازات برای تلاش برای یادگیری و صدور مالکیت معنوی ایالات متحده استفاده می‌کند، برجسته شده بود.

در این گزارش، این وضعیت باعث شد تا مقامات فدرال رزرو نگران شوند «از این که دولت‌های خارجی تلاش‌های سازمان‌یافته‌ای برای جذب محققان فدرال رزرو داشتند».

این گزارش افزود: یکی از کارمندان درگیر، “تلاش کرد حجم زیادی از داده ها را به یک کامپیوتر خارجی منتقل کند”، اگرچه یکی از دستیاران کمیته گفت که مشخص نیست آیا این تلاش موفق بوده یا چه داده هایی درگیر بوده است.

این گزارش می‌گوید یکی از کارکنان فدرال رزرو «کد مدل‌سازی را به یک دانشگاه چینی مرتبط با بانک مرکزی چین ارائه کرده است، اگرچه باز هم هیچ جزئیاتی در مورد ماهیت کد یا محدود بودن توزیع آن وجود ندارد. پاول در نامه خود خاطرنشان کرد که “مهم ترین مدل های اقتصادی” فدرال رزرو در مالکیت عمومی است و برای دانلود از وب سایت فدرال رزرو در دسترس است “تا مردم بتوانند با ما و این مدل ها تعامل داشته باشند.”

‘به زور بازداشت شد’

شاید در بی‌پرده‌ترین حادثه، «یک مقام ارشد بانک فدرال رزرو» در سال 2019 توسط مقامات چینی در سفری به این کشور «به زور بازداشت» شد و تحت تهدید به زندان به او گفتند که «باید همکاری کند… داده های اقتصادی عمومی.”

در این گزارش آمده است که کارمند این حادثه را به فدرال رزرو گزارش کرده است، و آنها آن را به وزارت امور خارجه و FBI گزارش کردند.

با این حال، این گزارش استدلال می‌کند که فدرال رزرو باید تلاش‌های ضد جاسوسی خود را تقویت کند و با آژانس‌هایی مانند FBI همکاری نزدیک‌تری داشته باشد.

پاول نوشت: «از آنجایی که می‌دانیم هدف برخی از بازیگران سوءاستفاده از هر گونه آسیب‌پذیری است، فرآیندها، کنترل‌ها و فناوری ما قوی هستند و مرتباً به روز می‌شوند. “ما با احترام هر گونه پیشنهادی را که بر خلاف آن باشد رد می کنیم.”

(گزارش هاوارد اشنایدر؛ ویرایش توسط پل سیمائو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.