فایل‌های Moderna برای مجوز ایالات متحده برای تزریق کووید برای کودکان زیر ۶ سال

[ad_1] واکسن COVID-19 شرکت Pfizer Inc و BioNTech SE برای کودکان 5 سال و بالاتر مجاز است. اما نتایج کارآزمایی آنها برای کودکان 2 تا 4 ساله نشان داد که پاسخ ایمنی ضعیف تری نسبت به بزرگسالان نشان می دهد، که باعث شد مطالعه برای آزمایش دوز سوم تمدید شود. فایزر گفته است که داده

کد خبر : 199557
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
فایل‌های Moderna برای مجوز ایالات متحده برای تزریق کووید برای کودکان زیر ۶ سال

[ad_1]

واکسن COVID-19 شرکت Pfizer Inc و BioNTech SE برای کودکان 5 سال و بالاتر مجاز است. اما نتایج کارآزمایی آنها برای کودکان 2 تا 4 ساله نشان داد که پاسخ ایمنی ضعیف تری نسبت به بزرگسالان نشان می دهد، که باعث شد مطالعه برای آزمایش دوز سوم تمدید شود. فایزر گفته است که داده ها در ماه آوریل ارائه خواهند شد.

پل برتون، مدیر ارشد پزشکی مدرنا در مصاحبه ای گفت: “این یک حوزه مهم از نیازهای برآورده نشده را نشان می دهد.”

برتون گفت: “هیچ واکسن دیگری، هیچ درمانی دیگری وجود ندارد که این بچه های کوچک بتوانند داشته باشند.” “اگر آنها قضاوت کنند که داده ها کافی است، من فکر می کنم از منظر بهداشت عمومی، ارائه آن به این کودکان در سریع ترین زمان ممکن بهترین کار است.”

Moderna داده‌های آزمایشی را در ماه مارس منتشر کرد که نشان می‌داد واکسن آن بی‌خطر بوده و پاسخ ایمنی مشابهی را در کودکان خردسال ایجاد می‌کند که برای بزرگسالان، که هدف این مطالعه بود.

نوع Omicron ویروس کرونا که نشان داده شده است در مقایسه با نسخه‌های قبلی از مصونیت واکسن دور می‌کند، در طول کارآزمایی اطفال غالب بود. این داروساز گفت که دو دوز حدود 37 درصد در پیشگیری از عفونت در کودکان 2 تا 5 ساله و 51 درصد برای کودکان 6 ماه تا 2 سال موثر است.

برتون چارچوب زمانی را برای زمانی که انتظار می رفت سازمان غذا و داروی ایالات متحده درخواست مجوز را بررسی کند، فاش نکرد.

دکتر آنتونی فاوچی، متخصص ارشد بیماری‌های عفونی ایالات متحده، هفته گذشته در مصاحبه‌ای با CNN پیشنهاد کرد که FDA امیدوار است داده‌های واکسن Pfizer/BioNTech در گروه سنی را در کنار داده‌های Moderna بررسی کند.

مشخص نیست که چه تعداد از والدین آمریکایی می خواهند فرزندان خود را در این گروه سنی واکسینه کنند. تنها 28 درصد از کودکان ایالات متحده در گروه سنی 5 تا 11 سال به طور کامل واکسینه شده اند و کووید-19 اغلب در کودکان خفیف تر از بزرگسالان است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده روز سه‌شنبه داده‌هایی را منتشر کرد که نشان می‌دهد 75 درصد از کودکان آمریکایی شواهدی از عفونت قبلی کووید در خون خود داشتند که بیشتر آنها در طول موج Omicron از دسامبر تا فوریه رخ داده است.

با این حال، برتون از والدین خواست تا فرزندان خود را واکسینه کنند.

کووید یک بیماری بد است. این گونه ها در حال حاضر بسیار قابل انتقال هستند.

من معتقدم که واکسن زدن باید از این بچه ها محافظت کند: آنها را در برابر بیماری شدید، بستری شدن در بیمارستان، محافظت از آنها در برابر اثرات طولانی مدت کووید. برتون افزود، بنابراین واکسینه شدن منطقی است.

آکادمی اطفال آمریکا هفته گذشته در یک پست توییتری خواستار بررسی سریع داده‌ها شد و به کاهش سایر محافظت‌ها مانند پوشاندن اشاره کرد.

“بدون تاریخ مشخصی برای واکسن مجاز زیر 5، ما اصرار داریم که داده ها پس از در دسترس بودن، ارسال و بررسی شوند تا بتوانیم یک واکسن ایمن و موثر به کوچکترین فرزندانمان ارائه دهیم.”

(گزارش توسط مایکل ارمن در نیوجرسی و جولی استین هویسن در شیکاگو؛ ویرایش توسط بیل برکروت)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.