فارکس امروز: پاول ارزش دلار را افزایش می دهد

[ad_1] آنچه باید در روز پنجشنبه 23 سپتامبر بدانید: دلار آمریکا روز چهارشنبه بالاتر در برابر اکثر رقبای اصلی به پایان رسید فدرال رزرو ایالات متحده کاملا خشن بود ، اشاره به تعاریف واضح تر در مورد کاهش زمان در جلسه آینده خود در ماه نوامبر. در بیانیه FOMC آمده است: “اگر پیشرفتها به طور

کد خبر : 107836
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۳:۳۳
فارکس امروز: پاول ارزش دلار را افزایش می دهد

[ad_1]

آنچه باید در روز پنجشنبه 23 سپتامبر بدانید:

دلار آمریکا روز چهارشنبه بالاتر در برابر اکثر رقبای اصلی به پایان رسید فدرال رزرو ایالات متحده کاملا خشن بود ، اشاره به تعاریف واضح تر در مورد کاهش زمان در جلسه آینده خود در ماه نوامبر. در بیانیه FOMC آمده است: “اگر پیشرفتها به طور گسترده همانطور که انتظار می رفت ادامه یابد ، کمیته قضاوت می کند که تعدیل در سرعت خرید دارایی ممکن است به زودی تضمین شود.”

رئیس جروم پاول گفت که در حالی که آستانه تورم برای باریک شدن قبلاً به دست آمده است ، یکی از موارد اشتغال تنها توسط “بسیاری” از اعضای FOMC دیده می شود ، اما نه همه. او گفت: “بسیاری از FOMC فکر می کنند که آزمون استخدامی کاهش یافته است و برخی دیگر فکر می کنند که نزدیک است.” در میان چیزهای دیگر ، پاول گفت که فدرال رزرو به راحتی می تواند در جلسه بعدی پیش برود … یا نه. وی افزود که نیازی به دیدن یک گزارش اشتغال چشمگیر ندارد ، فقط یک گزارش خوب است تا مطمئن شود که بخش کار به آستانه مورد نظر رسیده است.

EUR/USD به بالاترین حد خود در 1.1755 رسید ، اما در نهایت سطح 1.1700 را رد کرد و در منطقه قیمت 1.1690 معامله شد. GBP/USD در حدود 1.3620 معامله می شود و به پایین ترین سطح اوت در 1.3601 نزدیک می شود. جفت ارز USD/JPY پیشرفت کرد و در حال حاضر در حدود 109.80 معامله می شود.

ارزهای مرتبط با کالا در روز معاملاتی اندکی در برابر دلار آمریکا بسته شدند ، زیرا افزایش ارزش سهام در بازارهای جهانی باعث کاهش سقوط آنها شده است. AUD/USD در حدود 0.7240 حرکت می کند ، در حالی که USDCAD تا حدی در حدود 1.2770 پایین تر است.

هر اونس طلای طلایی روز خود را با قیمت منفی 1767.50 دلار به پایان رساند. قیمت نفت بالا رفت ، پس از آنکه ذخایر تجاری نفت خام در ایالات متحده در هفته منتهی به 17 سپتامبر 3.5 میلیون بشکه کاهش یافت ، WTI حدود 72.00 دلار در هر بشکه معامله شد.

Robinhood راه اندازی کیف پول های رمزنگاری شده برای بیت کوین ، اتریوم و Dogecoin تا ماه اکتبر


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ به این نظرسنجی ، ما را در مورد برخی بازخوردها یاری دهید:

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.