غول سرگرمی MMA UFC برای پرداخت پاداش های بیت کوین به مبارزان – اخبار بیت کوین

در ۷ آوریل، صرافی ارز دیجیتال Crypto.com اعلام کرد که مبارزان شرکت تبلیغاتی هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)، Ultimate Fighting Championship (UFC)، می‌توانند پاداش‌های Fight Night را که به بیت‌کوین پرداخت می‌شود، برنده شوند. پرداخت‌های پاداش Fight Night بسته به جایگاه متفاوت خواهد بود و شرکت‌کنندگانی که رتبه اول را کسب کنند، 30000 دلار به صورت

کد خبر : 189808
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۰۰
غول سرگرمی MMA UFC برای پرداخت پاداش های بیت کوین به مبارزان – اخبار بیت کوین


در ۷ آوریل، صرافی ارز دیجیتال Crypto.com اعلام کرد که مبارزان شرکت تبلیغاتی هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)، Ultimate Fighting Championship (UFC)، می‌توانند پاداش‌های Fight Night را که به بیت‌کوین پرداخت می‌شود، برنده شوند. پرداخت‌های پاداش Fight Night بسته به جایگاه متفاوت خواهد بود و شرکت‌کنندگانی که رتبه اول را کسب کنند، 30000 دلار به صورت بیت‌کوین برای برنده شدن دریافت می‌کنند.

UFC و Crypto.com برای پرداخت پاداش ورزشکاران به بیت کوین از طریق فرآیند رأی گیری طرفداران

پس از همکاری با UFC در هفته اول جولای 2021، صرافی ارزهای دیجیتال Crypto.com در روز پنجشنبه پاداش بیت کوین را برای ورزشکاران UFC که در مسابقات Fight Night مقام اول، دوم و سوم را کسب کردند، اعلام کرد. علاوه بر این، تصمیم گیری برای قرارگیری با رای دادن طرفداران به منظور انتخاب سه مبارز برتر از هر رویداد پرداخت به ازای نمایش (PPV) UFC انجام می شود. در اطلاعیه صرافی ارز دیجیتال توضیح داده شده است: «جوایز بیت کوین شامل 30000 دلار برای مقام اول، 20000 دلار برای رتبه دوم و 10000 دلار برای رتبه سوم است.

غول سرگرمی MMA UFC برای پرداخت پاداش بیت کوین به مبارزان
اولین رویداد جایزه بیت کوین (BTC) Fight Night PPV در روز شنبه 9 آوریل در جریان UFC 273 برگزار می شود: Volkanovski vs the Korean Zombie.

جوایز بیت کوین (BTC) بر اساس نرخ مبادله دلار در آن زمان خواهد بود و اولین جایزه بیت کوین Fight Night در UFC 273: Volkanovski vs the Korean Zombie خواهد بود. مسابقات UFC روز شنبه 9 آوریل در ورزشگاه VyStar Veterans Memorial Arena در جکسونویل فلوریدا برگزار خواهد شد. دانا وایت، رئیس UFC در بیانیه ای گفت: “Crypto.com کمتر از یک سال است که یک شریک رسمی UFC بوده است، و من به شما می گویم که آنها یکی از بهترین شرکای ما هستند.” مدیر UFC اضافه کرد:

[Crypto.com is] دائماً با ایده های جدیدی در مورد اینکه چگونه می توانیم با هم کار کنیم تا با طرفداران ارتباط برقرار کنیم. این جایزه جدید هواداران شب راهی عالی برای جلب مشارکت بیشتر طرفداران در رویدادهای ما و در عین حال پاداش دادن به مبارزان برای اجرای بد بازی است.

طبق اعلامیه روز پنجشنبه، هر رویداد UFC PPV دارای رای طرفداران خواهد بود و طرفداران از URL crypto.com/fanbonus برای دسترسی به پورتال استفاده خواهند کرد. Crypto.com می گوید که رای گیری برای همه کاربران در سراسر جهان آزاد است و طرفداران در هر رویداد PPV سه رای می گیرند. طرفداران می توانند در هر مبارزه به دو مبارز رای دهند و رای گیری در آغاز مقدماتی PPV آغاز می شود، در حالی که رای گیری یک ساعت پس از رویداد Fight Night پایان می یابد.

استیون کالیفوویتز، مدیر ارشد بازاریابی Crypto.com گفت: “مرکز مشارکت ما با UFC ایجاد منحصر به فردترین و قانع کننده ترین راه ها برای طرفداران است تا با این ورزش و ورزشکاران مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنند.” ما برای این گام بعدی در همکاری خود با UFC هیجان زده هستیم و هیجان زده هستیم که با ادامه همکاری خود، تجارب خلاقانه و جذاب تری ایجاد کنیم.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، بیت کوین (BTC)، پاداش بیت کوین، پاداش بیت کوین، Crypto.com، crypto.com/fanbonus، دانا وایت، رای دادن طرفداران، مسابقه شب مبارزه، رویداد Fight Night، PPV، PPV مقدماتی، استیون کالیفوویتز، UFC، UFC 273، UFC 273: Volkanovski در مقابل زامبی کره ای، شریک UFC، رئیس UFC

نظر شما در مورد پاداش های UFC و Crypto.com به مبارزان در بیت کوین چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.