غول خرده‌فروشی Walmart استراتژی رمزنگاری را تشریح می‌کند – اجرایی اختلالات زیادی در گزینه‌های پرداخت پیش‌بینی می‌کند – اخبار ویژه بیت کوین

مدیر ارشد فناوری جهانی Walmart نقش کریپتو در آینده این غول خرده فروشی را فاش کرده است. مدیر اجرایی گفت: «کریپتو به بخش مهمی از نحوه تراکنش مشتریان تبدیل خواهد شد. “ما می خواهیم مطمئن شویم که آن را بدون اصطکاک برای مشتریانی که بتوانند معامله کنند.” بحث های اجرایی در مورد کریپتو در آینده

کد خبر : 269850
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
غول خرده‌فروشی Walmart استراتژی رمزنگاری را تشریح می‌کند – اجرایی اختلالات زیادی در گزینه‌های پرداخت پیش‌بینی می‌کند – اخبار ویژه بیت کوین


مدیر ارشد فناوری جهانی Walmart نقش کریپتو در آینده این غول خرده فروشی را فاش کرده است. مدیر اجرایی گفت: «کریپتو به بخش مهمی از نحوه تراکنش مشتریان تبدیل خواهد شد. “ما می خواهیم مطمئن شویم که آن را بدون اصطکاک برای مشتریانی که بتوانند معامله کنند.”

بحث های اجرایی در مورد کریپتو در آینده والمارت

سورش کومار، مدیر ارشد فناوری جهانی والمارت و مدیر ارشد توسعه، در جلسه سه شنبه یاهو فایننس درباره ارزهای دیجیتال بحث کردند.

کومار در پاسخ به سوالی در مورد نقش کریپتو در آینده والمارت گفت: «من فکر می‌کنم سه حوزه اصلی اختلال وجود دارد. Crypto به نوعی در وسط آن سقوط می کند. من قبلاً در مورد روشی که مشتریان الهام می گیرند و محصولات را کشف می کنند صحبت کرده ام. این در حال تغییر است.»

او ادامه داد: بخشی از آن قرار است در متاوره اتفاق بیفتد. بخشی از آن در جریان‌های زنده، در داخل برنامه رسانه‌های اجتماعی شما اتفاق می‌افتد. پس چه کالاهای فیزیکی باشد و چه کالاهای مجازی، آنها [crypto] بر حسب خواسته های مشتری نقش داشته باشد.» مدیر اجرایی Walmart نظر داد:

کریپتو به بخش مهمی از نحوه تراکنش مشتریان تبدیل خواهد شد. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که آن را بدون اصطکاک در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم تا بتوانند معامله کنند و بتوانند خرید کنند و چگونه می‌توانند ارزشی را از آن استخراج کنند.

او افزود: «و من فکر می‌کنم از آنجایی است که بسیاری از اختلالات از نظر روش‌های پرداخت مختلف، گزینه‌های پرداخت متفاوت شروع می‌شود». نقش کریپتو همچنان نقش بسیار مهمی در آن ایفا خواهد کرد. و بدیهی است که ما می‌خواهیم جایی باشیم که مشتری واقعاً به ما نیاز دارد.»

«آخرین بخش این است که چگونه محصولات کشف می شوند، محصولات چگونه تحویل می شوند. اختلالات زیادی در آنجا در جریان است،” کومار اشاره کرد و توضیح داد:

هنگامی که شما به طور خاص در مورد رمزارز صحبت می کنید، در مورد کشف محصولات است، خواه فیزیکی باشد یا مجازی در داخل، چه متاورس یا پیش رو، و سپس نحوه تراکنش افراد.

والمارت سال گذشته چندین درخواست برای علامت تجاری ارائه کرد که شامل محصولات و خدمات ارزهای دیجیتال، متاورس و توکن غیرقابل تعویض (NFT) می‌شد. این غول خرده‌فروشی ماه گذشته با راه‌اندازی Walmart Land و Universe of Play در Roblox وارد دنیای متاورز شد.

نظر شما در مورد نظرات مدیر ارشد فناوری والمارت چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.