غول بانکی JP Morgan نتایج فصلی عالی ارائه می دهد

جلسه دیروز مملو از اخبار مهم بود – ازجمله صورتجلسه فدرال رزرو و اطلاعات تورم ایالات متحده. CPI ایالات متحده همچنان فشارهای تورمی خود را نشان می دهد زیرا CPI سالانه 5.4 vers در مقابل 5.3 expected مورد انتظار توسط اجماع بازار بود. این رقم همچنین نشان دهنده افزایش 0.1 درصدی نسبت به ماه قبل

کد خبر : 117038
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
غول بانکی JP Morgan نتایج فصلی عالی ارائه می دهد



جلسه دیروز مملو از اخبار مهم بود – ازجمله صورتجلسه فدرال رزرو و اطلاعات تورم ایالات متحده. CPI ایالات متحده همچنان فشارهای تورمی خود را نشان می دهد زیرا CPI سالانه 5.4 vers در مقابل 5.3 expected مورد انتظار توسط اجماع بازار بود. این رقم همچنین نشان دهنده افزایش 0.1 درصدی نسبت به ماه قبل است.

این افزایش را می توان با افزایش قیمت انرژی به دلیل بحرانی که سراسر جهان را درگیر کرده است و قیمت نفت خام برنت را گاهی به بیش از 85 دلار در بشکه رسانده است ، توضیح داد. همانطور که در تجزیه و تحلیلهای قبلی اظهار داشتیم ، این بحران باعث توقف موقت برخی کارخانه ها شده و تولید را فلج می کند ، که می تواند تأثیر بسیار منفی بر چشم اندازهای آینده اقتصاد داشته باشد.

در مورد صورتجلسه فدرال رزرو ایالات متحده ، می توانیم مشاهده کنیم که آنها با کاهش 15 میلیارد دلاری برنامه خرید اوراق قرضه در ماه نوامبر ، آماده کاهش قیمت هستند. این به رغم داده های ضعیف اشتغال که جمعه گذشته پس از آنکه NFP کندی شدید در ایجاد اشتغال را نشان داد ، منتشر شد و تنها 194،000 شغل در سپتامبر ایجاد کرد در حالی که 500،000 شغل مورد انتظار بود.

بنابراین ، یکبار دیگر ، می توانیم آنچه را که در چند هفته گذشته در مورد کند شدن اقتصاد جهان در مورد آن صحبت کرده ایم ، تأیید کنیم. ما باید بسیار مراقب تأثیرات کاهش برنامه های محرک فعلی در محیطی با کندی اقتصادی و تورمی به دلیل بحران انرژی و مواد اولیه باشیم.

با در نظر گرفتن این موضوع ، ما به انتشار نتایج فصلی ادامه می دهیم و نوبت بخش مالی است ، زیرا امروز اطلاعات مربوط به بانک آمریکا ، سیتی گروپ ، ولز فارگو و مورگان استنلی را می دانیم. با این حال ، دیروز داده های JP Morgan و BlackRock منتشر شد.

شرکت معروف سرمایه گذاری و مدیریت BlackRock پس از دستیابی به سود هر سهم 10.95 دلار و درآمد 5.05 میلیارد دلار در مقایسه با 9.6 دلار به ازای هر سهم و درآمدهای 4.82 میلیارد دلار که طبق توافق بازار انتظار می رفت ، نتایج فصلی مثبتی ارائه کرد. این نتایج باعث شد سهام BlackRock در جلسه دیروز 3.78 درصد افزایش یابد و پیش از شروع جلسه امروز نیز مثبت بوده است.

JP Morgan همچنین نتایج فصلی مثبتی را ارائه کرد ، اگرچه برخلاف BlackRock ، اینها مانع از ادامه اصلاح این شرکت در جلسه دیروز که پس از ثبت رکوردهای بالا آغاز شد ، نشد. قیمت سهام 2.64 fell در طول جلسه کاهش یافت ، به دلیل عدم اطمینان از تأثیر تورم و شروع کاهش بدون افزایش نرخ بهره بر شرکت.

JP Morgan به ازای هر سهم 3.74 دلار و درآمد 30.44 میلیارد دلار در مقایسه با 3 دلار مورد انتظار برای هر سهم و 29.86 میلیارد دلار به دست آورد و بدین ترتیب به نتایج مثبت خود ادامه داد – همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید:

منبع: Investing.com

اگر به نمودار روزانه نگاه کنیم ، می بینیم که پس از یک روند صعودی قوی که از پایین ترین سطح مارس 2020 شروع شد ، طی چند ماه گذشته قیمت در محدوده جانبی وسیعی قرار گرفته است که توسط نوارهای سبز و قرمز نشان داده می شود. به ترتیب به عنوان سطوح اصلی مقاومت و حمایت. با این حال ، طی چند جلسه گذشته قیمت موفق شده است لحظه ای سطح مقاومت خود را بشکند و سپس به کانال جانبی سقوط کند.

مشاهده تحول قیمت در جلسات آینده بسیار مهم است ، زیرا یک تلاش ناموفق جدید برای غلبه بر سطح مقاومت فعلی آن می تواند انگیزه نزولی جدیدی را در جستجوی میانگین 200 جلسه آن با رنگ قرمز و نوار پایینی این کانال ایجاد کند. ، که به عنوان سطوح اصلی پشتیبانی عمل می کنند. از سوی دیگر ، شکستن این سطح مقاومت به سمت بالا می تواند انگیزه صعودی جدیدی را در جستجوی اوج های جدید تاریخ ایجاد کند.

تصویر شده: Admirals MetaTrader 5 – JP Morgan Daily Chart. محدوده تاریخ: 24 ژانویه 2019 – 14 اکتبر 2021. تاریخ ضبط: 14 اکتبر 2021. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.

تحولات پنج سال گذشته:

  • 2020: -8.85
  • 2019: 42.80
  • 2018: -8.72
  • 2017: 23.93
  • 2016: 30.68

با حساب Invest.MT5 از Admirals ، می توانید در JP Morgan ، Goldman Sachs و بیش از 4300 سهم دیگر سرمایه گذاری کنید! برای ثبت نام در حساب امروز روی بنر زیر کلیک کنید:

اطلاعات در مورد مواد تجزیه و تحلیل:

داده های داده شده اطلاعات اضافی در مورد تمام تجزیه و تحلیل ها ، برآورد ها ، پیش آگهی ها ، پیش بینی ها ، بررسی بازار ، چشم اندازهای هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (که از این پس “تجزیه و تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals فعالیت می کنند (از این پس “Admirals”) را ارائه می دهد. ”) قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری ، لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  1. این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای اهداف اطلاع رسانی منتشر می شود و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی که برای ارتقاء استقلال تحقیقات سرمایه گذاری طراحی شده است ، تهیه نشده است و مشمول هیچ گونه ممنوعیتی در قبال انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نمی شود.
  2. هرگونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی گرفته می شود ، در حالی که Admirals مسئول هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی ، چه بر اساس محتوا ، چه نه ، نخواهد بود.
  3. Admirals به منظور حفاظت از منافع مشتریان و عینی بودن تجزیه و تحلیل ، روشهای داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  4. تحلیل توسط روبرتو روخاس ، تحلیلگر مستقل ، مشارکت کننده مستقل (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآورد شخصی تهیه شده است.
  5. در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه همه اطلاعات تا حد امکان ، به شکلی قابل فهم ، به موقع ، دقیق و کامل انجام می شود ، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند موجود در تجزیه و تحلیل
  6. هر نوع عملکرد گذشته یا مدل شده از ابزارهای مالی نشان داده شده در محتوا نباید به عنوان یک قول ، ضمانت یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط دریاداران برای هرگونه عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است هم افزایش و هم کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  7. محصولات دارای اهرم (شامل قراردادهای مابه التفاوت) ماهیتی سوداگرانه دارند و ممکن است منجر به ضرر یا سود شوند. قبل از شروع معامله ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که کاملاً با آن آشنا هستید خطرات مربوطبه



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.