غفوری و مظاهری مصدوم هستند اما به گل‌گهر می‌رسند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرشاد ماجدی، مربی تیم فوتبال استقلال تهران در روز غیبت فرهاد مجیدی سرمربی این تیم، در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود ماجدی در ابتدا گفت: تیم گل گهر بعد از سپاهان ثروتمندترین باشگاه کشور و از پشتوانه خوبی برخوردار است. آنها در نیم فصل اول

کد خبر : 70100
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
غفوری و مظاهری مصدوم هستند اما به گل‌گهر می‌رسند



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرشاد ماجدی، مربی تیم فوتبال استقلال تهران در روز غیبت فرهاد مجیدی سرمربی این تیم، در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود

ماجدی در ابتدا گفت: تیم گل گهر بعد از سپاهان ثروتمندترین باشگاه کشور و از پشتوانه خوبی برخوردار است. آنها در نیم فصل اول نفراتی چون منشا، زکی پور، سهرابیان و در نیم فصل دوم بازیکنانی مثل  رضا شکاری، فرشید باقری و مرتضی تبریزی را به خدمت گرفتند تا خط حمله خود را تقویت کنند.ما این تیم را آنالیز کرده و با توجه به این موارد امیدوار هستیم استراتژی خوبی داشته باشیم و با تمرکز و تلاش بیشتر 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.حریف فردای ما در رده چهارم جدول است و تیمش را تقویت کرده است.قطعا هر دو تیم برای برد وارد بازی می شوند. استقلال محکوم به برد در بازی فردا است.از بازی قبل همه بچه ها همقسم شدند تا برنده از زمین خارج شوند و دل هواداران را شاد کنند.

دستیار فرهاد مجیدی در ادامه گفت: هماهنگی در خط دفاعی ما روز به روز بهتر می شود. ان شاالله فردا خط دفاعی ما خط حمله گل گهر را خنثی می کند. وریا غفوری و رشید مظاهری مصدومیتی جزئی دارند اما برای دیدار فردا آماده خواهند شد.

ماجدی در پایان گفت: من در مورد بحث هیات مدیره صحبتی ندارم ولی امیدوارم هیات مدیره جدید آرامش را به استقلال برگرداند و بار سنگینی که روی دوش کادرفنی و بازیکنان است را بردارد. از آقای زاهدی فر به عنوان داور مسابقه هم انتظار قضاوت عادلانه داریم و امیدوارم که مسابقه خوبی از آب در بیاید.

254 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.