عکس های جوانی اوشین (یوکو تاناکا)؛ عمرا این عکس‌ها رو جایی دیده باشی!

عکس های جوانی اوشین؛ واقعیت این است که در سال هایی که سریال سال های دور از خانه یا اوشین پخش می شد، رسانه ها به این پررنگی در زندگی مان حضور نداشتند و ما چیز زیادی از بازیگران مطرح سریال های پرطرفدار نمی داشنیم. خواه اوشین سریال سال های دور از خانه باشد و

کد خبر : 485706
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
عکس های جوانی اوشین (یوکو تاناکا)؛ عمرا این عکس‌ها رو جایی دیده باشی!


عکس های جوانی اوشین؛ واقعیت این است که در سال هایی که سریال سال های دور از خانه یا اوشین پخش می شد، رسانه ها به این پررنگی در زندگی مان حضور نداشتند و ما چیز زیادی از بازیگران مطرح سریال های پرطرفدار نمی داشنیم. خواه اوشین سریال سال های دور از خانه باشد و خواه هانیکو در سریال داستان زندگی که حسابی دوستش داشتیم. به هر روی همین حالا هم با جستجو و سرچ نمی توان به عکس های زیادی از این بازیگران دست پیدا کرد. ما تصور کردیم که دیدن عکس های جوانی اوشین خالی از لطف نیست و در این نوشتار تصمیم داریم چند عکس از جوانی اوشین یا همان یوکو تاناکا با شما به اشتراک بگذاریم.

عکس های جوانی اوشین

عکس های جوانی اوشین

عکس های جوانی اوشینعکس های جوانی اوشین

مختصری از بیوگرافی اوشین، یوکو تاناکا

یوکو تاناکا، یا همان اوشین خودمان متولد هشتم اردیبهشت ۱۳۳۴ است. او فعالیت هنری خود را رسماً در سال ۱۳۵۸ با بازی در سریال Sister Ma آغاز کرد. سپس با صداپیشگی شخصیت جودی ابوت در کارتون معروف بابا لنگ‌دراز، اثری از جین وبستر که برای ایرانی‌ها نیز بسیار آشناست، به شهرت بیشتری دست یافت. در سال ۱۳۶۰، یوکو در اولین فیلم سینمایی خود با عنوان Eijanaika ظاهر شد و پس از آن در فیلم دیگری به نام Hokusai به ایفای نقش پرداخت.

این آثار موجب شهرت یوکو تاناکا شدند و در همان سال، او موفق به کسب جوایز بهترین بازیگر مکمل زن و بهترین بازیگر تازه‌وارد از جشنواره Japan Academy شد. پس از این موفقیت، یوکو بدون معطلی به تلویزیون بازگشت و در سریال دیگری با عنوان Making Memories نقش‌آفرینی کرد. این سریال داستان زندگی سه زن کارمند ۲۵ ساله را به تصویر می‌کشد.

در سال ۱۳۶۱، یوکو تاناکا در فیلم سینمایی The Rape به کارگردانی Yōichi Higashi حضور یافت و بازی در این فیلم، بار دیگر او را نامزد جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره Japan Academy کرد. تاناکا برای تنوع در کارنامه خود و همچنین نشان دادن توانایی‌هایش در نقش‌های کمدی، تصمیم گرفت در سریال Torajirō به ایفای نقش زنی خنده‌رو به نام کیکو بپردازد. یک سال بعد، او را در فیلم جنایی Amagi Pass دیدیم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.