عکس های جدید عاصی سریال عاصی بعد ۱۵ سال و دوقلوهایش؛ طوبی تو ۴۲ سالگی بی‌اندازه زیباست!

عاصی سریال عاصی: سریال عاصی سال‌ها پیش طرفداران زیادی در کشور ما داشت. بازیگر اصلی این سریال طوبی بویوک‌اوستون بود که بی اندازه زیباست. در این نوشتار جدیدترین عکس‌های او را در کنار مجسمه مومی خودش با شما به اشتراک می‌گذاریم. طوبی همچنین از همسر سابق خود یک دختر دوقلو دارد که تصاویر آنها را

کد خبر : 485617
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
عکس های جدید عاصی سریال عاصی بعد ۱۵ سال و دوقلوهایش؛ طوبی تو ۴۲ سالگی بی‌اندازه زیباست!


عاصی سریال عاصی: سریال عاصی سال‌ها پیش طرفداران زیادی در کشور ما داشت. بازیگر اصلی این سریال طوبی بویوک‌اوستون بود که بی اندازه زیباست. در این نوشتار جدیدترین عکس‌های او را در کنار مجسمه مومی خودش با شما به اشتراک می‌گذاریم. طوبی همچنین از همسر سابق خود یک دختر دوقلو دارد که تصاویر آنها را نیز خواهید دید.

سریال عاصی

عاصی  از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ از کانال دی پخش شد. این سریال در ایران با دوبله فارسی از شبکه ام بی سی پرشیا پخش شده‌است. عاصی (asi) داستان عشق بین دمیر و عاصی است. دمیر تاجر جوان و ثروتمندی است که پس از سال‌ها زندگی در استانبول به همراه دوست صمیمی خود کریم برای تجارت و خرید زمین به شهر زادگاه خود، انطاکیه می‌آید. عاصی در یک خانواده شش نفری در یک روستا زندگی می‌کند. آنها چندین نسل است که روی زمین‌های روستا کار می‌کنند.

دمیر قصد دارد که با سفر به انطاکیه هم به تجارت بپردازد و هم دلیل اصلی خودکشی مادرش را پیدا کند. پس از پیگیری و جستجوی فراوان متوجه می‌شود، که خانواده عاصی در خودکشی مادرش نقش داشته‌اند. او می‌خواهد از این خانواده انتقام بگیرد ولی در اولین برخورد با عاصی عاشق او می‌شود و از این مرحله به بعد داستان فیلم حول عشق بین عاصی و دمیر شکل می‌گیرد. دمیر و عاصی هر دو بسیار لجباز و مغرور هستند.

علی، یک تاجر پرآوازه و مشهور برای انجام امور تجاری وارد شهر می‌شود و بعد از چند بار برخورد با عاصی عاشق او می‌شود. با این که عاصی عاشق دمیر است ولی به خاطر لجبازی با دمیر به علی نزدیک می‌شود و حتی به دمیر می‌گوید که پیشنهاد ازدواج علی را پذیرفته‌ است و داستان پیچیده تر می شود.

تصاویر جدید عاصی سریال عاصی (طوبی بویوک‌اوستون)

عاصی سریال عاصی

عاصی سریال عاصیعاصی سریال عاصی

همراهان گرامی خبرنامه در صورت تمایل به اطلاع از خبرهای تازه مرتبط با سلبریتی‌ها و افراد مشهور می توانید صفحه اخبار هنرمندان یا تازه چه خبر در خبرنامه را دنبال کنید. ما می کوشیم جدیدترین خبرها را آماده کرده و در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در صورتی که انتقاد یا پیشنهادی در رابطه با مطالب تولیدی دارید، می توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما همیشه شنوای ایده های خوب شما هستیم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.