(عکس) دختر مبتلا به پیسی با صورت دو رنگ به عنوان زیباترین دختر مصر انتخاب شد!

زیباترین دختر مصر دختری است که به بیماری پیسی یا وپتیلیگو مبتلاست. یکی از ساکنان دوبی دختری که به کار مدلینگ مشغول است عنوان زیباترین دختر مصر را به دست آورد و برای حضور در رقابت میس یونیورس ۲۰۲۴ انتخاب شد. لاگینا صلاح می گوید در طول دوران کودکی خود به دلیل عارضه پوستی مورد

کد خبر : 506810
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲:۰۴
(عکس) دختر مبتلا به پیسی با صورت دو رنگ به عنوان زیباترین دختر مصر انتخاب شد!


زیباترین دختر مصر دختری است که به بیماری پیسی یا وپتیلیگو مبتلاست. یکی از ساکنان دوبی دختری که به کار مدلینگ مشغول است عنوان زیباترین دختر مصر را به دست آورد و برای حضور در رقابت میس یونیورس ۲۰۲۴ انتخاب شد. لاگینا صلاح می گوید در طول دوران کودکی خود به دلیل عارضه پوستی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است اما در نهایت او بود کسی که تاج Miss Universe مصر 2024 را به دست آورد. در این نوشتار از صفحه تازه چه خبر وبسایت خبرنامه به لاگینا صلاح پرداخته ایم و تصاویری از او با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. با خبرنامه همراه باشید!

زیباترین دختر مصر

زیباترین دحتر مصر

لاگینا صلاح، 34 ساله، که از بیماری ویتیلیگو رنج می برد، بیماری که باعث از بین رفتن رنگدانه های پوستش می شود، می گوید که برای نمایندگی کشورش در رقابت جهانی Miss Universe هیجان زده است. مکزیک میزبان رویداد امسال است که از 14 تا 16 نوامبر برگزار می‌شود و بیش از 130 کشور در هفتاد و سومین دوره این مسابقات شرکت خواهند کرد.

او به The National می گوید: “من هیجان زده هستم که نماینده مصر، زنان مبتلا به ویتیلیگو، و هر کسی که احساس بدی در زندگی داشته است الهام می دهد. از تحمل رفتارهای بد در دوران کودکی به دلیل بیماری پوستی ام، 15 سال طول کشید تا عشق به خود را پذیرفتم. ماموریت من این است که کسانی را که احساس می کنند به حاشیه رانده شده اند توانمند کنم و به آنها بفهمانم که تنها نیستند. من آرزو دارم تاثیر قابل توجهی بر روی آنها بگذارم. صحنه جهانی Miss Universe موقعیت مناسبی برای این منظور است.”

صلاح، یک مادر مجرد است و قبل از تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوا، کار خود را به عنوان یک آرایشگر در اسکندریه آغاز کرد. او خیلی زود به دلیل ظاهر منحصر به فرد و اعتماد به نفسش مورد توجه قرار گرفت و از آن زمان با برندهای برتر از جمله Chanel، Dior Beauty، Hindash، Charlotte Tilbury و Sephora Beauty همکاری کرده است.

زیباترین دختر مصرزیباترین دختر مصر

سه سال پیش، او به همراه دختر 10 ساله اش به دبی رفت تا رویاهایش را دنبال کند. او از آن زمان در بسیاری از مجلات مد ظاهر شده است.

در آخر هفته، او در رویدادی که در قاهره برگزار شد، 12 فینالیست را شکست داد و عنوان Miss Universe مصر 2024 یا زیباترین دختر مصر ۲۰۲۴ را به دست آورد. این مسابقه پخش زنده در یوتیوب داشت و شرکت کنندگان در چهار بخش امتیاز گرفتند که شامل مصاحبه های شخصی، دور لباس شنا، دور لباس شب و دور سوال نهایی بود.

جاش یوگن، رئیس و مدیر ملی Miss Universe مصر، می‌گوید صلاح با زیبایی کاریزماتیک، مهارت‌های ارتباطی معتبر و قلبی پرشور نسبت به طرفدارانش، قلب داوران و طرفداران را ربود و توانست عنوان دختر شایسته مصر یا زیباترین دختر مصر را به دست بیاورد.

موهرا طنطاوی، دختر شایسته سال گذشته یا میس یونیورس مصر، در این مراسم تاج خود را به صلاح سپرد.

زیباترین دختر مصرزیباترین دختر مصر

یوگن به The National می گوید: «از بین بیش از 130 شرکت کننده ای که برای تاج دوشیزه جهان در مکزیک رقابت می کنند، لاگینا به عنوان اولین نماینده با یک بیماری پوستی مشخص برجسته خواهد شد، زیرا در سال های شکل گیری خود زورگویی و رفتار بد دیگران را تحمل کرده است. “پس از 15 سال طولانی، او سرانجام کاملا خود را پذیرفت و عمیقا دوست داشتن خودش را شروع کرد. من از صمیم قلب از توانمندسازی این زنان برجسته دفاع می کنم.”

به گفته یوگن، صلاح همچنین یکی از پرطرفدارترین شرکت کنندگان در شبکه های اجتماعی است که بیش از 1.8 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. شرکت او در دبی یوگن گروپ همچنین مالک حقوق حق امتیاز Miss Universe Bahrain و Miss Universe Pakistan است.

رقابت‌های Miss Universe امسال تاریخی‌ترین رقابت‌ها خواهد بود، زیرا مسابقه طولانی مدت محدودیت‌های قبلی از جمله سن، وضعیت تاهل و تیپ بدنی را برای همه شرکت‌کنندگان از بین می‌برد. پارسال برای اولین بار به مادران هم اجازه شرکت داده شد.

در این مراسم که قرار است در آرنا CDMX در مکزیکو سیتی برگزار شود، خانم شینیس پالاسیوس از نیکاراگوئه، جانشین خود را تاج گذاری خواهد کرد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.