عضو پارلمان می گوید 1% TDS کلاس دارایی های رمزنگاری را در هند از بین می برد، از دولت می خواهد در این مورد تجدید نظر کند – Taxes Bitcoin News

[ad_1] یکی از اعضای پارلمان هند هشدار داده است که اعمال یک درصد مالیات کسر شده در مبدا (TDS) بر روی هر تراکنش رمزنگاری، طبقه دارایی های نوپا را از بین می برد. این ماده مالیاتی در لایحه مالی 2022 آمده است که لوک سبها، مجلس پایین پارلمان هند، آن را تصویب کرده است. با

کد خبر : 184513
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
عضو پارلمان می گوید 1% TDS کلاس دارایی های رمزنگاری را در هند از بین می برد، از دولت می خواهد در این مورد تجدید نظر کند – Taxes Bitcoin News

[ad_1]

یکی از اعضای پارلمان هند هشدار داده است که اعمال یک درصد مالیات کسر شده در مبدا (TDS) بر روی هر تراکنش رمزنگاری، طبقه دارایی های نوپا را از بین می برد. این ماده مالیاتی در لایحه مالی 2022 آمده است که لوک سبها، مجلس پایین پارلمان هند، آن را تصویب کرده است. با این حال، وزیر دارایی هند اصرار دارد که TDS در تراکنش های رمزنگاری برای اهداف ردیابی است.

عضو پارلمان نگرانی بیش از 1٪ TDS در تراکنش های رمزنگاری را مطرح می کند

Lok Sabha، مجلس پایین پارلمان هند، روز جمعه لایحه مالی 2022 را تصویب کرد که شامل پیشنهادی برای مالیات بر درآمد کریپتو با 30٪ و اعمال مالیات 1٪ کسر شده در منبع (TDS) بر هر تراکنش ارز دیجیتال است. 1% TDS از اول ژوئیه اجرا می شود در حالی که مالیات بر درآمد 30% از اول آوریل شروع می شود.

عضو پارلمان Ritesh Pandey نگرانی‌هایی را در مورد 1% TDS در تراکنش‌های ارزهای دیجیتال مطرح کرد. او در Lok Sabha توضیح داد که چگونه این مالیات صنعت کریپتو را از بین می برد. به عنوان مثال، او گفت که اگر یک کاربر رمزنگاری بخرد، سپس سکه‌ها را به کیف پول منتقل کند و از آنها برای خرید یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) استفاده کند، در هر مرحله یک درصد TDS از کاربر دریافت می‌شود. او فریاد زد:

هنگامی که یک درصد TDS را در سه مرحله اعمال می‌کنید، باعث ایجاد خط قرمز می‌شود. با انجام این کار، این کلاس دارایی که بسیار جوان است نیز به پایان می رسد.

با این حال، وزیر دارایی هند، Nirmala Sitharaman ادعا می کند که TDS 1٪ در ارزهای دیجیتال برای اهداف ردیابی است و چیز جدیدی نیست.

او جمعه در پارلمان گفت: “TDS (مالیات کسر شده در منبع) بیشتر برای ردیابی است. این یک مالیات اضافی و یک مالیات جدید نیست.» وزیر دارایی تاکید کرد:

این مالیاتی است که به مردم کمک می کند آن را ردیابی کنند، اما در عین حال مالیات دهندگان همیشه می توانند آن را با کل مالیاتی که باید به دولت پرداخت شود، تطبیق دهد.

با این وجود، بسیاری از افراد در جامعه کریپتو در هند با عضو پارلمان پاندی در مورد تأثیر منفی اعمال TDS 1٪ بر کریپتو موافق هستند.

آدیتیا سینگ، یکی از بنیانگذاران کانال یوتیوب Crypto India، نظر داد: “بدون کاهش ضرر به اضافه 1% TDS، بسیاری از معامله گران را مجبور به توقف معاملات روزانه یا رفتن به مبادلات بین المللی و دکس می کند.” وی افزود: «این امر منجر به بحران نقدینگی در صرافی‌های هند و جمع‌آوری کارمزد معاملاتی کمتر و در نتیجه کاهش درآمد GST» برای دولت هند خواهد شد.

بنیانگذار صرافی ارزهای دیجیتال وزیرکس، نیشال شتی، اشاره شد که “1% TDS نمونه ای از کشتن غاز طلایی است.” او نظر داد:

امیدواریم شاهد این باشیم که دولت دوباره این موضوع را بررسی کند و این TDS را کاهش دهد یا حذف کند تا به رشد بیشتر صنعت کریپتو کمک کند.

برچسب ها در این داستان

1٪ TDS، 1٪ TDS هند، 30٪ مالیات کریپتو، لایحه مالی 2022، رمزنگاری مالیاتی هند، ارز دیجیتال مالیاتی هند، وزیر دارایی هند، پارلمان هند، عضو پارلمان هند، مالیات هند، lok sabha، ردیابی TDS

نظر شما در مورد نحوه برنامه ریزی هند برای مالیات بر درآمد و تراکنش های رمزنگاری چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.