عضو پارلمان سنت مارتن قصد دارد تمام حقوق خود را با بیت کوین کش پرداخت کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] روز شنبه، رولاندو بریسون، رهبر حزب متحد خلق و عضو پارلمان سنت مارتن، اعلام کرد که او اولین مقام منتخبی است که تمام حقوق خود را به صورت بیت کوین کش پرداخت می کند. بریسون معتقد است که سنت مارتن می تواند «پایتخت رمزارز کارائیب» باشد، تا زمانی که کشورش به استقبال از فناوری

کد خبر : 181035
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲:۳۰
عضو پارلمان سنت مارتن قصد دارد تمام حقوق خود را با بیت کوین کش پرداخت کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

روز شنبه، رولاندو بریسون، رهبر حزب متحد خلق و عضو پارلمان سنت مارتن، اعلام کرد که او اولین مقام منتخبی است که تمام حقوق خود را به صورت بیت کوین کش پرداخت می کند. بریسون معتقد است که سنت مارتن می تواند «پایتخت رمزارز کارائیب» باشد، تا زمانی که کشورش به استقبال از فناوری بلاک چین و راه حل های ارزهای دیجیتال ادامه دهد.

نماینده پارلمان می خواهد سنت مارتن به “پایتخت ارزهای کارائیب” تبدیل شود

در حالی که السالوادور به دلیل قانون مناقصه بیت کوین معروف است، کارائیب به کانونی برای پذیرش ارزهای دیجیتال و به طور خاص با بیت کوین کش (BCH) تبدیل شده است. داده های map.bitcoin.com نشان می دهد که در حال حاضر صدها تاجر در کارائیب BCH را برای کالاها و خدمات می پذیرند. در 19 مارس، یکی از اعضای پارلمان سنت مارتن و رهبر حزب متحد خلق (UP Party St. Maarten)، رولاندو بریسون، اعلام کرد که کل حقوق خود را به صورت بیت کوین کش (BCH) دریافت می کند.

این مقام دولتی بر این باور است که سنت مارتن باید مسیر خود را به سمت کشف «پدیده رو به رشد ارزهای دیجیتال» ادامه دهد. بریسون در طی اعلامیه خود اصرار داشت که از آردول آیریون، وزیر دارایی سنت مارتن خواسته است تا او را در مورد برنامه های استفاده از فناوری بلاک چین در دولت به روز کند. بریسون در بیانیه‌ای در روز شنبه توضیح داد: «من معتقدم که سنت مارتن فرصتی برای تبدیل شدن به «پایتخت ارزهای کارائیب» دارد، اگر به نوآوری و پذیرش ارزهای دیجیتال و همه مزایای فناوری بلاک چین ادامه دهیم.

بریسون در حال بررسی قوانین به منظور مناقصه قانونی بیت کوین کش در سنت مارتن است.

در توییتر، مقام منتخب سنت مارتن به دنبال کنندگان خود گفت که او اولین عضوی از دولت است که تمام حقوق خود را در پرداخت دارایی های رمزنگاری شده دریافت می کند. بریسون: «امروز من اولین مقام منتخب در جهان شدم که تمام حقوق او به صورت بیت کوین کش پرداخت می شود، زیرا کشور ما بیش از پیش به سمت استفاده از ارز دیجیتال و بلاک چین حرکت می کند. توییت کرد. “با تشکر [Roger Ver] رهبر حزب سنت مارتن UP افزود: برای راهنمایی در تبدیل سنت مارتن به پایتخت رمزنگاری کارائیب.

در طی این اعلامیه، بریسون خاطرنشان کرد که طی کنفرانسی در سال گذشته، وزیر دارایی سنت مارتن گفت که پذیرش رمزارز و بلاک چین یک حوزه اولویت برای تحقیق است. بریسون خاطرنشان کرد که از ایده های وزیر دارایی برای حرکت به سمت نوآوری قدردانی می کند. رهبر حزب UP گفت که قدم مهم بعدی معرفی قانون ارزهای دیجیتال و بلاک چین است.

بریسون توضیح داد: «در حالی که ما باید اشکال قدیمی بانکداری تجاری خود را با استفاده از قوانین پیشنهادی من برای بانکداری مصرف‌کننده بهبود دهیم، به طور همزمان باید قانونی ایجاد کنیم تا تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در سنت مارتن مؤثرتر و ارزشمندتر شوند». عضو پارلمان سنت مارتن افزود که او شروع به بررسی قوانینی برای تبدیل بیت کوین کش (BCH) به ارز قانونی در کشور کرده است. علاوه بر این، Brison قصد دارد معاملات BCH و توکن غیرقابل تعویض (NFT) را از مالیات بر عایدی سرمایه سنت مارتن معاف کند.

این مقام منتخب سنت مارتن افزود: «مفهوم «پول» موجی از نوآوری را تجربه کرده و خواهد داشت. «این نوآوری زمانی رخ می دهد که ما به عنوان یک کشور و به عنوان نمایندگان مجلس با سؤالات بیشتری در مورد چگونگی تطبیق ارز محلی و تجارت (الکترونیک) خود برای دنیای دیجیتال روبرو هستیم. خوشبختانه، پاسخ درست در مقابل ما نهفته است – بیت کوین کش.

برچسب ها در این داستان

Ardwell Irion، BCH، بیت کوین کش، بیت کوین کش BCH، بلاک چین، مالیات بر عایدی سرمایه، کارائیب، پرداخت دارایی های رمزنگاری شده، قانون رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، دنیای دیجیتال، مقام منتخب، وزیر دارایی، قانون، نماینده مجلس، بیت کوین کش پارلمان، رولاندو بریسون، سنت مارتن، حزب متحد خلق، حزب UP

نظر شما در مورد رهبر حزب سنت مارتن UP و عضو پارلمان رولاندو بریسون که تمام حقوق خود را به صورت بیت کوین کش پرداخت می کند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.