عضو مجلس بلویس نزدیک به 810000 دلار را برای حمایت از شیوه های کشاورزی پایدار در آتلانتیک کانادا برجسته می کند.

[ad_1] 8 فوریه 2022 – ولفویل، نوا اسکوشیا – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا در سراسر کشور، کشاورزان کانادایی در خط مقدم بحران آب و هوا هستند. از طریق سرمایه‌گذاری در فناوری پاک، دولت کانادا بر حمایت از کشاورزان از طریق چالش‌های امروزی – از خشکسالی گرفته تا آب و هوای شدید –

کد خبر : 167058
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
عضو مجلس بلویس نزدیک به 810000 دلار را برای حمایت از شیوه های کشاورزی پایدار در آتلانتیک کانادا برجسته می کند.

[ad_1]

8 فوریه 2022 – ولفویل، نوا اسکوشیا – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

در سراسر کشور، کشاورزان کانادایی در خط مقدم بحران آب و هوا هستند. از طریق سرمایه‌گذاری در فناوری پاک، دولت کانادا بر حمایت از کشاورزان از طریق چالش‌های امروزی – از خشکسالی گرفته تا آب و هوای شدید – متمرکز است و در عین حال اقدامات اقلیمی را برای ساختن آینده‌ای سالم برای نسل‌های آینده انجام می‌دهد.

امروز، Kody Blois، عضو پارلمان Kings-Hants، حمایت نزدیک به 810,000 دلار از هشت پروژه تایید شده تاکنون در سراسر اقیانوس اطلس کانادا تحت برنامه فناوری پاک کشاورزی (ACT) را برجسته کرد. این به کشاورزان کمک می کند تا با آب و هوای در حال تغییر سازگار شوند و رقابت درازمدت آنها را افزایش دهند و در عین حال انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهند. این بودجه بر سه حوزه اولویت متمرکز شده است: انرژی سبز و بهره وری انرژی. کشاورزی دقیق؛ و اقتصاد زیستی

در طول این رویداد، Bokma Farms Ltd. در Shubenacadie، امروز به طور مجازی میزبان بلویس نماینده مجلس بود تا پروژه جدید انرژی خورشیدی 100 کیلوواتی خود را به نمایش بگذارد، که از طریق بودجه ACT – Adoption Stream تا سقف 93,000 دلار ممکن شده است. این پروژه از نصب پنل های خورشیدی جدید که بر روی سقف انبار لبنیات نصب می شود، پشتیبانی می کند، که در نظر دارد سالانه حدود 170000 کیلووات انرژی خورشیدی برای تامین انرژی مزرعه تولید کند.

تحت برنامه ACT، Adoption Stream از خرید و نصب فناوری‌ها و فرآیندهای پاک تجاری در دسترس با اولویت آن‌هایی که شواهدی از انتشار گازهای گلخانه‌ای و سایر مزایای زیست‌محیطی را نشان می‌دهند، پشتیبانی می‌کند. جریان تحقیق و نوآوری از نوآوری های قبل از بازار، از جمله فعالیت های تحقیق، توسعه، نمایش و تجاری سازی برای توسعه فناوری های پاک متحول کننده و امکان گسترش فناوری های فعلی پشتیبانی می کند.

اعلامیه امروز مبتنی بر کارهایی است که در حال حاضر برای کمک به کشاورزان در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و توسعه فناوری برای انطباق با تغییرات آب و هوایی انجام شده است. برنامه فناوری پاک کشاورزی (ACT) بخشی از طرح اقلیم تقویت شده دولت، محیط زیست سالم و اقتصاد سالم است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.