عدم قطعیت پس از لغو BitGo Prime Trust Acquisition باز می گردد

[ad_1] برنامه های BitGo برای به دست آوردن Prime Trust، یک شرکت نگهبانی برجسته، به عنوان BitGo تغییر غیرمنتظره ای پیدا کرده است. اخیرا اعلام شده است در توییتر لغو خرید. اعلام اولیه هیجان را در صنعت ایجاد کرده بود، زیرا انتظار می رفت که ادغام این دو متولی اصلی تأثیر قابل توجهی بر چشم

کد خبر : 364905
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
عدم قطعیت پس از لغو BitGo Prime Trust Acquisition باز می گردد

[ad_1]


برنامه های BitGo برای به دست آوردن Prime Trust، یک شرکت نگهبانی برجسته، به عنوان BitGo تغییر غیرمنتظره ای پیدا کرده است. اخیرا اعلام شده است در توییتر لغو خرید. اعلام اولیه هیجان را در صنعت ایجاد کرده بود، زیرا انتظار می رفت که ادغام این دو متولی اصلی تأثیر قابل توجهی بر چشم انداز صنعت داشته باشد.

در اطلاعیه اولیه، BitGo قصد خود را برای ارائه تداوم کسب و کار، ثبات طولانی مدت و خدمات ایمن به مشتریان Prime Trust برجسته کرد. پرایم تراست، با ابراز اشتیاق خود برای مشارکت، معتقد بود که این شرکت ترکیبی آینده خدمات حضانت را متحول خواهد کرد. جور لاو، مدیرعامل و رئیس موقت پرایم تراست، اظهار داشت: “هیچ شرکت دیگری وسعت محصول و خدمات و تجربه عمیقی که این شرکت ترکیبی خواهد داشت را نخواهد داشت.”

با این حال، پس از تلاش ها و بحث های قابل توجه، BitGo “تصمیم سخت” را برای پایان دادن به خرید گرفت. اگرچه BitGo دلایل خاصی برای این تغییر مسیر ارائه نکرد، اما این شرکت بر تعهد خود برای ارائه اعتماد به دارایی‌های دیجیتال تاکید کرد. فسخ این معامله سوالاتی را در مورد مسیر آینده پرایم تراست ایجاد می کند، زیرا پیش از اعلام خرید، شایعات زیادی در مورد نقدینگی این شرکت وجود داشت.

تصمیم اولیه خرید در بحبوحه تحولات در چشم انداز نگهداری صورت گرفت، با صرافی های فقط بیت کوین Strike و Swan که هر دو خروج خود را از خدمات حضانت ارائه شده توسط Prime Trust اعلام کردند. Strike به استفاده از خدمات حضانت خود روی آورد، در حالی که سوان به BitGo و Fortress Trust که توسط اسکات پرسل، بنیانگذار سابق Prime Trust تأسیس شده بود، روی آورد.

در حالی که خاتمه خرید گمانه‌زنی‌هایی در مورد سلامت مالی Prime Trust ایجاد می‌کند، اطلاعیه اخیر این شایعات را مورد توجه یا تایید قرار نداده است. صنعت اکنون مشتاقانه منتظر جزئیات و شفاف سازی های بیشتر از BitGo و Prime Trust در مورد برنامه ها و استراتژی های آینده خود خواهد بود.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.