عدم قطعیت های کوتاه مدت اما ثروت های بلند مدت

در طول سه ماهه سوم ، تا حدودی معکوس در معاملات تورم ایجاد شده است زیرا نگرانی ها در مورد اوج رشد جهانی در کنار تداوم گسترش نوع دلتا ادامه داشت. با این وجود ، با وجود افزایش نرخ واکسیناسیون در سراسر جهان ، زندگی پس از قرنطینه همچنان ادامه دارد و در حالی که

کد خبر : 111662
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱:۳۰
عدم قطعیت های کوتاه مدت اما ثروت های بلند مدت


در طول سه ماهه سوم ، تا حدودی معکوس در معاملات تورم ایجاد شده است زیرا نگرانی ها در مورد اوج رشد جهانی در کنار تداوم گسترش نوع دلتا ادامه داشت. با این وجود ، با وجود افزایش نرخ واکسیناسیون در سراسر جهان ، زندگی پس از قرنطینه همچنان ادامه دارد و در حالی که آخرین نگرانی های ناشی از چین ، سهام اصلی ایالات متحده را برای اولین بار از اکتبر گذشته کاهش 5 درصدی نسبت به ATH ها تجربه کرده است ، چشم انداز بازارهای سهام همچنان دلگرم کننده است

لحظه به اصطلاح چینی Lehman: در پایان سه ماهه سوم ، تمرکز بازار بر توسعه دهنده املاک بدهکار ، اورگراند ، به طرز چشمگیری افزایش یافته بود ، به طوری که برخی آن را لحظه لمان چین نامیدند. با این حال ، قضاوت بر اساس عملکرد ضعیف اوراق قرضه با بازدهی بالا در مقابل بدهی های درجه سرمایه گذاری ، به نظر نمی رسد این امر صادق باشد و در عوض بیشتر شبیه یک رویداد اعتباری داخلی است. با این وجود ، احساسات مطمئناً نقش خود را ایفا می کنند و می توانید انتظار داشته باشید که اثرات سرریز در بازارهای سهام جهانی افزایش یابد ، اما به نظر می رسد یک رویداد خطرناک سیستماتیک تا حدودی اغراق آمیز است. نیازی به گفتن نیست که Q4 در حال شکل گیری به یک سه ماهه ناپایدارتر است.

ضربات جهانی در حال انجام است: بانک های مرکزی در حال تغییر حالت هستند ، فدرال رزرو اعلام کرده است که احتمالاً از ماه نوامبر خرید دارایی ها را کاهش می دهد ، که قبل از پایان خرید دارایی ها در اواسط سال آینده ، تراز آن حدود 8.5 تریلیون دلار خواهد بود. در همین حال ، بانک نروژ اولین بانک مرکزی G10 است که نرخ بهره را افزایش داده است ، و RBNZ بلافاصله پس از آن اقدام کرده است ، در حالی که بانک مرکزی اروپا انتظارات خود را مبنی بر این که زودتر از آنچه که بازارها پیش بینی می کردند ، محکم می کند. به این ترتیب ، با کاهش نقدینگی بانک مرکزی جهان ، بازده اوراق قرضه جهانی به طور ناگهانی تحت نظارت قرار می گیرد ، که در صورت وقوع یکی ، خطر ابتدایی برای بازارهای سهام برای شروع چهارم چهارم ایجاد می کند.

با وجود این ، ارزش سهام فقط مسیر معمولی خود را دنبال می کند (شکل 1).

با این وجود ، مسیر کمترین مقاومت برای بازارهای سهام در بلندمدت بالاتر می ماند. در ایالات متحده ، دموکرات ها به دنبال تصویب یک بسته محرک مالی دیگر هستند و بنابراین چشم انداز را روشن نگه می دارند. علاوه بر این ، محدودیت های زنجیره تامین که در فعالیت های اقتصادی افزایش یافته است تعدیل می شود و بنابراین به داده های اقتصادی اجازه می دهد یک بار دیگر پایه محکمی را ایجاد کنند.

منبع: Refinitiv





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.