طلا پس از پاول ، سطوح XAU/USD صعود می کند

پیش بینی فنی طلا: خنثی قیمت طلا روز جمعه با حرکت فزاینده ای از مرز مقاومت در منطقه 1804-1808 عبور کرد. سطح قابل توجه دیگری از مقاومت در 1834 در کمین است. تیتجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی بر آن است اقدام قیمت و تشکیلات نموداربه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت

کد خبر : 96895
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۳۰
طلا پس از پاول ، سطوح XAU/USD صعود می کند


پیش بینی فنی طلا: خنثی

  • قیمت طلا روز جمعه با حرکت فزاینده ای از مرز مقاومت در منطقه 1804-1808 عبور کرد.
  • سطح قابل توجه دیگری از مقاومت در 1834 در کمین است.
  • تیتجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی بر آن است اقدام قیمت و تشکیلات نموداربه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار ، ما را بررسی کنید DailyFX Education بخش.

ماه آگوست هنوز هنوز به پایان نرسیده است ، اما برای طلا یک سفر قابل توجه بود. کمی بیشتر از سه هفته پیش بود که طلا پس از افتتاحیه هفتگی در یک حرکت ناگهانی قرار گرفت و به سمت سطح 1680 سقوط کرد که در حال حاضر پایین ترین سطح در سال 2021 است. این حرکت با افت 7.3 درصدی از افتتاحیه اوت همراه بود و پشتیبانی کمی پس از فروش آغاز شد.

با این وجود ، از آن زمان به بعد ، خریداران تمام این فروش را جبران کرده اند و قیمت طلا در هفته جاری از منطقه اصلی مقاومت عبور کرده است. منطقه مورد بحث بین سالهای 1804-1808 اجرا می شود و در اوایل ماه به عنوان پشتیبانی نشان داده می شد. من روز دوشنبه به این منطقه نگاه کرده بودم زیرا اقدامات قیمتی به تازگی شروع به همکاری مجدد با این منطقه به عنوان مقاومت کرده بود، آماده سازی جدول برای پتانسیل شکست صعودی. صندلی پاول به بقیه کمک کرد ، زیرا بیانیه در Jackson Hole به گاوها کمک کرد تا سرانجام دوباره در بالای این منطقه در نمودار رانندگی کنند.

نمودار قیمت چهار ساعته طلا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ طلا در Tradingview

نشستن برای قیمت طلا یک سطح بزرگ دیگر در نمودار است و این قیمتی بود که طلا با وجود دو تلاش جداگانه در ماه ژوئیه و یکی در اوایل آگوست ، نتوانست آن را شکست دهد. این در سال 1834 نشان داده می شود و می توان آن را با سطح 1825 فیبوناچی متصل کرد و منطقه ای را ایجاد کرد که اکنون بسیار نزدیک است.

س biggerال بزرگتر این است که آیا گاوها می توانند پس از سه تلاش ناموفق طی چند ماه گذشته از پس آن برآیند. به احتمال زیاد ، برخی از نقاط ضعف دلار دیگر ضروری خواهد بود و اگر ما رانندگان اخیر را استنباط کنیم ، احتمالاً باید در قالب شگفتی های متحرک FOMC ظاهر شود. با توجه به اینکه صندلی پاول همچنان به عنوان دلیل منطقی برای باقی ماندن “pedal-to-the-floor” در جلوی محل اقامت ، گزارش حقوق و دستمزد هفته آینده به طور گسترده مورد توجه قرار خواهد گرفت. انتظارات برای هفته آینده بسیار زیاد است زیرا بازارها به دنبال اضافه شدن 728 هزار شغل هستند تا نرخ بیکاری به 5.2 درصد از 5.4 درصد فعلی کاهش یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حقوق و دستمزد غیر مزرعه، وارسی DailyFX Education

این می تواند سناریوی دشواری باشد با توجه به رشد مداوم تعداد افراد مبتلا به کووید به دلیل نوع دلتا ، و چاپ های ناامید کننده در اطراف NFP می تواند به عنوان محرک ضعف دلار و به طور بالقوه قدرت طلا تلقی شود.

نمودار قیمت طلا روزانه

نمودار قیمت طلا روزانه

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ طلا در Tradingview

قیمت طلا در بلند مدت

با بازگشت به نمودار هفتگی ، در اینجا محدوده صعودی باقی می ماند. البته کلید اصلی این است که خریداران پس از عقب نشینی روند صعودی بلندمدت برای بیش از یک سال ، دوباره به کنترل خود ادامه دهند. 7 مرداد بودث سال گذشته که قیمت طلا به بالاترین حد خود در 2075 رسید و در همان پیش بینی فنی هفتگی بود که من در مورد عقب نشینی هشدار دادمبه

خوب این عقب نشینی به چیزی بیشتر تبدیل شد و اکنون ، یک سال بعد ، هنوز قیمت ها به سطح روانی 2000 باز نگشته اند. با این حال ، این عقب نشینی شکل یک کانال نزولی را به خود گرفته است و وقتی با روند صعودی قبلی ترکیب شود ، باعث ایجاد پرچم گاو می شود که می تواند رویکرد بلندمدت را به سمت طولانی نگاه کند. س biggerال بزرگتر در این مرحله ، زمان بندی است و به احتمال زیاد ، این موضوع برای بازگشت به مسیر روند صعودی بلندمدت به کمک FOMC و USD برای قیمت طلا نیاز دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سطوح روانی، فیبوناچی یا پرچم های گاو نر، لطفا بررسی کنید DailyFX Education

نمودار قیمت هفتگی طلا

نمودار قیمت هفتگی طلا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ طلا در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.