طلا پس از اسم پاول، پرچم خرس XAU/USD

نکات طلایی: قیمت طلا صبح امروز به شدت در حال حرکت نزولی است که ظاهراً به دلیل این خبر که جروم پاول، رئیس FOMC برای دومین دوره نامزد شده است، حرکت می کند. و در حالی که تعداد کمی از صندلی پاول را «شاهین» می‌دانند، این واقعیت که این حرکت به قدری واضح از آن

کد خبر : 132972
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
طلا پس از اسم پاول، پرچم خرس XAU/USD


نکات طلایی:

قیمت طلا صبح امروز به شدت در حال حرکت نزولی است که ظاهراً به دلیل این خبر که جروم پاول، رئیس FOMC برای دومین دوره نامزد شده است، حرکت می کند. و در حالی که تعداد کمی از صندلی پاول را «شاهین» می‌دانند، این واقعیت که این حرکت به قدری واضح از آن تیتر چاپ شده است، نشان می‌دهد که ارتباطی با کاهش قیمت طلا از سطح حمایت کلیدی در سال 1834 دارد.

با کنار هم قرار دادن قطعات به نظر می رسد که قیمت طلا در حال کاهش است زیرا نامزدی پاول اعتبار بیشتری به این واقعیت داده است که تورم ممکن است ماهیت گذرا داشته باشد. این همان چیزی بود که قیمت طلا را در طول تابستان محدود نگه داشت، حتی با افزایش نرخ تورم. و زمانی که قیمت طلا در اوایل ماه افزایش یافت، پس از کاهش قیمت بود FOMC تصمیم نرخ که در آن رئیس پاول از اظهار نظر در مورد نرخ ها خودداری کرد. و سپس چاپ تورم یک هفته بعد کاهش یافت و به قیمت طلا اجازه داد تا تا مقاومت فیبوناچی در حدود سال 1870 ادامه یابد.

نمودار قیمت روزانه طلا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

طلا بلند مدت

سوال بزرگ پشت این پرچم خرس این است که آیا می تواند منجر به آزمایش دیگری در سطح 1680 شود و شاید مهمتر از آن، شکستی فراتر از آن مانع حمایتی باشد. آن منطقه در حدود سال 1680، که با 38.2٪ همخوانی دارد. فیبوناچی اصلاح حرکت اصلی 2018-2020، سه بار در سال 2021 آزمایش شده است، از جمله تشکیل دو کف که داشت در ماه مارس و آوریل ساخته شده است.

در مسیر نزول، نقطه دیگری از حمایت بالقوه در حدود سال 1771 وجود دارد، که بازگشت 23.6٪ از همان مطالعه فیبوناچی است که نشانگر 50٪ به تعیین مقاومت فعلی کمک کرد.

نمودار قیمت هفتگی طلا

نمودار قیمت طلا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

طلا کوتاه مدت

با توجه به حرکت نزولی امروز همراه با آن تشکیل پرچم خرس که هفته گذشته در مورد آن صحبت کردمو ممکن است در آستانه یک روند کوتاه مدت جدید دیگر باشیم. در این نقطه، کف‌های امروزی در اطراف نقطه مقاومت قبلی که از حدود سطح 1808 در نمودار گرفته شده است، حفظ می‌شود.

منطقه قبلی پشتیبانی بالقوه، که از مقاومت قبلی در اطراف دسته 1834 گرفته شده است، به عنوان مقاومت پایین تر به بالا باقی می ماند. اما، اگر فروشندگان به اندازه کافی تهاجمی برای ارسال یک روند نزولی جدید باشند، ممکن است مایل نباشند برای آزمایش مجدد سال 1834 منتظر بمانند. در این صورت، نقطه دیگری از مقاومت احتمالی را می توان در حدود سطح 1821 نوسان قبلی بررسی کرد. پشتیبانی.

نمودار قیمت چهار ساعته طلا

نمودار قیمت چهار ساعته طلا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.