طرفداران سری Evil Dead از دیدن فیلم Doctor Strange 2 لذت خواهند برد

[ad_1] به گفته کوین فایگی (Kevin Feige)، به نظر می‌رسد که طرفداران سری Evil Dead با دیدن فیلم Doctor Strange 2 واقعا خوشحال خواهند شد! اما دلیل مطرح کردن چنین موضوعی توسط مدیر استودیو مارول چیست؟ مدت زیادی تا اکران فیلم Doctor Strange In The Multiverse of Madness باقی نمانده و تاکنون ما شاهد دو

کد خبر : 180415
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
طرفداران سری Evil Dead از دیدن فیلم Doctor Strange 2 لذت خواهند برد

[ad_1]

به گفته کوین فایگی (Kevin Feige)، به نظر می‌رسد که طرفداران سری Evil Dead با دیدن فیلم Doctor Strange 2 واقعا خوشحال خواهند شد! اما دلیل مطرح کردن چنین موضوعی توسط مدیر استودیو مارول چیست؟

مدت زیادی تا اکران فیلم Doctor Strange In The Multiverse of Madness باقی نمانده و تاکنون ما شاهد دو تریلر جذاب از این اثر سینمایی مورد انتظار بوده‌ایم. همانطور که از نام فیلم هم پیداست، کاملا واضح و مشخص است که یکبار دیگر در دنیای سینمایی مارول، داستان کاملا به سراغ ماجراجویی‌های مولتی‌ورسی و تهدیدهای تازه و قدیمی آن خواهد رفت.

آخرین بار که MCU را غرق در مولتی‌ورس دیدیم، با فیلم Spider-Man: No Way Home بود که البته نسخه بلوری آن هم به تازگی منتشر شده است. در این اثر، دکتر استرنج (Doctor Strange) و پیتر پارکر (Peter Parker) باعث شدند تا جهان اصلی MCU به منزل افرادی تبدیل شود که می‌دانند پیتر پارکر همان اسپایدرمن است؛ اما در نهایت برای رفع این مشکل، استرنج مجبور شد کار عجیبی را به خواست خود پیتر پارکر انجام بدهد. به همین دلیل نیز حال عواقب این حرکت را در Doctor Strange In The Multiverse of Madness خواهیم دید.

در تریلرهای این فیلم، گفته می‌شود که ظاهرا درهایی رو به جهان موازی باز مانده و همین امر باعث شده تا هر لحظه دشمنی تازه از آن رد شود و دنیای اصلی MCU را تهدید کند. همچنین جالب‌تر اینکه در برخی از سکانس‌های این تریلرها، ما استرنج را با دستبند هم می‌بینیم که ظاهرا در جهانی دیگر، توسط مرد آهنی (Iron Man) دیگری دستگیر شده و برای بازجویی پیش پروفسور ایکس (Professor X) برده می‌شود!

در واقع گفته شده که با دیدن فیلم Doctor Strange 2 می‌توانید شاهد انواع و اقسام کاراکترهایی از جهان‌های موازی باشید که هرکدام به نحوی با دنیای اصلی MCU و شخصیت‌های آن در تعامل خواهند بود. اما اخیرا جدای از تمامی این تفاسیر، کوین فایگی، مدیر استودیو مارول، اظهار کرده است که طرفداران سری Evil Dead و بخصوص Evil Dead 2 از دیدن فیلم Doctor Strange 2 نهایت لذت را خواهند برد!

می‌دانیم که سم ریمی (Sam Raimi) کارگردان این اثر سینمایی جدید در دنیای سینمایی مارول است که در واقع اولین کار هنری او، بعد از گذشت حدود یک دهه خواهد بود. با این وجود، سال‌ها پیش ریمی قبل از اینکه وارد دنیای ابرقهرمانی و ساختن آثار موفقی مانند سه‌گانه اسپایدرمن شود، سری Evil Dead را بنا کرده بود. به دلیل موفقیت این سری نیز همیشه سایه سبک فیلمسازی او در Evil Dead بر سایر کارهای ساخته شده‌اش سایه می‌انداختند؛ طوری که حال ظاهرا Doctor Strange 2 کاملا تحت تاثیر این مورد بوده و حتی فایگی هم آن را تایید می‌کند!

در تیزرها و تریلرهای مختلف این فیلم، تاکنون ما شاهد چهره شخصیت واندا (Wanda) در قالب زامبی و همچنین یکی از وارینت‌های استیون استرنج، در ظاهر یک موجود عجیب و غریب بوده‌ایم. آیا منظور فایگی همین موارد بوده‌اند؟ یا اینکه زمینه کلی ماجرا دارای صحنه‌هایی خواهد بود که بیننده را به یاد فیلم‌های Evil Dead می‌اندازد؟

فیلم Doctor Strange In The Multiverse of Madness در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۶ می ۲۰۲۲) اکران خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.