طرح تدریس ادبیات زبانهای قومی و محلی در مدارس در دستور کار
به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایسنا، جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد که موارد کاری آن به شرح زیر است: طرح تدریس ادبیات زبانهای قومی و محلی در مدارس کشور موضوع اصل ۱۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران طرح استفساریه قانون منع فروش و واگذاری اراضی

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایسنا، جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد که موارد کاری آن به شرح زیر است:
طرح تدریس ادبیات زبانهای قومی و محلی در مدارس کشور موضوع اصل ۱۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
طرح استفساریه قانون منع فروش و واگذاری اراضی فاقد کاربری مسکونی برای امر مسکن به شرکتهای تعاونی مسکن وسایر اشخاص حقیقی وحقوقی
لایحه معاهده میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مالزی در زمینه معاضدت حقوقی متقابل در امور کیفری
لایحه معاهده میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت ازبکستان در زمینه انتقال محکومان
لایحه موافقتنامه انتقال محکومان میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بولیواری ونزوئلا
لایحه عضویت ایران در اتحادیه بینالمللی انرژی خورشیدی
لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه وین درباره تأسیس طبقه بندی بینالمللی عناصر تصویری علایم و موافقتنامه استراسبورگ درباره طبقهبندی بینالمللی اختراعات.
![]() + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | ![]() + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | ![]() + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
![]() مدیریت حرفه ای کافی شاپ | ![]() حقوقدان خبره | ![]() سرآشپز حرفه ای |
![]() | ![]() آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | ![]() |
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰