طرح برنده برای آثار هنری یادبود امور جهانی کانادا فاش شد

[ad_1] GATINEAU، 25 آوریل 2022 کارمندان دولت کانادا که مسئول ترویج و دفاع از منافع و ارزش های کانادا در خارج از کشور هستند، می توانند با خطرات ایمنی، امنیت و سلامت قابل توجهی روبرو شوند. به عنوان ادای احترامی ماندگار به کسانی که در خدمت کانادا جان خود را از دست داده اند، Global

کد خبر : 198425
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۰۳
طرح برنده برای آثار هنری یادبود امور جهانی کانادا فاش شد

[ad_1]

GATINEAU، 25 آوریل 2022

کارمندان دولت کانادا که مسئول ترویج و دفاع از منافع و ارزش های کانادا در خارج از کشور هستند، می توانند با خطرات ایمنی، امنیت و سلامت قابل توجهی روبرو شوند. به عنوان ادای احترامی ماندگار به کسانی که در خدمت کانادا جان خود را از دست داده اند، Global Affairs Canada یک اثر هنری یادبود را برای قدردانی از فداکاری و فداکاری این کارمندان و خانواده های آنها و همچنین تجلیل از کسانی که در خدمت به کانادا جان باخته اند، سفارش داده است.

به مناسبت روز جهانی چندجانبه گرایی و دیپلماسی برای صلح که یکشنبه 24 آوریل برگزار شد، ملانی جولی وزیر امور خارجه و وزیر میراث کانادا، پابلو رودریگز، امروز فاش کردند که طرحی از تیم مک‌لئود انتخاب شده است. توسط هیئت داوران اثر هنری یادبود امور جهانی کانادا.

اثر هنری برنده تیم مک‌لئود یک دستگاه خورشیدی است. شکل و تراز مجسمه از آنالما الهام گرفته شده است، شکل شکل هشت که با ردیابی حرکت سالانه خورشید نسبت به یک نقطه ثابت در فضا و زمان ایجاد شده است. آنالما در سراسر پروژه برای کشف مفاهیم بی نهایت مربوط به تداوم عشق و حافظه استفاده می شود.

فضای خالی کره ای شکل در مرکز اثر بیانگر نبود عزیزان از دست رفته است. در این اتاق خاطره درونی، اسامی کسانی که در حین خدمت در مأموریت‌های امور جهانی کانادا در خارج از کشور جان خود را از دست داده‌اند، مطابق با خورشید ظهر روز مرگشان قرار گرفته است. پیشروی تشریفاتی و مسیر و همچنین باغی از انعکاس، آثار هنری را احاطه کرده است و حس ارتباط را بین کسانی که از آثار هنری بازدید می‌کنند و کسانی که به دولت کانادا در سراسر جهان خدمت کرده‌اند و خانواده‌هایشان را تقویت می‌کند.

تیم MacLeod متشکل از Polymetis، هنرمندی از تورنتو است. جیمز بی. لنوکس و همکاران، معماری منظر از اتاوا. و GRC Architects، همچنین از اتاوا.

در انتخاب نهایی، هیئت داوران نتایج یک نظرسنجی آنلاین عمومی و سهامداران را که از 2 تا 16 دسامبر 2021 برگزار شد، در نظر گرفت. آنها همچنین ارائه‌هایی را از هر تیم دریافت کردند و نظرات کمیته مشورتی کمیسیون ملی سرمایه در مورد برنامه‌ریزی، طراحی و املاک را در نظر گرفتند. و کمیته مشاوره هنرهای زیبای امور جهانی کانادا، و همچنین کارشناسان در زمینه حفاظت، منظر، مهندسی و هزینه یابی.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.