طبق گزارش‌ها، شرکت کریپتو وایر پس از لغو خرید بولت تعطیل شد، مدیر عامل شرکت ادعا کرد که شرکت فقط عملیات‌های خود را کاهش می‌دهد – اخبار بیت‌کوین

طبق چندین گزارش، Wyre، یک شرکت پرداخت ارزهای دیجیتال، ظاهراً در حال غروب کردن تجارت خود است. کاهش ادعایی Wyre به دنبال آن است که Bolt، یک شرکت پرداخت دیگر، برنامه خود را برای خرید Wyre در سپتامبر لغو کرد. با این حال، یوآنیس جیاناروس، مدیر عامل Wyre، به Axios گفت که این شرکت “هنوز

کد خبر : 302490
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
طبق گزارش‌ها، شرکت کریپتو وایر پس از لغو خرید بولت تعطیل شد، مدیر عامل شرکت ادعا کرد که شرکت فقط عملیات‌های خود را کاهش می‌دهد – اخبار بیت‌کوین


طبق چندین گزارش، Wyre، یک شرکت پرداخت ارزهای دیجیتال، ظاهراً در حال غروب کردن تجارت خود است. کاهش ادعایی Wyre به دنبال آن است که Bolt، یک شرکت پرداخت دیگر، برنامه خود را برای خرید Wyre در سپتامبر لغو کرد. با این حال، یوآنیس جیاناروس، مدیر عامل Wyre، به Axios گفت که این شرکت “هنوز در حال فعالیت است” و به سادگی “کاهش کاهش می یابد”.

شرکت پرداخت ارز دیجیتال Wyre ظاهرا تعطیل شده است، مدیر عامل شرکت گزارشات مربوط به تعطیلی عملیات را رد می کند

در 4 ژانویه 2023، Axios گزارشی را منتشر کرد که در آن می‌گوید Wyre، پلتفرم پرداخت ارز دیجیتال، عملیات شرکت را متوقف می‌کند. علاوه بر این، چندین گزارش دیگر در مورد وضعیت از کارمندان سابق و همکاران شناخته شده نشات می گیرد. جی دی راس، بنیانگذار پلتفرم سرمایه گذاری موسیقی Royal.io گفت:

به نظر می رسد وایر به تازگی کسب و کار خود را تعطیل کرده است. همه افراد در کانال Slack مشترک ما غیرفعال شدند به جز GC. شنیدن هیچ قطع رابطه.

ایوانیس جیاناروس، مدیر عامل شرکت، در ایمیلی به کارکنان نوشت: «ما به انجام هر کاری که می‌توانیم ادامه خواهیم داد، اما من می‌خواهم همه خودشان را برای این واقعیت آماده کنند که طی دو هفته آینده باید تجارت را باز کنیم.» برادی دیل و لوسیندا شن، خبرنگاران این نشریه خبری، توضیح دادند که یکی از کارمندان سابق Wyre به نام مایکل استیب در مورد وضعیت لینکدین نوشته است.

Wyre یک شرکت سودآور در نظر گرفته شد و 29.1 میلیون دلار از طریق 9 دور مختلف تامین مالی به دست آورد. این شرکت در سال 2013 توسط جیاناروس و مایکل دانورث تأسیس شد و در اوج خود، Wyre ارزش 1.5 میلیارد دلاری داشت. Wyre قرار بود توسط شرکت پرداخت Bolt خریداری شود اما این معامله در سپتامبر لغو شد. بلافاصله پس از اینکه بولت خرید را کنار گذاشت، دانورث از Wyre کنار رفت.

در آن زمان، مدیر عامل بولت، Maju Kuruvilla گفت: “ما به همکاری تجاری فعلی خود با Wyre ادامه خواهیم داد تا مسیر ادغام کریپتو در اکوسیستم خود را هموار کنیم و زیرساخت رمزنگاری نوآورانه Wyre را به جهان بیاوریم.” در ایمیلی که به Axios ارسال شد، جیاناروس در مورد پایان کار اظهار نظری نکرد و در ادامه خاطرنشان کرد:

ما هنوز در حال فعالیت هستیم، اما برای برنامه‌ریزی گام‌های بعدی خود کاهش می‌دهیم.

برچسب ها در این داستان

2013، Acquire، Acquisition، Axios، Bolt، تجارت، شراکت تجاری، ادغام رمزنگاری، ارز رمزنگاری شده، اکوسیستم، ایمیل، شرکت، تامین مالی، Ioannis Giannaros، JD Ross، LinkedIn، Maju Kuruvilla، Michael Dunworth، Michael Staib، عملیات، پرداخت، اوج ، خبرنگاران، کاهش، سپتامبر، قطع همکاری، سستی، غروب خورشید، ارزش گذاری، باد پایین، وایر

نظر شما در مورد اخبار مربوط به اینکه Wyre عملیات را متوقف می کند در حالی که مدیر عامل می گوید صرفاً در حال “کاهش دادن” است چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.