ضعف بیشتر EUR/USD در فروشگاه

[ad_1] نمودار ایجاد شده با TradingView قیمت یورو ، اخبار و تجزیه و تحلیل: کاهش چشمگیر و غافلگیرکننده EUR/USD زیر 1.17 پنجشنبه گذشته به احتمال زیاد منجر به ضررهای قابل توجه بیشتر یورو در برابر دلار آمریکا می شود ، هرچند به نظر می رسد اولین توقف نفس در سطوح کنونی باشد. این جفت ارزها

کد خبر : 94041
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
ضعف بیشتر EUR/USD در فروشگاه

[ad_1]

نمودار EUR/USD

نمودار ایجاد شده با TradingView

قیمت یورو ، اخبار و تجزیه و تحلیل:

  • کاهش چشمگیر و غافلگیرکننده EUR/USD زیر 1.17 پنجشنبه گذشته به احتمال زیاد منجر به ضررهای قابل توجه بیشتر یورو در برابر دلار آمریکا می شود ، هرچند به نظر می رسد اولین توقف نفس در سطوح کنونی باشد.
  • این جفت ارزها در حال حاضر پایین ترین سطح خود را در سال 2021 ثبت کرده اند ، پایین ترین نرخهای 1.16 آخرین بار در ماه سپتامبر و سپس در نوامبر 2020 بارزترین اهداف بعدی خرس ها بوده است.

قیمت یورو در معرض اصلاح شدیدتر پایین تر است

کاهش شدید پنجشنبه گذشته EUR/USD زیر 1.17 هیچ شگفتی ساز نبود اما همچنان بسیار مهم بود و زمینه را برای ضعف بیشتر فراهم کرده است ، با احتمال کاهش حدود 1.16. با این حال ، برخی از ادغام در بالا و زیر 1.17 احتمالاً اول است و حتی یک جهش قابل ملاحظه می تواند ریسک را به سمت نزولی رها کند.

اگرچه از نظر فنی EUR/USD هنوز به طور قابل توجهی فروخته نشده است ، اما سقوط جفت ارز به پایین ترین سطح 2021 منجر به یک دوره تفکر قبل از حرکت تند بعدی خواهد شد ، اما خرس ها در حال حاضر به پایین ترین سطح سپتامبر 2020 در بالای 1.16 و نوامبر خواهند رسید. پایین ترین سطح 2020 در 1.1602 به عنوان اهداف آشکار بعدی.

نمودار قیمت EUR/USD ، بازه زمانی روزانه (27 آگوست 2020 – 19 آگوست 2021)

نمودار EUR/USD

منبع: IG (برای مشاهده تصویر بزرگتر می توانید روی آن کلیک کنید)

مشکل اصلی این تجزیه و تحلیل این است که احساسات نزولی نسبت به EUR/USD در حال حاضر به قدری گسترده است که هرگونه خبر مثبت برای یورو – یا اخبار منفی برای دلار – می تواند منجر به پوشش کوتاه بسیار مهمی شود و حداقل باعث افزایش موقت این جفت ارز شود. به

در این زمینه است که نشست هم اندیشی سیاست های فدرال رزرو کانزاس سیتی در جکسون هول ، وایومینگ ، که از پنجشنبه این هفته آغاز شده و شنبه به پایان می رسد ، بسیار مهم است. شرکت کنندگان در بازار آنقدر متقاعد شده اند که فدرال رزرو به طور م preثر از کاهش حجم پول خود پیشاپیش خبر می دهد و جای ناامیدی زیادی وجود دارد.

به عنوان مثال ، فدرال رزرو می تواند تا جلسه 21-22 سپتامبر کمیته بازار آزاد فدرال ، که شامل خلاصه ای از پیش بینی های اقتصادی آن است ، چیزی نگوید. احتمال دارد؟ امکان ندارد؟ آره.

هفته پیش رو: PMIs و Ifo

اگر بخواهیم به داده های هفته آینده بپردازیم ، ارقام زیادی وجود دارد که به طور معمول مهم هستند ، اما به دلیل سایه ای که توسط سمپوزیوم جکسون هول ایجاد شده است ، کمتر خواهد بود. شاخص های مدیران خرید برای هر دو بخش تولید و خدمات اقتصادهای منطقه یورو در روز دوشنبه وجود دارد ، و بعد از آن شاخص Ifo از وضعیت کسب و کار آلمان در روز چهارشنبه ، معیار GfK برای اعتماد مصرف کننده آلمان پنجشنبه و اعتماد مصرف کننده فرانسوی در روز جمعه.

دوست دارید درباره EUR/USD بیشتر بدانید و چرا با آن معامله کنید؟ این مقاله را اینجا ببینید

— نوشته شده توسط مارتین اسکس ، تحلیلگر

در صورت تمایل با من در توییترMartinSEssex تماس بگیرید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.