صورتجلسه بانک مرکزی اروپا نتوانست یورو را بالا ببرد

[ad_1] اخبار و تحلیل EUR/USD دقایق بانک مرکزی اروپا نتوانست یورو را بالا ببرد. سطوح فنی کلیدی EUR/USD در مورد آنچه می تواند پایان هفته بی ثبات باشد در نظر گرفته شده است رویدادهای ریسک: جکسون هول، داده‌های PCE و رقم نهایی واحد میشیگان صورتجلسه ECB، آدرس جکسون هول هاوکیش بولارد و پاول دیروز ما

کد خبر : 246826
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
صورتجلسه بانک مرکزی اروپا نتوانست یورو را بالا ببرد

[ad_1]

اخبار و تحلیل EUR/USD

  • دقایق بانک مرکزی اروپا نتوانست یورو را بالا ببرد.
  • سطوح فنی کلیدی EUR/USD در مورد آنچه می تواند پایان هفته بی ثبات باشد در نظر گرفته شده است
  • رویدادهای ریسک: جکسون هول، داده‌های PCE و رقم نهایی واحد میشیگان

صورتجلسه ECB، آدرس جکسون هول هاوکیش بولارد و پاول

دیروز ما بینش بیشتری در مورد تفکر به دست آوردیم بانک مرکزی اروپاشورای حکام (ECB) در جلسه ماه گذشته که در آن به افزایش 50 واحدی نرخ بهره رای دادند، علیرغم افزایش 25 واحدی در ماه های منتهی به این تصمیم.

این شورا به نفع معرفی ابزار ضد تکه تکه شدن موسوم به “ابزار حفاظت از انتقال” متحد شد – که به عنوان نیروی آتش اضافی در صورت افزایش بازدهی حاکمیتی کشورهای عضو اتحادیه اروپا با ریسک بیشتر عمل می کند. با این حال، تصمیم برای افزایش 50 واحد پایه به اتفاق آرا پذیرفته نشد، اما به نظر من، به دلیل تورم تقریباً دو رقمی که خطر انتظارات تورمی نهفته در سطح متوسط ​​را افزایش می‌دهد، این نباید مانعی در جلسات آتی باشد. مدت، اصطلاح.

بولارد پیشرفت ها روایت هاوکیش جلوتر از جکسون هول

شاهین مورد علاقه همه در داخل فدرال رزروجیمز بولارد همچنان از نرخ های بهره بسیار بالاتر حمایت می کرد و از 3.75-4 درصد تا پایان سال حمایت می کرد. بولارد موافقت کرد که بازار کار همچنان قوی است، که ما از داده‌های ادعاهای اولیه بیکاری بهتر از حد انتظار دیروز دیدیم. در حالی که بازار کار همچنان قوی است، ما در ایالات متحده یک تسلیت صرف دیدیم تولید ناخالص ملی که برای نشان دادن انقباض 0.6% در Q2 در مقایسه با Q1 کمی تجدید نظر شد که بهتر از برآورد اولیه 0.8% انقباض است.

چنین نشانه‌هایی از کاهش رشد ثابت شده است که به دلیل انعطاف‌پذیری بازار کار، تأثیر چندانی بر بازار ندارد و به فدرال رزرو اجازه می‌دهد تا نرخ‌ها را به شدت افزایش دهد و افزایش دهد.

سطوح فنی کلیدی EUR/USD پیش از جکسون هول

EUR/USD در بیشتر این هفته در انتظار رویداد اصلی – جکسون هول – نامشخص به نظر می رسید. بلاتکلیفی از طریق بالا و پایین گسترش یافته ظاهر شد فتیله ها که تمایل دارد قبل از چاپ داده ها یا رویدادهای مهم باشد.

پس از آزمایش کوتاه ماه های گذشته که منجر به تلاش مجدد با شتاب بیشتر شد، برابری یک سطح کلیدی برای این جفت باقی می ماند. با این حال، با توجه به “جلسه شبه فدرال رزرو” در اواخر امروز، در حالی که پاول برای رسیدگی به جکسون هول و داده های مهم PCE و احساسات مصرف کننده آماده می شود، نمی توانیم نقش را کاهش دهیم. نوسان ممکن است با پایان هفته معاملاتی بازی کند.

افزایش نوسانات می تواند شاهد اعمال حمایت (0.9900) و مقاومت (1.0100) باشد – که بر اهمیت مدیریت ریسک. با توجه به عدم قطعیت زیاد، ممکن است عاقلانه باشد که حرکت های جهت دار را پس از فرونشستن گرد و غبار در نظر بگیریم، زیرا رویدادهای ریسک امروز ممکن است برای شرایط “عادی” بازار مناسب نباشند.

نمودار روزانه EUR/USD: عدم تصمیم گیری در آستانه رویداد جکسون هول

جدیدترین EUR/USD: دقیقه بانک مرکزی اروپا نتوانست یورو را بالا ببرد، فدرال رزرو هاوکیش پیش از رویداد سیاست گذاری

منبع: TradingView آماده شده توسط ریچارد اسنو

اظهارات جروم پاول در ساعت 3 بعدازظهر (BST) پیش بینی می شود که اگر او موضع فدرال رزرو را مبنی بر اینکه نرخ بهره باید مقدار مناسبی از سطوح فعلی افزایش دهد، حفظ کند، از دلار حمایت می کند.

با این حال، به خاطر داشته باشید که دو چاپ داده با اهمیت در یک زمان وجود دارد، داده های تورم PCE ایالات متحده و نظرسنجی احساسات مصرف کننده دانشگاه میشیگان. احساسات از نقطه 50 افزایش یافته است و با بنزین ارزان تر در پمپ ها، ما می توانیم چشم انداز خوش بینانه تری را برای اقتصاد ایالات متحده ببینیم.

پیش‌بینی می‌شود که داده‌های PCE کمی پایین‌تر چاپ شود، همچنین از هزینه‌های پایین‌تر بنزین سود می‌برد. فدرال رزرو این معیار از تورم را به CPI ترجیح می دهد، به این معنی که چاپ پایین تر در اینجا می تواند تأثیری مشابه، اگر نگوییم بیشتر، بر دلار نسبت به چاپ سردتر CPI در اوایل این ماه داشته باشد، در شرایطی که بازارها تصور می کنند چاپ پایین تر تأثیر مادی دارد. کاهش درجه افزایش نرخ بهره در آینده

جدیدترین EUR/USD: دقیقه بانک مرکزی اروپا نتوانست یورو را بالا ببرد، فدرال رزرو هاوکیش پیش از رویداد سیاست گذاری

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.