صندوق‌های سهام جهانی بیشترین خروجی هفتگی از اواسط دسامبر را داشتند

[ad_1] در همین حال، عجله برای ایمنی منجر به ورود 15.9 میلیارد دلار به صندوق‌های بازار پول شد که بزرگترین خرید خالص آنها در هشت هفته گذشته است. گرافیک: جریان صندوق: اوراق قرضه سهام جهانی و بازار پول: https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/mkt/dwvkrljewpm/Fund%20flows-%20Global%20equities%20bonds%20and%20money%20market.jpg صندوق های سرمایه گذاری اروپایی تحت فشار فروش شدید قرار داشتند و با خروجی 15.06 میلیارد

کد خبر : 174099
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
صندوق‌های سهام جهانی بیشترین خروجی هفتگی از اواسط دسامبر را داشتند

[ad_1]

در همین حال، عجله برای ایمنی منجر به ورود 15.9 میلیارد دلار به صندوق‌های بازار پول شد که بزرگترین خرید خالص آنها در هشت هفته گذشته است.

گرافیک: جریان صندوق: اوراق قرضه سهام جهانی و بازار پول: https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/mkt/dwvkrljewpm/Fund%20flows-%20Global%20equities%20bonds%20and%20money%20market.jpg

صندوق های سرمایه گذاری اروپایی تحت فشار فروش شدید قرار داشتند و با خروجی 15.06 میلیارد دلاری مواجه شدند. سرمایه گذاران همچنین 1.7 میلیارد دلار از سهام آمریکا را فروختند، اما صندوق های آسیایی را به ارزش 2.78 میلیارد دلار خریداری کردند.

شرکت های مالی 3.76 میلیارد دلار از فروش خالص خود را از دست دادند که بزرگترین خروجی هفتگی حداقل از آوریل 2020 است. سرمایه گذاران همچنین به ترتیب 623 و 543 میلیون دلار از وجوه اختیاری مصرف کننده و فناوری را فروختند، اما بودجه بخش انرژی را 867 میلیون دلار خریداری کردند.

گرافیک: جریانات صندوق: وجوه بخش سهام جهانی: https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/mkt/zjpqkoawrpx/Fund%20flows-%20Global%20equity%20sector%20funds.jpg

سرمایه گذاران در هشتمین هفته متوالی فروش خالص وجوه اوراق قرضه جهانی 11.66 میلیارد دلاری را کنار گذاشتند.

صندوق‌های اوراق قرضه جهانی کوتاه‌مدت و میان‌مدت شاهد فروش خالص به ارزش 5.8 میلیارد دلار بودند که 88 درصد بیشتر از هفته گذشته بود، در حالی که صندوق‌های اوراق قرضه پربازده در هشتمین هفته متوالی فروش خالص 2.31 میلیارد دلار خروجی داشتند.

در همین حال، وجوه اوراق قرضه دولتی خریدهای 4.23 میلیارد دلاری را جذب کردند که بزرگترین ورودی هفتگی از 8 دسامبر را به خود اختصاص داد، در حالی که وجوه حمایت شده از تورم 610 میلیون دلار را جذب کرد.

گرافیک: جریانات صندوق اوراق قرضه جهانی در هفته منتهی به 2 مارس: https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/mkt/mypmnxjamvr/Global%20bond%20fund%20flows%20in%20the%20week%20ended%20March%202.

در میان صندوق‌های کالایی، تقاضا برای وجوه فلزات گرانبها به بالاترین میزان در پنج هفته گذشته رسید، زیرا آنها ورودی‌های 1.46 میلیارد دلاری را به دست آوردند، با این حال، صندوق‌های انرژی پس از هفته سوم خرید، خروجی‌های حاشیه‌ای به ارزش 25 میلیون دلار را ثبت کردند.

تجزیه و تحلیل 24438 صندوق در بازارهای نوظهور نشان داد که سرمایه گذاران وجوه اوراق قرضه خود را به میزان 3.98 میلیارد دلار فروختند که بزرگترین خروجی آنها از آوریل 2020 است، در حالی که صندوق های سهام شاهد فروش خالص 731 میلیون دلاری بودند.

گرافیک: جریان صندوق: سهام و اوراق قرضه EM: https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/mkt/xmpjoejrzvr/Fund%20flows-%20EM%20equities%20and%20bonds.jpg

(گزارش توسط Gaurav Dogra و Patturaja Murugaboopathy در Bengaluru؛ ویرایش توسط Andrew Heavens)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.