صرافی کریپتو آفریقای جنوبی Valr 50 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری B جمع آوری کرد – اخبار بیت کوین مبادله می کند

[ad_1] صرافی ارزهای دیجیتال آفریقای جنوبی Valr اخیراً اعلام کرد که 50 میلیون دلار در دور سری B به رهبری Pantera Capital جمع آوری کرده است. افزایش سرمایه به این معنی است که ارزش Valr اکنون 240 میلیون دلار گزارش شده است. وجوه جمع آوری شده برای تامین مالی گسترش Valr به بازارهای دیگر صرافی

کد خبر : 173596
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
صرافی کریپتو آفریقای جنوبی Valr 50 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری B جمع آوری کرد – اخبار بیت کوین مبادله می کند

[ad_1]

صرافی ارزهای دیجیتال آفریقای جنوبی Valr اخیراً اعلام کرد که 50 میلیون دلار در دور سری B به رهبری Pantera Capital جمع آوری کرده است. افزایش سرمایه به این معنی است که ارزش Valr اکنون 240 میلیون دلار گزارش شده است.

وجوه جمع آوری شده برای تامین مالی گسترش Valr به بازارهای دیگر

صرافی ارز دیجیتال آفریقای جنوبی، Valr، اخیراً اعلام کرد که 50 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری B جمع آوری کرده است. این دور توسط Pantera Capital رهبری شد، در حالی که Alameda Research، Cadenza، CMT Digital، Coinbase Ventures، Distributed Global، GSR و Third Prime نیز شرکت کردند.

طبق گزارش Globalcryptotv، آخرین افزایش سرمایه صرافی ارزهای دیجیتال از 3.4 میلیون دلاری که در ژوئیه 2020 جمع آوری کرده بود کمتر می کند و ارزش Valr را به 240 میلیون دلار می رساند. این گزارش اضافه کرد که Valr که بیش از سه سال پیش وارد بازار کریپتو آفریقای جنوبی شد، از سرمایه جمع‌آوری‌شده برای گسترش این پلتفرم به بازارهای دیگر در سراسر آفریقا و بازارهای نوظهور مانند هند استفاده خواهد کرد.

در این گزارش با اشاره به آخرین افزایش سرمایه بورس، فرزام احسانی، مدیرعامل این بورس توضیح می دهد که چگونه این صندوق ها به شرکتش کمک می کند تا به مشتریان بیشتری خدمت کند. او گفت:

ما در حال حاضر به مشتریان Valr کمک می‌کنیم تا با استفاده از USD یا ZAR خود از سیستم مالی سنتی وارد این دنیای جدید ارزهای دیجیتال شوند و من بسیار هیجان‌زده هستم که این دور از بودجه به ما اجازه می‌دهد تا به تعداد بیشتری در سراسر آفریقا و جهان خدمات ارائه دهیم.

آینده روشن آفریقا

در همین حال، Paul Veradittakit، شریک Pantera Capital، گفت که سازمان او معتقد است که “آینده آفریقا برای پذیرش ارزهای دیجیتال برای تنوع دارایی ها و پرداخت ها روشن است.”

بر اساس این گزارش، والر علاوه بر استفاده از سرمایه جذب شده برای تامین مالی ورود خود به بازارهای دیگر، همچنین در حال برنامه ریزی برای ارائه محصولات و خدمات بیشتر به پایگاه رو به رشد مشتریان جهانی خود است. این گزارش همچنین در حال جذب نیرو در تمامی بخش‌های تیم خود است.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.