صرافی های کریپتو بایننس و وایت بیت به پناهندگان اوکراینی کمک می کنند – اخبار بیت کوین مبادلات

جامعه جهانی کریپتو فعالانه از تلاش‌های بشردوستانه در اوکراین حمایت کرده است و دو صرافی ارز دیجیتال نیز به دنبال کمک به پناهندگان اوکراینی در خارج از کشور هستند. بایننس، بزرگترین پلتفرم تجارت سکه، و وایت بیت اوکراینی توجه خود را به اوکراینی هایی معطوف کرده اند که در نتیجه تهاجم روسیه مجبور به ترک

کد خبر : 191556
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
صرافی های کریپتو بایننس و وایت بیت به پناهندگان اوکراینی کمک می کنند – اخبار بیت کوین مبادلات


جامعه جهانی کریپتو فعالانه از تلاش‌های بشردوستانه در اوکراین حمایت کرده است و دو صرافی ارز دیجیتال نیز به دنبال کمک به پناهندگان اوکراینی در خارج از کشور هستند. بایننس، بزرگترین پلتفرم تجارت سکه، و وایت بیت اوکراینی توجه خود را به اوکراینی هایی معطوف کرده اند که در نتیجه تهاجم روسیه مجبور به ترک کشور خود شدند.

بایننس کارت رمزنگاری خیریه را برای شهروندان اوکراینی در حال فرار از درگیری راه اندازی می کند

میخائیلو فدوروف، وزیر تحول دیجیتال اوکراین، پس از گفتگو با Changpeng، مدیرعامل این شرکت، در تلگرام اعلام کرد، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، در این ماه یک “کارت رمزنگاری خیریه” را برای کسانی که مجبور به ترک اوکراین شده اند و به کمک نیاز دارند راه اندازی خواهد کرد. ژائو

این مقام دولتی به نقل از رسانه خبری کریپتو Forklog گفت: “این یک حمایت مهم برای شهروندان ما در طول جنگ است.” او خاطرنشان کرد که این صرافی به همکاری با بخش خود در زمینه پذیرش ارزهای دیجیتال ادامه می دهد و قصد دارد از پروژه های آموزشی در فضای دیجیتال حمایت کند تا به اوکراینی های بیشتری کمک کند تا مهارت های دیجیتال و مدارک حرفه ای جدید کسب کنند.

فدوروف که به عنوان معاون نخست وزیر در کیف نیز فعالیت می کند، تأکید کرد که این شرکت قبلاً 10 میلیون دلار به اوکراین اختصاص داده است و قصد دارد این مبلغ را در آینده نزدیک به 20 میلیون دلار افزایش دهد. کمک‌های ارز دیجیتال جمع‌آوری‌شده از طریق خیریه بایننس، ابتکارات بشردوستانه سازمان‌های بزرگ بین‌دولتی و محلی غیردولتی را تأمین مالی می‌کند.

وایت بیت به وزارت خارجه اوکراین کمک می کند

در همین حال، صرافی کریپتو اوکراین وایت بیت یادداشت همکاری با وزارت امور خارجه این کشور امضا کرده است. این شرکت اخیراً اعلام کرده است که می تواند به افرادی که اوکراین را ترک کرده اند کمک کند تا از طریق دفاتر نمایندگی خود در کشورهای خارجی و منابع فنی و سایر منابع خود از خصومت های جاری فرار کنند. در پستی که اخیراً در وبلاگ منتشر شده، آمده است:

ما همچنان به کار، ایجاد همکاری با دولت و کمک به اوکراین ادامه می دهیم. با گسترش تجارت در سایر کشورها، ما پروژه های اجتماعی ضروری برای حفظ دموکراسی و ارزش های اروپایی را افزایش می دهیم.

وایت بیت در نظر دارد به خدمات کنسولی اوکراین در کشورهایی که دفاتر خود را در آنجا نگهداری می کند کمک کند و “انتقال نهادهای دیپلماتیک خارجی به فضاهای دیجیتالی بدون مانع” را تسهیل کند. همچنین متعهد شد از مرکز ضد بحران وزارت خارجه و مرکز تماسی که به اوکراینی های نیازمند مشاوره ارائه می دهد، حمایت کند.

شما می توانید با اهدای BTC، ETH و BNB به صندوق امداد اضطراری اوکراین بایننس خیریه از خانواده ها، کودکان، پناهندگان و افراد آواره اوکراینی حمایت کنید.

برچسب ها در این داستان

بایننس، خیریه بایننس، خیریه، درگیری، کریپتو، کارت رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، کمک‌های مالی، مبادلات، تهاجم، پناهندگان، روسیه، روسی، پشتیبانی، اوکراین، اوکراین، اوکراینی‌ها، جنگ، وایت بیت

آیا انتظار دارید دیگر پلتفرم های رمزنگاری به تلاش ها برای حمایت از پناهندگان اوکراینی بپیوندند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.