صحنه حذف شده فیلم Shang-Chi ارتباط بین ده حلقه و مرد آهنی را نشان می‌دهد!

حال یکی از مناطقی که سربازان ده حلقه به آن ارسال شده بودند افغانستان بود، آن هم درست وقتی که تونی استارک در حال آزمایش سلاح موشکی خود بوده است! در افغانستان شخصیتی به نام رضا (Reza) سردسته ده حلقه بود و تونی استارک را هم دستگیر کرد تا برایش موشک بسازد. حال اینکه چه

کد خبر : 136224
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۶:۵۰
صحنه حذف شده فیلم Shang-Chi ارتباط بین ده حلقه و مرد آهنی را نشان می‌دهد!


حال یکی از مناطقی که سربازان ده حلقه به آن ارسال شده بودند افغانستان بود، آن هم درست وقتی که تونی استارک در حال آزمایش سلاح موشکی خود بوده است! در افغانستان شخصیتی به نام رضا (Reza) سردسته ده حلقه بود و تونی استارک را هم دستگیر کرد تا برایش موشک بسازد. حال اینکه چه کسی دستور این حمله را داده بود و اینکه آیا واقعا هدف تیم دستگیری استارک بوده یا نه، هنوز مشخص نیست. اما حداقل از صحنه حذف شده فیلم Shang-Chi می‌توانیم بگوییم که ظاهرا ونوو از نتیجه کار راضی است!

در این کلیپ، می‌بینیم که ونوو، بعد از یک ماموریت به مقر اصلی ده حلقه بازگشته و مطلع می‌شود که سربازان او موفق شده‌اند تا سردسته یک گروه به اسم Iron Gang را دستگیر کنند. او این فرد را می‌بیند و سپس می‌شنود که ظاهرا سربازان ده حلقه تمامی خانواده او را نابود کرده‌اند، در نتیجه از ونوو می‌خواهد تا خودش را هم بکشد. با این حال، پدر شانگ چی تصمیم می‌گیرد تا جان سردسته این گروه را به دست خودش بسپارد و به او می‌گوید «خودت انجامش بده» یا به عبارتی خودت را بکش.

با این وجود نکته‌ای که به دنبال آن هستیم، در این قسمت نیست! بلکه به حرف‌های ونوو و دستیارش در همان ابتدای کلیپ دقت کنید. او در حال حرف زدن با کسی است که برخی دستورات مستقیم و غیرمستقیم را به سایر اعضای گروه در جهان می‌رساند. حال در این مکالمه درباره ماموریت افغانستان و همچنین کاری که رضا انجام داده اشاره می‌کنند؛ یعنی دستگیر کردن تونی استارک! این یعنی ونوو خود در جریان تمامی این اتفافات بوده و قاعدتا تونی استارک را هم می‌شناسد. به همین دلیل دستگیر کردن او می‌توانسته به او منفعت‌های بسیاری را برساند که در نهایت، نتیجه با مرد آهنی شدن استارک برعکس شد.

به هر حال اینکه گروه ده حلقه چقدر قدرتمند هستند هنوز موردی است که باید بیشتر درباره آن بدانیم؛ چراکه حتی پس از پایان فیلم، دیدیم که هنوز کار آن‌ها تمام نشده و رئیس جدید قصد اجرا کردن ماموریت‌های جدیدی را هم دارد! به علاوه، ماجرای خود ده حلقه و صاحب اصلی آن همچنان چیزی است که روشن نشده و وانگ (Wong)، بروس بنر (Bruce Banner) و حتی کاپیتان مارول (Captain Marvel) هم از تکنولوژی آن سر درنیاوردند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.