شی خواهان اتحاد با ورود چین به “مرحله جدید” سیاست کووید-19 شد

پکن (رویترز) – شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین روز شنبه در اولین اظهارنظر عمومی خود درباره کووید-19 از زمان تغییر مسیر دولتش در سه هفته، خواستار تلاش و اتحاد بیشتر شد زیرا این کشور وارد “مرحله جدیدی” در رویکرد خود برای مبارزه با همه‌گیری می‌شود. پیشتر و سیاست سختگیرانه خود در قفل کردن و آزمایش

کد خبر : 300399
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
شی خواهان اتحاد با ورود چین به “مرحله جدید” سیاست کووید-19 شد


پکن (رویترز) – شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین روز شنبه در اولین اظهارنظر عمومی خود درباره کووید-19 از زمان تغییر مسیر دولتش در سه هفته، خواستار تلاش و اتحاد بیشتر شد زیرا این کشور وارد “مرحله جدیدی” در رویکرد خود برای مبارزه با همه‌گیری می‌شود. پیشتر و سیاست سختگیرانه خود در قفل کردن و آزمایش انبوه را کاهش داد.

شی در یک سخنرانی تلویزیونی به مناسبت سال نو میلادی گفت چین بر مشکلات و چالش‌های بی‌سابقه‌ای در نبرد با کووید-۱۹ غلبه کرده است و سیاست‌های این کشور در مواقعی که شرایط و زمان نیاز داشته باشد «بهینه‌سازی شده‌اند».

شی گفت: «از زمان شیوع بیماری همه‌گیر… اکثر کادرها و توده‌ها، به‌ویژه پرسنل پزشکی، کارگران مردمی در سختی‌ها شهامت کردند و شجاعانه ادامه دادند.»

«در حال حاضر، پیشگیری و کنترل همه‌گیری وارد مرحله جدیدی می‌شود، هنوز زمان مبارزه است، همه پشتکار و سخت تلاش می‌کنند و سحر در پیش است. بیایید بیشتر تلاش کنیم، استقامت یعنی پیروزی و اتحاد یعنی پیروزی.»

پکن در اوایل این ماه رویکرد امضای صفر کووید را بر اساس آزمایش‌های انبوه، قرنطینه متمرکز و قرنطینه – که برای تقریباً سه سال حفظ کرده بود، کنار گذاشت.

تغییر سیاست منجر به موجی از آلودگی ها در سراسر کشور، کاهش بیشتر فعالیت های اقتصادی و نگرانی های بین المللی شده است و بریتانیا و فرانسه آخرین کشورهایی هستند که محدودیت هایی را برای مسافران از چین اعمال می کنند.

تصمیم چین برای کنار گذاشتن سیاست کووید صفر، این کشور را با جهانی که تا حد زیادی برای زندگی با این ویروس بازگشایی شده است، هماهنگ کرد.

این اقدام به دنبال اعتراض‌های عمومی بی‌سابقه نسبت به سیاست مورد حمایت شی جین‌پینگ، نشان‌دهنده قوی‌ترین نمایش مخالفت عمومی در دوران ریاست‌جمهوری او و همزمان با ارقام رشد ناگوار برای اقتصاد 17 تریلیون دلاری چین است.

(گزارش توسط ادواردو باپتیستا؛ ویرایش توسط آلیسون ویلیامز و فرانسیس کری)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.