شینوبی: غزه قدرتمندترین نمایش بیت کوین از زمان ویکی لیکس است

BTC For Palestine نمونه کاملی از تلاشی است که توسط بیت کوین انجام می شود که دقیقاً به قلب چیزی که بیت کوین قرار است در آن باشد ضربه می زند. کارکرد پول بدون واسطه های قابل اعتماد تمام هدف بیت کوین این بود که به مردم راهی برای انجام معاملات با پولشان بدهد که

کد خبر : 509291
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
شینوبی: غزه قدرتمندترین نمایش بیت کوین از زمان ویکی لیکس است


BTC For Palestine نمونه کاملی از تلاشی است که توسط بیت کوین انجام می شود که دقیقاً به قلب چیزی که بیت کوین قرار است در آن باشد ضربه می زند. کارکرد پول بدون واسطه های قابل اعتماد تمام هدف بیت کوین این بود که به مردم راهی برای انجام معاملات با پولشان بدهد که هیچ کس نتواند آن را مختل کند، خودش را در وسط آن قرار دهد یا آن را اجاره کند.

این دقیقاً وضعیتی است که غزه ها در سال گذشته در آن قرار گرفته اند. کاملاً از سایر نقاط جهان جدا شده است، قادر به انجام هیچ گونه پرداختی که از پول نقد استفاده نمی کند، بدون وابستگی به آن دسته از رانت خوارانی که خود را در وسط هر پرداخت دیجیتالی که در سطح جهانی پردازش می شود، قرار داده اند. تفاوت آنها با یک غربی معمولی این است که آنها برای زنده ماندن و برآوردن نیازهای اولیه به کمک وابسته هستند. آنها به سادگی از خدمات ناخوشایند یا هزینه های آزاردهنده آزرده خاطر نیستند.

این افراد به گونه ای سلاخی می شوند که گویی حیوانات شکاری هستند که در آغل محبوس شده اند، این به معنای واقعی کلمه یک نسل کشی سیستماتیک است. آنها به طور کامل از ریل پرداخت سنتی برای پذیرش کمک های مالی برای غذا، آب و سایر مایحتاج قطع شده اند. حتی کمک های ارائه شده از سوی سازمان ملل نیز ضبط و مختل می شود. بیت کوین به معنای واقعی کلمه تنها گزینه برای افرادی است که مایل به اهدای پول برای کمک به مردم غزه هستند.

این یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی است که نشان می‌دهد چرا بیت‌کوین یک ضرورت در جهان است، از زمانی که Wikileaks برای اولین بار 13 سال پیش در سال 2011 پذیرش آن را در پاسخ به تیپ پردازش بانکی و پرداخت علیه آنها آغاز کرد.

در آن زمان این یک مبارزه مستقیم بر سر توانایی استفاده از اطلاعات برای پاسخگویی دولت به خاطر اعمال و فریب‌هایشان بود. اکنون موضوع کمک به مردمی است که مستقیماً تحت تأثیر اقدامات دولت هایی هستند که همچنان از پاسخگویی اجتناب می کنند.

یوسف محمود، یک راننده تاکسی قبل از شروع نسل کشی، توانسته در سال گذشته به دلیل بیت کوین، برای هزاران فقیر چپ غزه و بدون هیچ چیز، غذا و آب بخرد. یک مرد، با ابزاری برای پذیرش کمک های مالی از سراسر جهان که هیچ کس نمی تواند آن را مختل کند یا متوقف کند، توانسته است تغییرات بزرگی در زندگی هزاران نفر ایجاد کند.

این همان چیزی است که بیت کوین برای آن کار می کند، به عنوان ابزاری عمل می کند که ما را قادر می سازد در مقابل آنچه دولت ها و نهادها بر ما تحمیل می کنند بدون اینکه توانایی آن ها برای جلوگیری از عملکرد آن ابزار را متوقف کنند، بایستیم. این صرفاً یک طبقه دارایی جدید، یا یک اسباب بازی برای وال استریت نیست، بلکه پایه ای برای خودسازماندهی انقلابی برای حل مشکلاتی است که دولت ها یا نمی توانند، یا فعالانه خودشان ایجاد می کنند.

این برای ماست، نه آنها.

در اینجا می توانید برای کمک به مردم غزه کمک مالی کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.