شیلات و اقیانوس‌ها کانادا برنامه برداشت شاه ماهی اقیانوس آرام را برای سال‌های 22-2021 به‌روزرسانی می‌کند.

[ad_1] 16 دسامبر 2021 ونکوور، پیش از میلاد – شیلات و اقیانوس‌های کانادا (DFO) از فرصت‌های ماهیگیری برای جوامع حمایت می‌کند و به طور جدی متعهد به حفظ، حفاظت و بازسازی محیط‌زیست دریایی ما و شکل‌های حیاتی است که آنها حفظ می‌کنند. شاه ماهی یک ماهی علوفه ای است، منبع غذایی مهمی برای سایر گونه

کد خبر : 143534
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲:۴۱
شیلات و اقیانوس‌ها کانادا برنامه برداشت شاه ماهی اقیانوس آرام را برای سال‌های 22-2021 به‌روزرسانی می‌کند.

[ad_1]

16 دسامبر 2021

ونکوور، پیش از میلاد – شیلات و اقیانوس‌های کانادا (DFO) از فرصت‌های ماهیگیری برای جوامع حمایت می‌کند و به طور جدی متعهد به حفظ، حفاظت و بازسازی محیط‌زیست دریایی ما و شکل‌های حیاتی است که آنها حفظ می‌کنند. شاه ماهی یک ماهی علوفه ای است، منبع غذایی مهمی برای سایر گونه های اصلی مانند ماهی قزل آلا اقیانوس آرام، و بخش مهمی از اکوسیستم در سواحل اقیانوس آرام است. بسیار مهم است که شاه ماهی اقیانوس آرام را با رویکردی مدیریت کنیم که در صورت امکان از تخصیص ماهیگیری پشتیبانی کند و با اهداف بازیابی ذخایر و بازسازی این گونه مهم سازگار باشد.

امروز، محترم جویس موری، وزیر شیلات، اقیانوس‌ها، و گارد ساحلی کانادا، رویکرد محتاطانه‌تری را برای مدیریت شاه ماهی اقیانوس آرام، بر اساس خطرات اخیر تشدید شده برای ماهی قزل آلا وحشی، که شاه ماهی منبع غذایی مهمی برای آن است، اعلام کردند. این رویکرد باعث می‌شود که اکثر ماهیگیری‌های تجاری برای شاه ماهی اقیانوس آرام بسته شوند و به ماهیگیری‌های غذایی، اجتماعی و تشریفاتی ملل اول محدود شود. برای تنگه گرجستان، برداشت به نرخ برداشت 10 درصد کاهش می یابد و حداکثر صید مجاز کل 7850 تن است.

DFO به زودی پیش نویس برنامه مدیریت یکپارچه شیلات (IFMP) را منتشر خواهد کرد که پیش بینی های علمی و اقدامات مدیریتی پیشنهادی برای فصل آینده را تشریح می کند.

این تصمیم با هدف ایجاد فرصت های ماهیگیری پایدار و افزایش فراوانی ذخایر به نفع کل اکوسیستم اتخاذ شد. این رویکرد رویکردهای محتاطانه اتخاذ شده در سال‌های اخیر را با محدودیت‌های اضافی در برداشت، گسترش می‌دهد و کاهش ماهی قزل آلا وحشی اقیانوس آرام، و تأثیرات سیل‌ها و رانش زمین اخیر بر روی زیستگاه‌های ماهی در بریتیش کلمبیا را در نظر می‌گیرد.

شاه ماهی اقیانوس آرام منبع غذایی مهمی برای ماهی قزل آلا، پرندگان دریایی، پستانداران دریایی و دیگر گونه های ماهی است. حفظ ذخایر سالم شاه ماهی برای سلامت اکوسیستم ساحلی بریتیش کلمبیا حیاتی است و برنامه برداشت امسال به حفظ، حفاظت و بازسازی ذخایر شاه ماهی برای آینده ادامه خواهد داد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.