شکست XAU/USD در 1800 دلار خرس ها را در کنترل خود قرار داد

[ad_1] قیمت طلا در زیر 1800 دلار سقوط کرد و قیمت خرس ها 1700 دلار اعلام شد. بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده افزایش می یابد و این امر موجب تقویت تقاضا برای دلار آمریکا می شود. سخنرانان فدرال رزرو در هفته در مورد احتمال کاهش اوراق قرضه در سال جاری توافق کردند. قیمت

کد خبر : 102834
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۵۴
شکست XAU/USD در 1800 دلار خرس ها را در کنترل خود قرار داد

[ad_1]

  • قیمت طلا در زیر 1800 دلار سقوط کرد و قیمت خرس ها 1700 دلار اعلام شد.
  • بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده افزایش می یابد و این امر موجب تقویت تقاضا برای دلار آمریکا می شود.
  • سخنرانان فدرال رزرو در هفته در مورد احتمال کاهش اوراق قرضه در سال جاری توافق کردند.

قیمت طلا در معاملات نیویورک با کاهش روبرو شد و در زمان نگارش این مقاله 0.30 درصد با 1.789.08 دلار معامله شد. در همین حال ، بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده ، که روز پنجشنبه در حراج ضعیف اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده انجام شد ، چهار واحد پایه (bps) را تا 1.341 درصد بازیابی کرد و ارزش دلار را از بین برد. شاخص دلار آمریکا که عملکرد دلار در برابر شش ارز را ردیابی می کند و بر قیمت کالاها تأثیر می گذارد ، 0.05 درصد افزایش یافت و به 92.57 رسید.

در اوایل جلسه آمریکا ، شاخص دلار آمریکا در حدود 92.36 معامله شد. با این حال ، افزایش بازدهی و احساسات بازار مختلط تقاضا برای دلار آمریکا ، باعث سقوط این فلز بدون بازده شد.

سخنرانان فدرال رزرو در طول هفته به شروع کاهش دارایی اوراق قرضه اشاره کرده اند. روز سه شنبه ، فدرال رزرو سنت لوئیس جیمز بولارد و فدرال رزرو نیویورک جان ویلیامز توافق کردند که کاهش QE در اواخر امسال آغاز خواهد شد. اگرچه بازارها با موضع سختگیرانه جیمز بولارد آشنا هستند ، اما جان ویلیامز از فدرال رزرو نیویورک کمی شگفت زده شد ، بنابراین اشاره کرد که جروم پاول نیز به همین حالت تمایل دارد.

روز پنجشنبه ، رافائل بوستیک ، فدرال رزرو آتلانتا اظهار داشت که مناسب است امسال برنامه خرید اوراق قرضه را کاهش دهیم و اضافه کرد که او اقتصاد را در موقعیت قابل قبولی قوی می بیند.

پایان رژه مقامات فدرال رزرو در هفته ، کلورلند فدرال رزرو ، لورتا مستر بود. روز جمعه مستر گفت که خطرات بالقوه ای را برای پیش بینی های تورم می بیند و او راحت است که در نیمه اول سال 2022 این محرک را کنار بگذارد.

پیش بینی قیمت XAU/USD: چشم انداز فنی

نمودار روزانه.

طلا در زیر اصلی ترین میانگین متحرک روزانه خود معامله می شود که نشان می دهد فلز زرد در روند نزولی قرار دارد. شکست XAU/USD در بازپس گیری 1800 دلار می تواند راه را برای ضررهای بیشتر باز کند. اولین حوزه تقاضا پایین ترین قیمت در 19 آگوست با 1777.21 دلار خواهد بود. پس از پاکسازی دومی ، حمایت بعدی پایین ترین سطح در 10 آگوست است و به 1717.79 دلار می رسد. شکست قاطع در آنجا می تواند قیمت را به پایین ترین سطح 2021 برساند و به 16676.86 دلار برساند.

از سوی دیگر ، اگر XAU/USD 1800 دلار پس بگیرد ، گاو طلا می تواند نفس بکشد. سپس فلز بدون بازده باید منتظر کاتالیزور تازه ای باشد که بتواند جهت آن را مشخص کند.

نمودار 4 ساعته

در این بازه زمانی ، قیمت طلا میانگین متحرک 200 ساده (SMA) را به سمت نزولی شکست و تعصب نزولی را حفظ کرد. شکست در پایین ترین سطح نوسان 8 سپتامبر در حدود 1،782.47 دلار می تواند کمترین قیمت 19 آگوست را در 1،774.21 دلار نشان دهد. در صورت تخطی از این سطح ، مناطق اصلی تقاضای پایین پایین ترین نرخهای نوسان 12 آگوست ، حدود 1742 دلار ، و پس از آن پایین ترین سطح 10 آگوست ، 1717.79 دلار است.

از طرف دیگر ، اگر گاوهای XAU/USD 200-SMA را پس بگیرند ، هدف بعدی آنها 100 و 50-SMA خواهد بود که به ترتیب 1802.36 دلار و 1.809 دلار است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.