شکست شاخص DXY، بازگشت USD/JPY در Play

چشم انداز دلار آمریکا: دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) پس از گزارش تورم اکتبر ایالات متحده به بالاترین سطح سالانه خود رسید.، گمانه زنی ها را تحریک می کند که فدرال رزرو خروج محرک ها را تسریع خواهد کرد. حراج ضعیف اوراق قرضه ایالات متحده در بعدازظهر شاهد افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده

کد خبر : 127921
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳
شکست شاخص DXY، بازگشت USD/JPY در Play


چشم انداز دلار آمریکا:

  • دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) پس از گزارش تورم اکتبر ایالات متحده به بالاترین سطح سالانه خود رسید.، گمانه زنی ها را تحریک می کند که فدرال رزرو خروج محرک ها را تسریع خواهد کرد.
  • حراج ضعیف اوراق قرضه ایالات متحده در بعدازظهر شاهد افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده در سراسر منحنی بود و اختلاف نرخ بهره را به نفع تقویت دلار آمریکا افزایش داد.
  • در شاخص احساسات مشتری IG نشان می دهد که USD/JPY در کوتاه مدت دارای یک سوگیری متفاوت است.

بازگشت دلار آمریکا، شکستن پرچم گاو نر

ورود به این هفته، آی تی ظاهر شد که تیاو دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) در محدوده ای غرق شده بود پس از نشست نوامبر فدرال رزرو و گزارش ماه اکتبر ایالات متحده NFP. کاهش شانس افزایش فدرال رزرو به عنوان سقف نسبی به نظر می رسد (قیمت گذاری بازار در ژوئن 2022) نشان می دهد که دلار ممکن است در کوتاه مدت با شرایط معاملاتی دشوارتری مواجه شود. مسلماً این اشتباه بود. هیچ چیز مثل قیمت عمل ذهن آدم را تغییر نمی دهد.

با تورم آمریکا به بالاترین حد خود از سال 1990 رسیده است، و حراج اوراق قرضه ایالات متحده متعاقب آن تقاضای ضعیف را نشان می دهدبازدهی خزانه داری ایالات متحده افزایش یافت و به دلار آمریکا یک کاتالیزور تازه در قالب تغییرات نرخ بهره مثبت داد.

در حالی که فدرال رزرو اعلام کرد که در ماه های نوامبر و دسامبر تنها 15 میلیارد دلار در ماه کاهش می یابد، گمانه زنی ها در حال ایجاد است که کاهش شتابی ممکن است در اوایل سال 2022 اتفاق بیفتد و زمینه را برای افزایش نرخ بهره زودتر از تاریخ مورد انتظار ژوئن 2022 فراهم کند.

فدرال رزرو بیشتر Hawkish اکنون پیش بینی می شود

ما می‌توانیم با بررسی تفاوت هزینه‌های استقراض برای بانک‌های تجاری در یک افق زمانی خاص در آینده، اندازه‌گیری کنیم که آیا افزایش نرخ بهره فدرال رزرو با استفاده از قراردادهای یورو دلار قیمت گذاری می‌شود یا خیر. نمودار 2 زیر تفاوت هزینه‌های استقراض – اسپرد – را برای قراردادهای نوامبر 2021 و دسامبر 2023 نشان می‌دهد تا اندازه‌گیری شود که نرخ‌های بهره تا دسامبر 2023 در کجا قرار دارند.

گسترش قراردادهای آتی یورو دلار (نوامبر 2021-دسامبر 2023) [BLUE]، پروانه ایالات متحده 2s5s10s [ORANGE]، شاخص DXY [RED]: نمودار روزانه (مه 2021 تا نوامبر 2021) (نمودار 1)

با مقایسه شانس افزایش نرخ فدرال رزرو با پروانه 2s5s10s خزانه داری ایالات متحده، می توانیم اندازه گیری کنیم که آیا بازار اوراق قرضه مطابق با آنچه در سال 2013/2014 رخ داد، زمانی که فدرال رزرو اعلام کرد قصد دارد برنامه QE خود را کاهش دهد، عمل می کند یا خیر. پروانه 2s5s10s تغییرات غیر موازی در منحنی بازده ایالات متحده را اندازه‌گیری می‌کند و اگر تاریخچه دقیق باشد، این بدان معناست که نرخ‌های متوسط ​​باید سریع‌تر از نرخ‌های کوتاه‌مدت یا بلند مدت افزایش پیدا کنند.

در حالی که هفته گذشته سیگنال هایی وجود داشت که ممکن است بازار در قیمت گذاری خود در مورد سرعت عمل فدرال رزرو برای افزایش نرخ ها پس از تکمیل کاهش نرخ ها پس از کنفرانس مطبوعاتی پاول رئیس فدرال رزرو و گزارش ماه اکتبر ایالات متحده NFP بسیار تهاجمی بوده باشد.، گزارش تورم اکتبر ایالات متحده به طور کامل تغییرات قیمت را معکوس کرده است.

1 وجود دارد38-bps افزایش نرخ تا پایان سال 2023 کاهش یافت، در حالی که پروانه 2s5s10s اخیراً از گسترده‌ترین پراکندگی خود از زمان آغاز بحث کاهش نرخ‌های فدرال رزرو در ژوئن (و وسیع‌ترین گسترش آن در تمام سال 2021) کاهش یافته است. این یک تغییر قابل توجه است از همین هفته گذشته که 117 bps وجود داشت افزایش قیمت در: در حال حاضر 100% احتمال 5 افزایش 25bps و 52% شانس 6 افزایش 25bps وجود دارد.

تجزیه و تحلیل فنی شاخص قیمت DXY: نمودار روزانه (سپتامبر 2020 تا نوامبر 2021) (نمودار 2)

تجزیه و تحلیل فنی دلار آمریکا: شکست شاخص DXY، بازگشت USD/JPY در Play

شاخص DXY در این جلسه افزایش یافته است و بالاترین رقم سالانه قبلی خود در ماه اوت و همچنین بالاترین ماهانه و سالانه را که هفته گذشته پس از گزارش مشاغل اکتبر ایالات متحده ایجاد شده بود، کاهش داد. با انجام این کار، پایین ترین سطح مارس 2020 را در 94.65 و بالاترین قیمت سپتامبر 2020 را در 94.74 کاهش داد. انبوهی از مقاومت ها شروع به شکستن کرده اند.

اکنون، حرکت صعودی دوباره شروع به افزایش می‌کند. گیج گسترده دلار بالاتر از پاکت روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA است که به ترتیب متوالی صعودی است. MACD روزانه در حال افزایش است در حالی که بالاتر از خط سیگنال خود است، در حالی که روزانه Slow Stochastics یک بار دیگر به سمت قلمرو خرید بیش از حد پیش می رود. با منع عقب نشینی به زیر 94.62، شاخص DXY ممکن است در کوتاه مدت صعود بعدی خود را آغاز کرده باشد.

تحلیل فنی نرخ USD/JPY: نمودار روزانه (ژانویه 2021 تا نوامبر 2021) (نمودار 3)

تجزیه و تحلیل فنی دلار آمریکا: شکست شاخص DXY، بازگشت USD/JPY در Play

به نظر می‌رسد که نرخ‌های USD/JPY با افزایش بازدهی خزانه‌داری ایالات متحده تقویت شده است. با افزایش اختلاف نرخ بهره بین اوراق بهادار خزانه داری و JGB ها، خیابان یک طرفه به سمت قدرت بیشتر USD/JPY اشاره می کند. با این حال، نرخ‌های USD/JPY ممکن است با این واقعیت که بازارهای سهام ایالات متحده دچار نوساناتی هستند، که معمولاً با قدرت ین همراه است، متوقف شود.

این جفت به تازگی شروع به تثبیت مجدد خود در بالای EMA روزانه خود کرده است، که در ترتیب متوالی نه نزولی و نه صعودی قرار دارد. کاهش روزانه MACD بالاتر از خط سیگنال آن در حال کاهش است، در حالی که روزانه Slow Stochastics به تازگی از قلمرو فروش بیش از حد خارج می شود. در حالی که صعود به بالاترین سطح سالانه در 114.70 را نمی توان رد کرد، تا زمانی که بازارهای سهام ایالات متحده در وضعیت نزولی هستند، پیشرفت های گذشته در اینجا بعید به نظر می رسد.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ USD/JPY (10 نوامبر 2021) (نمودار 4)

تجزیه و تحلیل فنی دلار آمریکا: شکست شاخص DXY، بازگشت USD/JPY در Play

USD/JPY: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 33.23 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 2.01 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 12.80 درصد کمتر از دیروز و 1.43 درصد کمتر از هفته گذشته است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به دیروز 3.40 درصد و نسبت به هفته گذشته 5.46 درصد کاهش یافته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری ترکیبی بیشتر USD/JPY می دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.