شکستهای صعودی نزدیک است؛ اهداف وارونه – تنظیمات AUD/JPY ، AUD/USD

چشم انداز دلار استرالیا: نرخ AUD/USD در یک مثلث متقارن باقی می ماند که از اوایل ماه مه شکل گرفته است. منظور داشتندر حالی که نرخ های AUD/JPY قبلاً بالاتر معامله شده اند از طریق مقاومت مثلث ، نشان می دهد که سودهای بیشتری در پیش است. بر اساس شاخص احساسات مشتری IG، هر دو

کد خبر : 114142
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
شکستهای صعودی نزدیک است؛  اهداف وارونه – تنظیمات AUD/JPY ، AUD/USD


چشم انداز دلار استرالیا:

  • نرخ AUD/USD در یک مثلث متقارن باقی می ماند که از اوایل ماه مه شکل گرفته است.
  • منظور داشتندر حالی که نرخ های AUD/JPY قبلاً بالاتر معامله شده اند از طریق مقاومت مثلث ، نشان می دهد که سودهای بیشتری در پیش است.
  • بر اساس شاخص احساسات مشتری IG، هر دو نرخ AUD/JPY و AUD/USD دارای سوگیری صعودی در کوتاه مدت هستند.

بدتر از همه؟

چند هفته سخت برای دلار استرالیا گذشته است ، اما بدترین وضعیت ممکن است به پایان رسیده باشد. با افزایش شدید قیمت کالاها ، ارزهای اصلی کالایی در روزهای اخیر از موج منفی برخوردار شده اند. و اکنون که اشتیاق ریسک به طور گسترده ای بهبود یافته است ، همانطور که با افزایش در بازارهای سهام جهانی مشهود است ، ممکن است ارزهای با بازدهی بالاتر و حساس به ریسک نیز سود ببرند.

در حالی که هر دو نرخ AUD/JPY و AUD/USD در مثلث ها در هفته ها و ماه های اخیر تثبیت شده اند ، شواهد فنی در حال جمع آوری است که ادامه معاملات صعودی ممکن است در تضاد کامل با تمایلات فصلیبه

تجزیه و تحلیل فنی AUD/USD: نمودار روزانه (مارس 2020 تا اکتبر 2021) (نمودار 1)

که در اواسط سپتامبر به آن اشاره شد که “نرخ های AUD/USD ممکن است پس از کاهش در مسیری تقریباً خطی در بیشتر ماه سپتامبر نشانه های مبنایی را نشان دهند.” شروع ماه اکتبر این روایت را جسورتر کرده است و شواهد بیشتری در حال جمع شدن است که این جفت ارز شروع به افزایش می کند.

نرخ AUD/USD بالاتر از پاکت روزانه 5 ، 8 ، 13 و 21-EMA آنها است ، که در حال حاضر به ترتیب متوالی صعودی است. MACD روزانه در حال نزدیک شدن به یک دور بالاتر از خط سیگنال خود است ، در حالی که روزانه Slow Stochastics به سرعت در حال صعود به سمت قلمرو خریداری شده است. حرکت بیشتر از 0.7350 نشان می دهد که تلفیق چند ماهه به نفع شکست صعودی به پایان رسیده است.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش بینی نرخ AUD/USD (7 اکتبر 2021) (نمودار 2)

تجزیه و تحلیل فنی دلار استرالیا: صعود صعودی نزدیک است.  اهداف وارونه - تنظیمات AUD/JPY ، AUD/USD

AUD/USD: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 52.42٪ از معامله گران خالص هستند و نسبت معامله گران به کوتاه مدت 1.10 به 1. است. تعداد معامله گران خالص 0.72 lower کمتر از دیروز و 10.31 lower کمتر از هفته گذشته است ، در حالی که تعداد معامله گران خالص 8.10 درصد بیشتر از دیروز و 24.42 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه متضادی را در مورد احساسات جمعیت در نظر می گیریم و واقعیت این است که معامله گران می گویند قیمت AUD/USD ممکن است همچنان در حال سقوط باشد.

با این حال ، معامله گران نسبت به دیروز خالص کمتری نسبت به هفته گذشته دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که با وجود این واقعیت که معامله گران در خالص باقی می مانند ، روند فعلی قیمت AUD/USD ممکن است به زودی بالاتر برود.

تجزیه و تحلیل فنی AUD/JPY: نمودار روزانه (مارس 2020 تا اکتبر 2021) (نمودار 3)

تجزیه و تحلیل فنی دلار استرالیا: صعود صعودی نزدیک است.  اهداف وارونه - تنظیمات AUD/JPY ، AUD/USD

دو مثلث بالقوه مختلف برای نرخ های AUD/JPY در نظر گرفته شده است ، با پشتیبانی در پایین ترین نوسانات آگوست و سپتامبر ، و مقاومت از (1) اوج اواخر ژوئن و سپتامبر یا (2) اواسط ژوئیه و سپتامبر اندازه گیری می شود. نوسان در ارتفاعات مهم نیست که چگونه آن را برش می دهید ، اما نرخ AUD/JPY امروز مقاومت مثلث را شکسته است و نشان می دهد که یک شکست صعودی در حال شروع است.

نرخ AUD/JPY بالاتر از پاکت EMA روزانه آنها است که به ترتیب متوالی صعودی است. MACD روزانه به روند بالاتر از خط سیگنال خود ادامه می دهد ، در حالی که روزانه Slow Stochastics به منطقه خرید بیش از حد رسیده است. اهداف صعودی برای شکست مثلث ها 82.82 (اوج 13 جولای) و 85.05 (ارتفاع 11 ژوئن) است.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش بینی نرخ AUD/JPY (7 اکتبر 2021) (نمودار 4)

تجزیه و تحلیل فنی دلار استرالیا: صعود صعودی نزدیک است.  اهداف وارونه - تنظیمات AUD/JPY ، AUD/USD

AUD/JPY: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 38.26٪ از معامله گران خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به بلند 1.61 به 1. تعداد معامله گران خالص 7.39 lower کمتر از دیروز و 7.91 lower کمتر از هفته گذشته است ، در حالی که تعداد معامله گران خالص 13.36 درصد بیشتر از دیروز و 3.14 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه متضادی را در مورد احساسات جمعیت در نظر می گیریم ، و این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهد که قیمت AUD/JPY ممکن است همچنان در حال افزایش باشد.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته خالص تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما تعصب معاملات متقابل قوی AUD/JPY را نشان می دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو ، CFA ، استراتژیست ارشد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.