شکاف پنهان و نحوه یافتن معاملات با احتمال بالا – ایده های معاملاتی – 12 آوریل 2023

[ad_1] در پلتفرم های متاتریدر، نمودار 24 ساعته در حال چرخش را می بینیم. به عنوان مثال، در مورد این EA، اگر ما در حال تجزیه و تحلیل SP 500 هستیم، به شکاف بین روزهای فعلی که در ساعت 16:30 باز می شود و روز گذشته در ساعت 23:00 بسته می شود، نگاه می کنیم.

کد خبر : 344701
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
شکاف پنهان و نحوه یافتن معاملات با احتمال بالا – ایده های معاملاتی – 12 آوریل 2023

[ad_1]

در پلتفرم های متاتریدر، نمودار 24 ساعته در حال چرخش را می بینیم. به عنوان مثال، در مورد این EA، اگر ما در حال تجزیه و تحلیل SP 500 هستیم، به شکاف بین روزهای فعلی که در ساعت 16:30 باز می شود و روز گذشته در ساعت 23:00 بسته می شود، نگاه می کنیم. بنابراین ما در واقع چیزی را آشکار می کنیم که توسط نمودار متاتریدر معمولی پنهان شده است.

شکاف زمانی رخ می دهد که قیمت بازهای امروزی بالاتر یا کمتر از قیمت بسته شدن روزهای قبل باشد. اکثر بازارها به اخبار، اعلان‌های درآمد، رسوایی‌های شرکتی و معاملات داخلی پاسخ می‌دهند که می‌تواند قیمت ارز را به عنوان مثال بالا ببرد. اما شاخص ها از تعدادی بخش مختلف تشکیل شده اند. این بخش‌های جداگانه واکنش متفاوتی نشان می‌دهند در حالی که برخی از سهام ممکن است قیمت خود را افزایش دهند، برخی دیگر تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت یا فروخته خواهند شد. این تضاد است که باعث کاهش شاخص کلی می شود و این باعث می شود شکاف ها اغلب در همان روز بسته شوند.

این شکاف های شاخص اغلب بیش از 60 درصد مواقع بسته می شوند. این واقعیت به تنهایی می تواند به ما در تجارت ما برتری بدهد، و اگرچه این آمار چشمگیر است، چگونه می دانید که شکاف در شرف بسته شدن است؟

شکاف های شاخص همراه با استراتژی شکست HiLo معاملات با احتمال بالایی را ارائه می دهد

راه‌های متعددی برای مبادله شکاف شاخص با استفاده از این EA وجود دارد و من به زودی به هر یک می‌پردازم، اما فکر می‌کنم بهترین راه این است که به دنبال زمانی باشیم که قیمت یک بالاترین اخیر را برای شکاف بالا یا پایین‌ترین اخیر را برای شکاف نزولی بشکند. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، شکاف SP500 را می بینیم که درست قبل از اینکه قیمت به پایین ترین حد اخیر برسد، بسته می شود.

شکاف پنهان

این مؤثر است زیرا احتمال بسته شدن شکاف شاخص در حال حاضر زیاد است، اما به این واقعیت نیز اضافه می‌شود که وقتی قیمت به پایین‌ترین حد اخیر می‌شکند، قیمت نشانه خوبی نزولی است و احتمالاً حداقل تا زمانی که بسته شود، نزولی ادامه خواهد داشت. این استراتژی اضافه شده به این سیستم زمان بندی عالی برای نرخ ضربه واقعا قابل توجه می دهد. شما می توانید این را برای خودتان از طریق بک تست مشاهده کنید.

آنها را در اینجا امتحان کنید:

برای نشانگر شکاف پنهان رایگان MT5 اینجا کلیک کنید!
برای نشانگر شکاف پنهان رایگان MT4 اینجا کلیک کنید!
برای The Hidden Gap MT5 EA اینجا کلیک کنید!
برای The Hidden Gap MT4 EA اینجا کلیک کنید!

با اطلاعات روی پنل، آمار شکاف را خودتان ثابت کنید

فقط برای تاکید بر این واقعیت که شکاف‌ها با نرخ مناسبی بسته می‌شوند، پانلی اضافه کرد که این آمار را ثبت می‌کند و به معامله‌گر اطلاعات مفیدی برای تأیید کارایی سیستم‌ها می‌دهد.

پانل

به محض اینکه شکافی رخ داد، شمارش انجام می شود و در پانل ثبت می شود، سپس اگر شکاف در همان روز بسته شود، در پانل نیز ثبت می شود. ما همچنین به اندازه شکاف و روزهای هفته نگاه می کنیم زیرا نقش مهمی در تعیین بسته شدن شکاف دارند.

همه در 4 نوع آمار در پانل ثبت شده وجود دارد:

  • از بین تمام شکاف ها، نشان می دهد که چند شکاف در همان روز بسته شده اند
  • از بین تمام شکاف‌های با حجم کم، چه تعداد در همان روز بسته شدند – در زیر آنها میانگین حجم را در مقایسه با حجم فعلی مشاهده می‌کنیم.
  • از بین تمام شکاف‌های با اندازه شکاف کوچک، چه تعداد در همان روز بسته شدند – در زیر آنها میانگین اندازه شکاف را در مقایسه با اندازه شکاف فعلی مشاهده می‌کنیم.
  • از بین تمام شکاف‌های روزهای هفته، کدام شکاف در همان روز بسته شد – این شکاف‌هایی را نشان می‌دهد که احتمال بسته شدن آنها بر اساس روز هفته بیشتر است.

این آمار می تواند به شما کمک کند تا با نشان دادن احتمال واقعی در هر مدت زمانی که معامله گر می خواهد به آن نگاه کند، شکاف های بازار بسته می شود. و بنابراین به این معنی است که بازار احتمالاً گزینه خوبی برای تجارت این سیستم است.

هنگامی که یک شکاف رخ می دهد، معامله را بر اساس فاصله بین باز فعلی و بسته شدن دیروز انجام می دهد. سپس موقعیت را بر اساس سطوح سود و تنظیمات ورودی معامله می کند. من همچنین اشیاء اندیکاتور را روی نمودار گذاشته‌ام تا به معامله‌گر کمک کنم تا معاملات انجام شده را درک کند.

آیا من به اصطلاح پول هوشمند را دنبال می کنم؟

به این فکر کنید وقتی شکاف بازار نسبت به روز قبل کاهش می یابد، 2 گروه وحشت می کنند و شروع به فروش می کنند. گروه اول که مدت زیادی است ممکن است شروع به فروش کنند زیرا متوجه می شوند که بازار بر خلاف آنها حرکت کرده است. و گروه دوم که هنوز هیچ کاری انجام نمی دهند، شکافی را می بینند و شروع به فروش می کنند. هر دو 2 چیز مشترک دارند که نمی دانند دارند چه می کنند. اما ما از مشاهدات آماری قبلی خود می دانیم که شکاف احتمالا بسته خواهد شد و در حال معامله در طرف مقابل هستیم. از این رو ما از پول هوشمند پیروی می کنیم.

راه های دیگر استفاده از شکاف پنهان

تنظیم HiLo Break به عنوان true بهترین تنظیم برای The Hidden Gap است. اما، راه های دیگری برای معامله این EA وجود دارد.

می‌توانیم پنل ورودی را طوری تنظیم کنیم که فقط موارد زیر را معامله کند:

تنظیم حجم کم قبل از بازار درست – این فقط زمانی معامله می شود که حجم کمتر از میانگین باشد

حجم پیش از بازار، حجم معاملاتی است که 1 ساعت و 30 دقیقه قبل از باز شدن بازارها انجام می شود. برای SP500 این بین ساعت 15:00 تا 16:30 است.

اگر حجم بالا باشد، بازارها به اخبار واکنش نشان می دهند و احتمالاً باعث ایجاد شکاف بزرگی می شود که احتمالاً در همان روز پر نمی شود.

اگر حجم کمتر از حد متوسط ​​باشد، این نشان می‌دهد که بازارها به اخبار واکنش نشان نمی‌دهند، بنابراین شکاف احتمالا بسته خواهد شد.

تنظیم اندازه شکاف پایین درست – این فقط زمانی معامله می شود که اندازه شکاف کمتر از حد متوسط ​​باشد

شکاف هایی با اندازه شکاف کمتر از متوسط ​​شانس بیشتری برای بسته شدن دارند

حجم کمتر از حد متوسط ​​و اندازه شکاف از چیزهایی است که من از طریق کتاب ها یاد گرفته ام که بسیار خوب است، اما نکته اصلی پانل است که می تواند یک اثبات شخصی به شما بدهد.

هر روز هفته به عنوان درست تعیین شود، ما فقط شکاف را در آن روز مبادله می کنیم

با تنظیم هر روز هفته که می‌خواهیم درست باشد، می‌توانیم فقط آن روزها را معامله کنیم. برای مثال پانل نشان می‌دهد که چهارشنبه‌ها 69 درصد شانس بسته شدن دارند، بنابراین شاید بتوانیم شکاف‌های چهارشنبه را فقط با نادرست کردن بقیه معاوضه کنیم.

نه یک جعبه سیاه EA!

به من فروشنده اعتماد نکنید، سوال واقعی این است که آیا به سیستمی که با آن معامله می کنید اعتماد دارید؟

با وجود تعداد زیادی EA و نشانگرهای موجود در بازار، اکثر آنها در واقع به شما نحوه عملکرد سیستم را نمی گویند، بنابراین آنچه به عنوان جعبه سیاه EA شناخته می شود. من با این نوع معاملات موافق نیستم، زیرا شما با اعتماد به الگوریتم فروشندگان سیستم، پول خود را در معرض خطر قرار می‌دهید و نمی‌دانید واقعاً با پول خود چه می‌کنید. من شخصاً اگر پول خودم را به خطر می اندازم، دوست دارم بدانم چه کار می کنم، بنابراین سیستم را توضیح می دهم.

به یاد داشته باشید که HiLo Break به شکاف های معاملاتی برتری می دهد، شکاف ها برای این EA/Indicator منحصر به فرد هستند و می توانید آن را خودتان با پنل و بک تست ها ثابت کنید.

آنها را در اینجا امتحان کنید:

برای نشانگر شکاف پنهان رایگان MT5 اینجا کلیک کنید!
برای نشانگر شکاف پنهان رایگان MT4 اینجا کلیک کنید!
برای The Hidden Gap MT5 EA اینجا کلیک کنید!
برای The Hidden Gap MT4 EA اینجا کلیک کنید!

من همیشه در آنجا هستم تا به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهم. من سابقه دنبال کردن درخواست‌های کدنویسی مانند افزونه‌های یک محصول را دارم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.