شوک سنگین به بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، شاهین، سمند، ساینا و دنا + جدول

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، تغییر قیمت ها طی 24 ساعت گذشته محسوس نبود. به نظر می رسد تکذیب خبر مجوز گرانی خودرو، بازار را به شوک برده است. این در حالی است که روز دوشنبه خبر «عارف قیمت های جدید خودرو را تایید کرد» تکان تازه ای به قیمت ها در بازار خودرو داده

کد خبر : 497521
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
شوک سنگین به بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، شاهین، سمند، ساینا و دنا + جدول


به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، تغییر قیمت ها طی 24 ساعت گذشته محسوس نبود. به نظر می رسد تکذیب خبر مجوز گرانی خودرو، بازار را به شوک برده است. این در حالی است که روز دوشنبه خبر «عارف قیمت های جدید خودرو را تایید کرد» تکان تازه ای به قیمت ها در بازار خودرو داده بود. بر همین اساس، معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور ضمن تکذیب این خبر، توضیحاتی را جهت اطلاع افکار عمومی منتشر کرد.

در اطلاعیه دفتر محمدرضا عارف درباره خبر مربوط به افزایش قیمت خودرو آمده است؛ درج چنین اخباری حکایت‌گر عدم اطلاع از سازوکارهای تصمیم گیری در دولت است. کما اینکه موضوع مورد ادعای این خبرگزاری در مورد اصلاح قیمت خودرو تحت عنوان«ابلاغیه سیاست گذاری در خصوص  قیمت گذاری برخی از خودروهای سواری»  در حال رسیدگی در کمیسیون مربوطه و دبیرخانه هیات دولت است و هنوز در هیات وزیران مطرح نشده و هیچ گونه تصمیم گیری در این خصوص در دولت صورت نگرفته است.

آخرین قیمت ها در بازار خودرو

بررسی روند بازار خودرو حاکی از آن است که در طول ۲۴ ساعت گذشته پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو به قیمت ۳۳۰ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۳۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.
در این میان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ هم ۶۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ هم ۷۳۰ میلیون تومان به فروش رفت. این در حالی است که پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳ در حدود ۵ میلیون تومان گران شد و ۹85 میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۶۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. اما پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۸۰۰ میلیون تومان رسید. پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ هم ۸۵۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار با افزایش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۸۷۵ میلیون تومان رسید. تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ نیز ۷۳۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد در طول ۲۴ ساعت گذشته دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳ در حدود ۱۵ میلیون تومان گران شد و ۹۶۵ میلیون تومان تومان قیمت خورد. دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۹۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.
راناپلاس مدل ۱۴۰۳ نیز با افزایش ۱۰ میلیون تومانی، ۶۲۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. راناپلاس مدل ۱۴۰۲ هم در بازار با افزایش ۱۰ میلیون تومانی، ۵۸۵ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین ساینا S دنده‌ای دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار ۵ میلیون تومان گران شده و ۴۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است. اما سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در حدود ۷۰۵ میلیون تومان فروخته شد.

شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۳ هم با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۷۹۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. همچنین کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ هم به قیمت ۴۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

۲۲۳۲۲۵



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.