شورای موهاوک کبک از Kahnawake به دنبال انرژی برای تقویت فرصت‌های استخراج رمزنگاری – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] بر اساس گزارشی از ابتکار روزنامه نگاری محلی کانادا، اعضای Mohawk Nation از Kahnawake به دنبال استفاده از برق از Hydro Quebec به منظور نیرو بخشیدن به عملیات استخراج ارزهای دیجیتال هستند. شورای موهاوک از Kahnawake (MCK) یک سازمان جدید برای تحقیق در مورد فرصت‌های استخراج رمزنگاری ایجاد کرد که می‌توان آن را به

کد خبر : 257266
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
شورای موهاوک کبک از Kahnawake به دنبال انرژی برای تقویت فرصت‌های استخراج رمزنگاری – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

بر اساس گزارشی از ابتکار روزنامه نگاری محلی کانادا، اعضای Mohawk Nation از Kahnawake به دنبال استفاده از برق از Hydro Quebec به منظور نیرو بخشیدن به عملیات استخراج ارزهای دیجیتال هستند. شورای موهاوک از Kahnawake (MCK) یک سازمان جدید برای تحقیق در مورد فرصت‌های استخراج رمزنگاری ایجاد کرد که می‌توان آن را به سبد توسعه اقتصادی شورا اضافه کرد.

اعضای شورای موهاوک فناوری‌های بلاک چین Kahnawake را ایجاد می‌کنند، گروهی برای تحقیق در مورد استخراج رمزنگاری

اعضای شورای موهاوک Kahnawake (MCK) و فناوری‌های بلاک چین جدید Kahnawake (KBT) علاقه‌مند به گسترش فرصت‌های توسعه اقتصادی خود با استخراج ارزهای دیجیتال هستند. مارکوس بانکوتی، خبرنگار Local Journalism Initiative (LJI) مقاله ای در MCK منتشر کرد که به دنبال انرژی برای تولید یک واحد استخراج ارز دیجیتال است. بانکوتی به نقل از مایک دیلیس، رئیس MCK، سرپرست پرتفوی توسعه اقتصادی شورا می گوید. Delisle بر این باور است که استخراج کریپتو می تواند یک فرصت هیجان انگیز درآمد برای ساکنان Kahnawake فراهم کند.

Delisle در بیانیه ای در روز جمعه گفت: “با سرمایه گذاری صفر و فرصتی در اینجا برای ایجاد یک صنعت جدید، یا حداقل یک صنعت جدید در Kahnawake، برای درآمدزایی و توسعه خدمات هیجان انگیز است.” MCK درخواست انرژی بیشتر از Hydro Quebec دارد و MCK در حال مذاکره با شرکتی به نام Pow.re است. این شرکت توضیح می دهد که پروژه استخراج کریپتو نیازی به بودجه از Kahnawake ندارد. Delisle افزود: “تیم تولید درآمد و توسعه کسب و کار ما این وظیفه را دارد که بنشیند و به طور رسمی در مورد شرایط توافق احتمالی با Pow.re مذاکره کند.”

سخنگوی Pow.re می‌گوید که Kahnawake می‌تواند به ازای یک «رول رایگان در افزایش قیمت بیت‌کوین» به ارز دیجیتال پرداخت شود.

امروزه، ملت موهاوک تقریباً 16200 عضو دارد و نزدیک به 3000 عضو از ذخیره زنده هستند. اکثریت بزرگی از اعضای ملت موهاوک در Kahnawake، Akwesasne و Kanesatake ساکن هستند و اکثر اعضا (7923) در Kahnawake زندگی می کنند. طبق گزارش بانکوتی، سخنگوی محلی Pow.re، پل رایس، گفت: “خطر مالی برای جامعه بسیار کم است.” رایس ادعا می کند که شرکت و MCK بر روی دستیابی به توافقی متمرکز شده اند که به نفع Kahnawake باشد.

رایس خاطرنشان می‌کند که دکل‌های استخراج در کانتینرهای حمل و نقل ذخیره می‌شوند و Kahnawake می‌تواند درصد ثابتی از بیت‌کوین (BTC) استخراج شده از عملیات را دریافت کند. به گزارش خبرنگار LJI، نماینده Pow.re همچنین گفت که زمین قبلاً پاکسازی شده است و به گفته خبرنگار LJI “کمترین تاثیر بر زمین خواهد داشت”. رایس افزود: «آنچه که اجازه می دهد اساساً یک رول رایگان در افزایش قیمت بیت کوین است.

برچسب ها در این داستان

Akwesasne، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، استخراج بیت کوین، بلاک چین، استخراج بیت کوین، کانادا، رمزنگاری، استخراج ارز دیجیتال، استخراج ارز دیجیتال، استخراج ارز دیجیتال، Kahnawake، فناوری های بلاک چین Kahnawake، Kanesatake، طرح روزنامه نگاری محلی (LJI)، MCK، استخراج ماینینگ کریپتو، موهاوک، شورای موهاوک کاناواک، اعضای ملت موهاوک، پل رایس، Pow.re، نماینده Pow.re، سخنگوی Pow.re، کبک

نظر شما درباره بررسی فرصت‌های استخراج ارز دیجیتال توسط شورای موهاوک در Kahnawake چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.