شناورها به بالای 100 برگشته است، اما آیا روغن بالا رفته است؟

پیش بینی فنی نفت: صعودی قیمت نفت در هفته کاهش خالص داشت اما پس از آزمایش WTI به زیر قیمت شروع به جهش کرد سطح 100 روانشناسی. این به ایجاد یک کمک کرد الگوی ستاره صبح در نمودار روزانه که اغلب برای پتانسیل برگشت صعودی دنبال می‌شود، با این فرضیه که ممکن است یک پایین‌ترین

کد خبر : 180775
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۱۲
شناورها به بالای 100 برگشته است، اما آیا روغن بالا رفته است؟


پیش بینی فنی نفت: صعودی

  • قیمت نفت در هفته کاهش خالص داشت اما پس از آزمایش WTI به زیر قیمت شروع به جهش کرد سطح 100 روانشناسی. این به ایجاد یک کمک کرد الگوی ستاره صبح در نمودار روزانه که اغلب برای پتانسیل برگشت صعودی دنبال می‌شود، با این فرضیه که ممکن است یک پایین‌ترین حد کوتاه مدت داشته باشد.
  • این بازاری است که هنوز به اقلام ژئوپلیتیکی حساس است که می‌تواند منجر به ادامه نوسان قیمت نفت شود.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

این یک هفته وحشی دیگر در قیمت نفت بود و از نظر فنی، تا لحظه نگارش این مقاله، قیمت نفت همچنان در بازار نزولی قرار دارد و بیش از 20 درصد از قیمت بالاتر کاهش یافته است. اما، اگر بخواهیم رویکرد «نیمه پر لیوان» را در پیش بگیریم، قیمت نفت نیز 10 درصد از پایین‌ترین سطح اخیر خود کاهش می‌یابد، که نشان می‌دهد از زمانی که روسیه شروع به خط‌کشی مرز اوکراین با تقویت‌کننده‌های نظامی کرد، بازارهای نفت خام چقدر آشفته شده است.

سه شنبه در مورد نفت نوشتم، به دنبال نوعی حمایت برای ایجاد پس از کاهش شدید اوج ها است. معلوم شد که آن روزی بود که پایین ترین سطح ماه مارس تعیین شد. اما، روز بعد چهارشنبه، همان تصمیم نرخ FOMC بود، جایی که هیجان در نفت شروع به افزایش کرد. دوجی چاپ شده و مطمئنا، متوجه شدم، این فقط یک است دوجی، یک نشانه ساده از عدم تصمیم گیری است. اما، همچنین اولین گام قوی به سوی پتانسیل معکوس بود، و در روز پنجشنبه با نوار سبز/آبی بزرگی که کل فروش روز سه‌شنبه را از بین برد، ظاهر شد و یک ستاره صبحگاهی در این فرآیند ایجاد کرد.

شکل‌گیری ستاره‌های صبحگاهی اغلب برای تغییر روند صعودی مورد توجه قرار می‌گیرد، که بر این فرض استوار است که قیمت ممکن است در کوتاه‌مدت به پایین‌ترین حد خود رسیده باشد. در حالی که این قدرت در روز جمعه ادامه داشت، تا حدودی مهار شده بود، بنابراین این ترکیب فعال باقی ماند و درها را برای قدرت باز نگه داشت، زیرا ما به تجارت هفته آینده می رویم.

نمودار قیمت روزانه نفت خام WTI

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; CL1 در Tradingview

نفت خام بلندمدت – طرف دیگر

برداشتن یک گام به نمودار ماهانه و این امر احتمال برگشت بیشتر را پس از اجرای گسترده در اوایل ماه مارس برجسته می کند، که بسیاری از آن قبلاً به عقب برگشته اند. و درست 23 ماه پیش بود که فتیله ای مشابه اما در طرف دیگر قیمت نشان داد. این از آوریل 2020 بود، زمانی که قیمت نفت خام سد صفر را شکست. اما این فتیله دراز روی قیمت عمل می کند و از آن زمان تا کنون تقریباً یک شات بالاتر بوده است.

اما اکنون، ما شاهد یک فیتیله مشابه در نمودار ماهانه ماه مارس هستیم، با یک معکوس عظیم که در مدت زمان بسیار کوتاهی نشان داده شده است. آیا این بدان معناست که ما به پتانسیل معکوس مشابهی در قیمت نفت خام نگاه می کنیم؟ احتمالاً، اما هیئت منصفه هنوز در مورد آن صحبت نمی‌کند، زیرا نوار ماهانه هنوز چند هفته تا تکمیل باقی مانده است.

شاید کمک‌کننده‌تر این باشد که برخی از مؤلفه‌هایی را که برای تحقق چنین سناریویی مورد نیاز است، در خود بگنجانیم، و واقعاً به نظر می‌رسد که ما روی صلح در وضعیت روسیه و اوکراین، همراه با کمی خوش‌بینی در مورد ایران سرمایه‌گذاری می‌کنیم. معامله. بنابراین، برای اینکه تجارت جذاب و تصویر بزرگ‌تر شود، اساساً روی خویشتن‌داری روسیه و همکاری ایران و ایالات متحده شرط‌بندی می‌کنیم، این تجارتی نیست که من به آن خیلی خوشبین باشم. امیدوار است، اما خوش بین نیست. و به این ترتیب، من هنوز از فراخوانی یک تاپ بسیار مراقب خواهم بود، و با توجه به پویایی کوتاه مدت، پتانسیل قدرت در هفته آینده وجود دارد. به این ترتیب پیش بینی فنی برای هفته پیش رو صعودی باقی می ماند.

نمودار قیمت ماهانه نفت خام WTI

پیش بینی فنی نفت خام: شناورها به بالای 100 رسیده است، اما آیا نفت بالاتر رفته است؟

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; CL1 در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.