شناسایی رسانه مرجع در بازار سرمایه

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در این میزگرد بهنام صمدی فعال رسانه‌ای و کارشناس بازار سرمایه، با اشاره به فضای عمومی رسانه در کشور گفت: در تمامی حوزه‌ها مرجعیت رسانه‌ای از رسانه‌های رسمی خارج شده است.او ادامه داد: در ایران اولین گروهی که به تلگرام وارد شد، فعالان بازار سرمایه بودند که در

کد خبر : 568528
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۳ - ۴:۳۸
شناسایی رسانه مرجع در بازار سرمایه



به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در این میزگرد بهنام صمدی فعال رسانه‌ای و کارشناس بازار سرمایه، با اشاره به فضای عمومی رسانه در کشور گفت: در تمامی حوزه‌ها مرجعیت رسانه‌ای از رسانه‌های رسمی خارج شده است.
او ادامه داد: در ایران اولین گروهی که به تلگرام وارد شد، فعالان بازار سرمایه بودند که در این فضا حضور داشتند و هنوز فعالان بورس تلگرام نقش اساسی را بر عهده دارند.

صمدی در عین حال تاکید کرد: با وجود این هم‌چنان رسانه‌های رسمی نقش مهمی در فضای رسانه‌ای دارند.

صحبت‌های بهنام صمدی فعال رسانه‌ای و کارشناس بازار سرمایه را که در برنامه تصویری کلینیک بورس مطرح شده، در ویدئوی زیر تماشا کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.