شمش ممکن است با افزایش تورم، نرخ های سرسام آور بیشتر افزایش یابد

طلا، XAU/USD، تورم، بازدهی خزانه داری، نرخ های سرسام آور – نقطه صحبت گاوهای نر طلا پس از چاپ CPI داغتر از حد انتظار شارژ شدند افزایش نرخ سربه سر برای چشم انداز بلندمدت طلا مفید است XAU/USD در آخرین شارژ بالاتر از مقاومت کلیدی می‌شکند قیمت طلا یک شبه افزایش یافت زیرا معامله گران

کد خبر : 127959
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۳۰
شمش ممکن است با افزایش تورم، نرخ های سرسام آور بیشتر افزایش یابد


طلا، XAU/USD، تورم، بازدهی خزانه داری، نرخ های سرسام آور – نقطه صحبت

  • گاوهای نر طلا پس از چاپ CPI داغتر از حد انتظار شارژ شدند
  • افزایش نرخ سربه سر برای چشم انداز بلندمدت طلا مفید است
  • XAU/USD در آخرین شارژ بالاتر از مقاومت کلیدی می‌شکند

قیمت طلا یک شبه افزایش یافت زیرا معامله گران تورم ایالات متحده را بسیار داغتر از حد انتظار کردند. شاخص قیمت مصرف کننده اکتبر (CPI) بالاترین نرخ تورم سالانه در بیش از 20 سال گذشته را با 6.2 درصد سالانه نشان داد. این افزایش 0.8 درصدی نسبت به آمار سالانه ماه گذشته بود. تحلیلگران انتظار داشتند که این رقم 5.8 درصد باشد.

معامله گران با وجود افزایش متناظر در بازدهی دلار آمریکا و خزانه داری، طلا خریدند که معمولاً بر خلاف قیمت XAU عمل می کند. شکست خزانه داری به سختی به ایالات متحده محدود شد و اثرات سرریز آن در بازارهای کلیدی اوراق قرضه دولتی مشاهده شد. فشار صعودی بر بازدهی خزانه داری تا نشست روز پنجشنبه آسیا-اقیانوسیه در حالی که قیمت طلا در حال کاهش است ادامه دارد.

بازده واقعی کاهش یافت، که نشان می دهد انتظارات تورمی طولانی تر ممکن است در بخش وسیع تری از شرکت کنندگان بازار متاستاز ایجاد کند. نرخ اوراق بهادار 10 ساله وزارت خزانه داری تحت حمایت تورم پس از انتشار CPI به پایین ترین حد خود پس از همه گیری رسید. این باعث افزایش اسپرد در مقابل بازده اسمی شد، معیاری که به آن نرخ سر به سر می‌گویندانتظارات بازار برای تورم در 10 سال آینده

از آنجایی که بخش بزرگی از معامله گران به طلا به عنوان محافظ تورم نگاه می کنند، این ممکن است یکی از کاتالیزورهایی باشد که قیمت ها را افزایش داده است. گاوهای XAU ممکن است بر این باور باشند که فدرال رزرو از منحنی تورم نیز عقب افتاده است، که احتمالاً منجر به مجبور شدن بانک مرکزی به بازی جبرانی شود. این درها را برای دوره رکود تورمی باز می‌گذارد، زیرا سیاست‌گذاران باید برای جلوگیری از تورم ناپایدار و افزایش سریع نرخ‌ها تلاش کنند.

نرخ های بالاتر برای قیمت طلا خبر بدی می دهد. با این حال، سناریوی فوق‌الذکر نیز احتمالاً باعث شکست در بازار سهام خواهد شد. افزایش نوسانات به طور سنتی به دنبال قیمت طلا است و سرمایه گذاران به فلز زرد روی می آورند تا اثرات مرتبط با نوسانات را بر پرتفوی خود متنوع کنند و رام کنند. این نوع چشم انداز برای شمش بسیار خوب عمل می کند.

پیش بینی فنی طلا

XAU/USD یک شبه بالاتر از مقاومت کلیدی شکست، با تعدیل قیمت ها درست بالاتر از هندل 1840 در معاملات اولیه APAC. از سرگیری بالاتر، سطح روانی تحمیل کننده 1900 را هدف قرار می دهد، که از ژوئن تاکنون در آن معامله نشده است. حمایت خط روند سابق می تواند مقاومت بالا را ایجاد کند. عقب‌نشینی گاوها را وادار می‌کند تا از سطح مقاومتی که اخیراً در نزدیکی سال 1830 شکسته شده دفاع کنند – منطقه‌ای که از ژوئیه تا سپتامبر به عنوان مقاومت عمل می‌کرد.

نمودار روزانه طلا

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط توماس وست واتر، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwaterدر توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.