شمش برای تسکین کاهش تورم ایالات متحده

[ad_1] نکات قابل بحث قیمت طلا قیمت طلا نتوانست از محدوده آغازین ماه آگوست دفاع کند، زیرا به پایین ترین حد ماهانه (1749 دلار) معامله می شود، اما چاپ داده های جدید از ایالات متحده ممکن است ضعف این فلز گرانبها را به عنوان به روز رسانی هزینه مصرف شخصی مهار کند. PCE) پیش بینی

کد خبر : 244257
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
شمش برای تسکین کاهش تورم ایالات متحده

[ad_1]

نکات قابل بحث قیمت طلا

قیمت طلا نتوانست از محدوده آغازین ماه آگوست دفاع کند، زیرا به پایین ترین حد ماهانه (1749 دلار) معامله می شود، اما چاپ داده های جدید از ایالات متحده ممکن است ضعف این فلز گرانبها را به عنوان به روز رسانی هزینه مصرف شخصی مهار کند. PCE) پیش بینی می شود که شاخص قیمت کاهشی در تورم نشان دهد.

پیش بینی اساسی برای قیمت طلا: خنثی

قیمت طلا طولانی ترین روند کاهشی را از نوامبر 2021 نشان می دهد زیرا به مدت پنج روز متوالی کاهش می یابد و اقدامات اخیر قیمتی زمینه را برای کاهش بیشتر این فلز گرانبها افزایش می دهد زیرا به حک یک سری از اوج و پایین های پایین ادامه می دهد.

تقویم اقتصادی

با این حال، تحولات ناشی از ایالات متحده ممکن است بر قیمت طلا تأثیر بگذارد، زیرا PCE اصلی، سنج ترجیحی فدرال رزرو برای تورم، از 4.8 درصد در سال در ماه قبل به 4.7 درصد در ماه ژوئیه کاهش می یابد و شواهدی از کاهش فشار قیمت ها وجود دارد. ممکن است یک واکنش صعودی در قیمت طلا ایجاد کند زیرا کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) را تشویق می کند تا در ماه های آینده افزایش کمتری نرخ بهره را اعمال کند.

در نتیجه، FOMC ممکن است رویکرد خود را برای مبارزه با تورم در تلاش برای دستیابی به فرود نرم برای اقتصاد ایالات متحده تعدیل کند، و باید دید که آیا رئیس جروم پاول و شرکت دستورالعمل آینده سیاست پولی را در تصمیم بعدی خود در مورد نرخ بهره در 21 سپتامبر تغییر خواهد داد زیرا بانک مرکزی قرار است خلاصه پیش بینی های اقتصادی (SEP) را به روز کند.

تا آن زمان، چاپ داده های منتشر شده از ایالات متحده ممکن است قیمت طلا را تحت تاثیر قرار دهد، زیرا FOMC متعهد به “در صورت بروز خطراتی که می تواند مانع دستیابی به اهداف کمیته شود، موضع سیاست پولی را به صورت مناسب تنظیم کنید.اما ضعف فلزات گرانبها ممکن است تا زمانی که FOMC در مسیر اجرای نرخ‌های بهره بالاتر باقی بماند، ادامه داشته باشد.

با این اوصاف، قیمت طلا ممکن است برای حفظ پیشروی از پایین سالانه (1681 دلار) تلاش کند زیرا نتوانست از محدوده بازگشایی ماه آگوست دفاع کند، اما کاهش سرعت در PCE اصلی ایالات متحده ممکن است به دلیل کاهش شرط بندی ها، این فلز گرانبها را تقویت کند. برای افزایش ۷۵ واحدی دیگر نرخ بهره فدرال رزرو.

— نوشته دیوید سانگ، ارز استراتژیست

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.