“شما به بیت کوین نیاز دارید” – منتقدان اصرار دارند که بیت کوین بیش از حد فرار است – اخبار ویژه بیت کوین

مایکل سیلر، بنیانگذار Microstrategy، به مردمی که در آرژانتین تورم زده زندگی می کنند، گفته است که اکنون به بیت کوین نیاز دارند. در حالی که بسیاری از بیت‌کوین‌ها از پیشنهاد سیلور استقبال کرده‌اند، تعدادی از منتقدان گفته‌اند که نوسانات این دارایی ارز دیجیتال، آن را جایگزین نامناسبی برای ارز محلی متزلزل می‌کند. گزینه دلاری

کد خبر : 351997
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۳۰
“شما به بیت کوین نیاز دارید” – منتقدان اصرار دارند که بیت کوین بیش از حد فرار است – اخبار ویژه بیت کوین


مایکل سیلر، بنیانگذار Microstrategy، به مردمی که در آرژانتین تورم زده زندگی می کنند، گفته است که اکنون به بیت کوین نیاز دارند. در حالی که بسیاری از بیت‌کوین‌ها از پیشنهاد سیلور استقبال کرده‌اند، تعدادی از منتقدان گفته‌اند که نوسانات این دارایی ارز دیجیتال، آن را جایگزین نامناسبی برای ارز محلی متزلزل می‌کند.

گزینه دلاری شدن

در حالی که واحد پول آرژانتین – پزو – با کاهش بیش از 40 درصدی ارزش آن در دوازده ماه گذشته ادامه می‌یابد، مایکل سیلر، بنیانگذار Microstrategy، با انتشار توییتی اعلام کرد که مردم اکنون در این کشور آمریکای جنوبی زندگی می‌کنند. “نیاز به بیت کوین.” در یک بعد توییتسایلر، منتقد بیت کوین که تبدیل به حامی شد، همچنین اخباری را در مورد نرخ تورم این کشور آمریکای جنوبی پس از رسیدن به 7.58 درصد در روز به اشتراک گذاشت.

توییت‌های سایلر، که شرکتش یکی از بزرگترین دارندگان BTC است، در حالی منتشر شد که گزارش‌ها حاکی از آن بود که برخی از سیاستمداران آرژانتینی طرفدار جایگزینی پزو با دلار آمریکا هستند. همانطور که توسط Bitcoin.com News گزارش شده است، خاویر مایلی، کاندیدای ریاست جمهوری آرژانتین، گفته است که دلاری شدن می تواند تورم را که در ماه مارس رسماً به 103.4 درصد رسیده بود، ترمز کند.

مایلی که به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در 22 اکتبر برگزار شود، دیده می شود، گفت که قصد دارد بانک مرکزی را قبل از شروع روند دلاری شدن تعطیل کند. استیو هانکه، استاد اقتصاد کاربردی در دانشگاه جانز هاپکینز، به همین ترتیب پیشنهاد کرده است که این کشور آمریکای جنوبی تنها با دلار کردن می‌تواند از مخمصه کنونی خود فرار کند.

با این حال، علیرغم حمایت گسترده آشکار از دلاری شدن در آرژانتین، منتقدان دلار آمریکا، از جمله پیروان سایلر در توییتر، حمایت خود را از درخواست وی از ساکنان برای انتخاب بیت کوین ابراز کرده اند.

خلاصه سیاست: عدم تعادل مالی آرژانتین پس از دلاری شدن از بین نخواهد رفت

با این حال، برخی از دنبال کنندگان سیلور در توییتر مانند مانو فراری B، یک خودخوانده “حداکثر گرایان آزادی”، گفت بیت کوین بسیار فرار است و بنابراین نمی تواند جایگزین مناسبی برای کاهش پزو باشد. کاربر پیشنهاد کرد که اگرچه ممکن است یک استیبل کوین با پشتوانه بیت کوین به راه حل تبدیل شود، اما هنوز باید کارهای بیشتری انجام شود. او اضافه کرد:

اما کل فناوری هنوز آماده نیست. اکثر بیت کوین‌هایی که در آرژانتین، لیبانو، ونزوئلا زندگی نمی‌کنند، این را درک نمی‌کنند. اکثر بیت کوین‌هایی که درباره آرژانتین صحبت می‌کنند، نمی‌دانند در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند. استیبل کوین های کاملا متمرکز که روی ریل های قدیمی فیات اجرا می شوند نیز راه حلی نیستند.

دلاری کردن اقتصاد آرژانتین علاوه بر اینکه یک تعهد پرهزینه است، باعث می شود بانک مرکزی این کشور تابع سیاست های فدرال رزرو ایالات متحده شود. افزایش دلار همچنین باعث از دست دادن حق مالکیت بانک مرکزی کشور می شود – سود حاصل از چاپ ارز.

خلاصه سیاستی که توسط مرکز سیاست برای جنوب جنوبی در 28 آوریل 2022 منتشر شد، درخواست ها برای دلاری کردن اقتصاد را به عنوان “احیای یک ایده زامبی” توصیف کرد. این گزارش با محکوم کردن پیشنهاد کنگره آرژانتین برای حفظ دلار به عنوان ارز اصلی این کشور، هشدار داد که “عدم تعادل مالی این کشور با دلاری شدن از بین نخواهد رفت.” در این گزارش همچنین آمده است که دلاری‌سازی بیشتر مستلزم «نبود انتخابی بدهی‌های ارز داخلی، کاهش بی‌رحمانه ارزش و/یا تبدیل یک‌جانبه سپرده‌های عمومی» است.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، DCStockPhotography / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.