شرکت Keurig کانادا 3 میلیون دلار جریمه پرداخت می کند تا نگرانی های دفتر رقابت در مورد ادعاهای بازیافت غلاف قهوه را برطرف کند.
6 ژانویه 2022 – GATINEAU، QC – دفتر رقابت شرکت Keurig Canada با دفتر رقابت به توافق رسید تا نگرانیهای مربوط به ادعاهای نادرست یا گمراهکننده زیستمحیطی که به مصرفکنندگان در مورد قابلیت بازیافت غلافهای یکبار مصرف Keurig® K-Cup® ارائه شده است، برطرف کند. تحقیقات دفتر به این نتیجه رسید که ادعاهای Keurig Canada در
6 ژانویه 2022 – GATINEAU، QC – دفتر رقابت
شرکت Keurig Canada با دفتر رقابت به توافق رسید تا نگرانیهای مربوط به ادعاهای نادرست یا گمراهکننده زیستمحیطی که به مصرفکنندگان در مورد قابلیت بازیافت غلافهای یکبار مصرف Keurig® K-Cup® ارائه شده است، برطرف کند.
تحقیقات دفتر به این نتیجه رسید که ادعاهای Keurig Canada در مورد قابلیت بازیافت غلاف های قهوه یکبار مصرف آن، در مناطقی که برای بازیافت پذیرفته نمی شوند، نادرست یا گمراه کننده است. این دفتر دریافت که در خارج از استان های بریتیش کلمبیا و کبک، غلاف های K-Cup در حال حاضر به طور گسترده در برنامه های بازیافت شهری پذیرفته نشده اند.
این دفتر همچنین به این نتیجه رسید که ادعاهای Keurig Canada در مورد مراحل آماده سازی غلاف ها برای بازیافت در برخی شهرداری ها نادرست یا گمراه کننده است. ادعاهای Keurig Canada این تصور را ایجاد میکند که مصرفکنندگان میتوانند با جدا کردن درب و خالی کردن تفالههای قهوه، غلافها را برای بازیافت آماده کنند، اما برخی از برنامههای بازیافت محلی نیاز به مراحل بیشتری برای بازیافت غلافها دارند.
ادعاهای قابل بازیافت Keurig Canada در وب سایت خود، از طریق رسانه های اجتماعی و بر روی متن و آرم روی غلاف ها و بسته بندی K-Cup ارائه شده است. این توافقنامه همچنین ادعاهای قابل بازیافتی را که روی بستههای غلاف K-Cup برای مارکهایی که با مشارکت Keurig کانادا به بازار عرضه میشوند، پوشش میدهد.
به عنوان بخشی از این توافق، Keurig کانادا موافقت کرد:
- پرداخت 3 میلیون دلار جریمه و اهدای 800000 دلار به یک سازمان خیریه کانادایی متمرکز بر اهداف زیست محیطی
- 85000 دلار اضافی برای هزینه های تحقیقات اداره بپردازید
- ادعاهای قابل بازیافت و بسته بندی غلاف های K-Cup را تغییر دهد
- اعلامیه های اصلاحی در مورد قابلیت بازیافت محصول خود را در وب سایت های خود، در رسانه های اجتماعی، در رسانه های خبری ملی و محلی، در بسته بندی تمام دستگاه های آبجوسازی جدید و از طریق ایمیل برای مشترکین خود منتشر کنید.
- آن را تقویت کند برنامه انطباق شرکتی برای ترویج رعایت قوانین و جلوگیری از مسائل بازاریابی فریبنده در آینده ضروری است
این دفتر همکاری داوطلبانه Keurig Canada در حل این موضوع را تایید می کند.
توافقنامه کامل به زودی در وب سایت دادگاه رقابت در دسترس خواهد بود.
.
لینک منبع : هوشمند نیوز
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :انتشارات خبری ، تجارت و صنعت ، حمایت از مصرف کننده ، دفتر رقابت کانادا ، عمومی ، کانادا ، محترم شامپاین فرانسوا فیلیپ ، محصولات مصرفی ، مصرف کنندگان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰