شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر امارات متحده عربی صندوق سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری را برای پروژه های بلاک چین و رمزارز راه اندازی می کند – بازارهای نوظهور اخبار بیت کوین

Cypher Capital، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) مستقر در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی)، راه اندازی یک صندوق اولیه 100 میلیون دلاری را اعلام کرده است که در درجه اول از بودجه برای پروژه های مالی غیرمتمرکز (defi)، گیم فای و متاورس استفاده می کند. راهنمایی کارآفرینان یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر مستقر

کد خبر : 183841
تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر امارات متحده عربی صندوق سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری را برای پروژه های بلاک چین و رمزارز راه اندازی می کند – بازارهای نوظهور اخبار بیت کوین


Cypher Capital، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) مستقر در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی)، راه اندازی یک صندوق اولیه 100 میلیون دلاری را اعلام کرده است که در درجه اول از بودجه برای پروژه های مالی غیرمتمرکز (defi)، گیم فای و متاورس استفاده می کند.

راهنمایی کارآفرینان

یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر مستقر در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) به نام Cypher Capital اخیراً اعلام کرد که یک صندوق اولیه 100 میلیون دلاری راه اندازی کرده است که هدف آن تأمین مالی پروژه های بلاک چین و کریپتو با پیشنهادهای ارزش واقعی است.

همانطور که در گزارش منتشر شده توسط آنلاک مدیا توضیح داده شده است، شرکت VC در حال برنامه ریزی برای مشارکت در راهنمایی کارآفرینانی است که پروژه هایی را اجرا می کنند که توسط Cypher Capital تامین می شود. در این گزارش به نقل از بیژن علیزاده، موسس و شریک عمومی سایفر کپیتال، این شرکت قصد دارد کارآفرینان را به ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت مجهز کند.

علیزاده همچنین فاش کرد که شرکت او قصد دارد در پروژه های بلاک چین و کریپتو سرمایه گذاری کند که از سایر سرمایه گذاران خطرپذیر حمایت شده است. او گفت:

هدف ما همکاری و گسترش اکوسیستم از طریق کار با نوآوران رویایی، استعدادهای برجسته و سایر شرکای سرمایه گذاری خطرپذیر برای ایجاد یک جامعه بلاک چین جامع است که به نوبه خود، پرورش می دهد.[s] رشد اکوسیستم

تأمین مالی برای «پروژه‌های بلاک چین نوآورانه» نیز باز است

شریک مدیر Cypher Capital، Vineet Budki، نیز در این گزارش نقل شده است که تنها پروژه‌هایی در امور مالی غیرمتمرکز (defi)، گیم‌فی، و فضای متاورس واجد شرایط دریافت بودجه هستند. با این حال، بودکی تصریح کرد که شرکت او “همیشه به طور کلی به دنبال پروژه های نوآورانه بلاک چین است.”

در همین حال، همان گزارش بیان می‌کند که Cypher Capital انتظار دارد ساخت مرکز دارایی دیجیتال دبی به مساحت 10000 فوت مربع خود را در آگوست 2022 تکمیل کند. پس از تکمیل، هاب از علاقه‌مندان و کارآفرینان کریپتو استقبال می‌کند و دسترسی انحصاری به اعضا ارائه می‌دهد.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Creative Family

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.