شرکت خودروسازی مولن به دلیل ترس از رکود دوباره سقوط می کند

نزدک: MULN روز پنجشنبه تغییر مسیر داد و بیش از 8 درصد کاهش یافت. بازیگران بازار به سمت رکود و ترس از تورم برگشتند. مولن اعلام کرد که در حال ایجاد یک تیم فناوری EV در دیترویت است. به روز رسانی: نزدک: MULN در روز پنجشنبه به شدت کاهش یافت و با افت 8.63 درصدی

کد خبر : 237640
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
شرکت خودروسازی مولن به دلیل ترس از رکود دوباره سقوط می کند


  • نزدک: MULN روز پنجشنبه تغییر مسیر داد و بیش از 8 درصد کاهش یافت.
  • بازیگران بازار به سمت رکود و ترس از تورم برگشتند.
  • مولن اعلام کرد که در حال ایجاد یک تیم فناوری EV در دیترویت است.

به روز رسانی: نزدک: MULN در روز پنجشنبه به شدت کاهش یافت و با افت 8.63 درصدی در روز به 0.84 دلار رسید. وال استریت شتاب قبلی خود را از دست داد و با توجه به بازگشت نگرانی‌های مرتبط با رکود، شاخص‌های اصلی بسته شدند. داو جونز Industrial Average 85 واحد از دست داد، در حالی که S&P 500 روز را 0.14 درصد کاهش داد. از سوی دیگر، نزدک کامپوزیت 52 واحد یا 0.41 درصد افزایش یافت.

در حالی که مقامات فدرال رزرو به افزایش شرط بندی های خود در مورد انقباضات کمی ادامه می دهند، سهام شاهد کاهش تقاضا بودند. «سیاست‌گذاران به افزایش خطر رکود شدید اقتصادی در کنار فشارهای تورمی مداوم اذعان دارند. تقاضا برای ایمنی اوراق قرضه دولتی باعث کاهش بازده شد، در حالی که منحنی بازده معکوس باقی می ماند.

به‌روزرسانی قبلی: NASDAQ:MULN برای سومین جلسه متوالی صعود کرد زیرا سهام استارت‌آپ EV تلاش می‌کند راه خود را به بالای سطح قیمت 1.00 دلار بازگرداند. در روز چهارشنبه، سهام MULN 0.84 درصد افزایش یافت و روز معاملاتی را در 0.92 دلار به پایان رساند. سهام در روز چهارشنبه پس از دو جلسه متوالی قرمز بازگشت به آغاز ماه. هر سه شاخص اصلی جهش کردند زیرا به نظر می‌رسید که داده‌های اقتصادی قوی‌تر از حد انتظار به سمت اجتناب از رکود اقتصادی آمریکا اشاره می‌کنند. در مجموع، داوجونز 416 امتیاز پایه، S&P 500 1.56 درصد رشد کرد و NASDAQ 2.59 درصد افزایش را برای جلسه ثبت کرد.


با اخبار سهام داغ همراه باشید!


سهام خودروهای برقی در روز چهارشنبه به روند صعودی خود ادامه داد و بار دیگر توسط تسلا (NASDAQ:TSLA) که 2.27 درصد افزایش یافت. سهام تسلا پیش از رای تقسیم سهام پیشنهادی 3 به 1 در روز پنجشنبه به طور پیوسته در حال افزایش است. سایر سهام EV که دوباره افزایش یافتند شامل Nio (NYSE:NIO) و Rivian (NASDAQ:RIVN) بودند. Lucid (NASDAQ:LCID) در طول معاملات روزانه 4.21% افزایش یافت، اما پس از زنگ بسته شدن زمانی که درآمد خود را برای سه ماهه گزارش کرد، سقوط کرد. لوسید بار دیگر اهداف تولید خود را برای سال کاهش داد و حداکثر 7000 دستگاه خودرو تولید خواهد کرد. تا زمان نگارش این مقاله، سهام LCID بیش از 12 درصد کاهش یافت.

قیمت سهام مولن

سهام MULN

در اقدامی غافلگیرکننده، Mullen Automotive اعلام کرد که در حال تأسیس یک تیم فناوری EV است که در دیترویت، میشیگان مستقر خواهد شد. مرکز فناوری دیترویت تحقیق و توسعه را برای وسایل نقلیه تجاری Mullen ارائه خواهد کرد و پس از اعلام این شرکت که یک مرکز فناوری جدید در ایروین، کالیفرنیا را در اوایل این هفته اعلام کرد، آغاز شد.


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.