شرکت خدمات مالی Crypto Matrixport به دنبال سرمایه 100 میلیون دلاری است – بیت کوین نیوز

به گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند، شرکت رمزنگاری Matrixport Technologies ظاهراً به دنبال سرمایه 100 میلیون دلاری است. منابع توضیح دادند که این شرکت قبلاً تعهداتی را از سرمایه گذاران به مبلغ تقریبی 50 میلیون دلار تضمین کرده است که به Matrixport پس از ارزش گذاری 1.5 میلیارد دلاری می دهد. Matrixport

کد خبر : 285627
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
شرکت خدمات مالی Crypto Matrixport به دنبال سرمایه 100 میلیون دلاری است – بیت کوین نیوز


به گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند، شرکت رمزنگاری Matrixport Technologies ظاهراً به دنبال سرمایه 100 میلیون دلاری است. منابع توضیح دادند که این شرکت قبلاً تعهداتی را از سرمایه گذاران به مبلغ تقریبی 50 میلیون دلار تضمین کرده است که به Matrixport پس از ارزش گذاری 1.5 میلیارد دلاری می دهد.

Matrixport به دنبال جذب 100 میلیون دلار از سرمایه گذاران استراتژیک است

بر اساس گزارشی که برای اولین بار توسط بلومبرگ گزارش شد، شرکت دارایی دیجیتال و وام دهنده ارزهای دیجیتال Matrixport ۱۰۰ میلیون دلار از سرمایه گذاران استراتژیک را هدف قرار داده است. لباس سنگاپور در سال 2019 توسط جیهان وو، میلیاردر و مدیر عامل سابق Bitmain تاسیس شد. عملیات شرکت خدمات مالی شامل برنامه های کسب درآمد ارزهای دیجیتال، محصولات وام دهی و خدمات سهام اتریوم 2.0 است.

منابع بلومبرگ می گویند که Matrixport قبلاً “تعهدات سرمایه گذاران اصلی 50 میلیون دلار” را جمع آوری کرده است. این گزارش خاطرنشان می کند که تایگر گلوبال و دراگونفلای برخی از حامیان متعهد ماتریکسپورت هستند. با افزایش سرمایه 50 میلیون دلاری، ارزش کلی Matrixport می تواند به 1.5 میلیارد دلار افزایش یابد.

Matrixport تایید کرد که این شرکت با سرمایه گذاران تعامل دارد و گزارش بلومبرگ را در توییتر به اشتراک گذاشت. ماتریکسپورت: «ما هیجان‌زده هستیم و مشتاقانه منتظریم تا با شرکت‌کنندگان، با شرایط مشابه، در نیمه‌ی دیگر دور تأمین مالی تعامل داشته باشیم». توییت کرد. از اعتماد و اطمینانی که سرمایه گذاران ما همچنان به تیم ماتریکسپورت دارند قدردانی کنیم.

این شرکت در آگوست 2021 در دور جمع‌آوری سرمایه در سری C 100 میلیون دلار جمع‌آوری کرد و به یک شرکت یونیکورن تبدیل شد که ارزش آن در آن زمان 1 میلیارد دلار بود. این دور توسط DST Global، C Ventures و K3 Ventures رهبری شد. تا آنجا که به بودجه جدید مربوط می شود، راس گان، مدیر روابط عمومی Matrixport گفت: “Matrixport به طور معمول با سهامداران کلیدی به عنوان بخشی از روند عادی تجارت خود تعامل دارد.”

برچسب ها در این داستان

1.5 میلیارد دلار، 50 میلیون دلار، 100 میلیون، افزایش سرمایه، سرمایه گذاران، جیهان وو، جیهان وو ماتریکسپورت، بازار سرمایه، ماتریکسپورت، افزایش سرمایه ماتریکسپورت، راس گان، سری C، ارزش گذاری

نظر شما در مورد Matrixport که به دنبال تامین مالی 100 میلیون دلاری جدید است چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.