شرکت حقوقی Crypto Boutique Roche Freedman از کلاس Against Tether حذف شد – اخبار بیت کوین

[ad_1] پس از اینکه یک قاضی فدرال منهتن اظهارات عمومی شریک موسس Roche Freedman LLP Kyle Roche را محکوم کرد، قاضی شرکت حقوقی بوتیک رمزارز را از شکایت دستکاری بازار علیه Tether و Bitfinex حذف کرد. جلسه اخیر نشان داد که کاترین پولک فایلا، قاضی منطقه ای ایالات متحده، معتقد است که روند دادخواهی ممکن

کد خبر : 267463
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
شرکت حقوقی Crypto Boutique Roche Freedman از کلاس Against Tether حذف شد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

پس از اینکه یک قاضی فدرال منهتن اظهارات عمومی شریک موسس Roche Freedman LLP Kyle Roche را محکوم کرد، قاضی شرکت حقوقی بوتیک رمزارز را از شکایت دستکاری بازار علیه Tether و Bitfinex حذف کرد. جلسه اخیر نشان داد که کاترین پولک فایلا، قاضی منطقه ای ایالات متحده، معتقد است که روند دادخواهی ممکن است از مسیر خارج شود. او همچنین تاکید کرد که “توشه های استعاری” که روش فریدمن با خود حمل می کند “به نفع طبقه نیست.”

Judge Boot Roche Freedman را از شکایت کلاسی علیه Tether و Bitfinex خارج کرد

در پایان ماه اوت، شریک موسس Roche Freedman LLP Kyle Roche خود را در میان جنجال‌های زیادی یافت. سری ویدیوها منتشر شده توسط کریپتو لیکس، او را در حال بحث در مورد روابط خاص با برخی از مشاغل ارزهای دیجیتال مشاهده کرد. در 31 آگوست، Roche خود را از تعدادی از شکایت های دسته جمعی مرتبط با رمزنگاری حذف کرد و او بیشتر به ویدیوهای Crypto Leaks پرداخت. او گفت که ویدئوهای فاش شده حاوی “بیشمار اظهارات نادرست بدون منبع” است که “به طور غیرقانونی به دست آمده است.” روشه افزود:

[The] کلیپ های ویدیویی با ویرایش بالا [are] با زمینه دقیق ارائه نشده است.

با این حال، پس از افشای اطلاعات، نماینده حقوقی تتر، الیوت گرینفیلد از Debevoise & Plimpton LLP، از دادگاه خواست تا شرکت حقوقی Roche Freedman را از دعوای دسته جمعی حذف کند. الیوت گرینفیلد، وکیل تتر، گفت که افشای اطلاعات و دخالت Roche در این دعوای دسته جمعی “نگرانی های شدیدی را برای متهمان در مورد انگیزه های پشت این شکایت ایجاد می کند.” علاوه بر این، شرکت‌های مبادلات ارز دیجیتال Bittrex و Poloniex نیز درخواستی برای قاضی ارسال کردند و از او خواستند که شرکت حقوقی Kyle Roche را از روند دادگاه حذف کند.

به دنبال درخواست‌های Tether، Poloniex و Bittrex، law360.com گزارش داد که «قاضی فدرال منهتن نظرات «بی‌نظیر احمقانه» شریک مؤسس Roche Freedman LLP، Kyle Roche را مورد انتقاد قرار داد. سپس، قانون بلومبرگ و law360.com گزارش‌هایی را منتشر کردند که نشان می‌دهد قاضی ناحیه ایالات متحده، کاترین پولک فایلا، روش فریدمن را از شکایت حذف کرده است. فایلا توضیح داد که نظرات عمومی Roche «بیش از حد دقیق بود که نمی‌توان آن را نادیده گرفت».

شرکت های حقوقی Selendy Gay Elsberg و Schneider Wallace پس از رد صلاحیت رسمی Roche Freedman، زمام دعوای دسته جمعی را در دست خواهند گرفت. فایلا گفت که شرکت حقوقی همچنان می‌تواند به عنوان وکیل کار کند، اما او تأکید کرد که «توشه‌های استعاری» که روش فریدمن با خود حمل می‌کند «به نفع طبقه نیست». جاستین وایز، یکی از همکاران قانون بلومبرگ، اضافه می‌کند که «روش فریدمن، طبق پرونده‌های دادگاه فدرال، حداقل در چهار پرونده دیگر با درخواست رد صلاحیت مواجه است».

برچسب ها در این داستان

BitFinex، Bittrex، Bittrex Global، Class Action دعوی، Class-Action، اطلاعات محرمانه، رمزنگاری، کسب و کارهای رمزنگاری، Crypto Leaks، ویدیوهای Crypto Leaks، Debevoise & Plimpton، Elliot Greenfield، Judge Katherine Polk Failla، Katherine Polk Roche Failla، Law Kyle، شرکت، دعوی حقوقی، Poloniex، Roche Freedman، Roche Freedman LLP، Tether، Tether (USDT)، USDT، فیلم ها

نظر شما در مورد حذف Roche Freedman از دعوای گروهی Tether چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.