شرکت اینترنتی Softbank Z Holdings قصد دارد مرکز خرید NFT را در 180 کشور راه اندازی کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] Z Holdings، زیرمجموعه اینترنتی شرکت هلدینگ کنگلومرای ژاپنی Softbank، در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک بازار جهانی توکن غیر قابل تعویض (NFT) در بهار امسال است. “NFT Mall” متعلق به Z Holdings قصد دارد 180 کشور را هدف قرار دهد و از خدمات Paypay شرکت برای جذب مشتریان Web3، metaverse و NFT

کد خبر : 177182
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۰۰
شرکت اینترنتی Softbank Z Holdings قصد دارد مرکز خرید NFT را در 180 کشور راه اندازی کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

Z Holdings، زیرمجموعه اینترنتی شرکت هلدینگ کنگلومرای ژاپنی Softbank، در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک بازار جهانی توکن غیر قابل تعویض (NFT) در بهار امسال است. “NFT Mall” متعلق به Z Holdings قصد دارد 180 کشور را هدف قرار دهد و از خدمات Paypay شرکت برای جذب مشتریان Web3، metaverse و NFT استفاده کند.

Z Holdings نمی خواهد “فرصت رشد عظیم” را از دست بدهد

بر اساس مصاحبه بلومبرگ با کنتارو کاوابه، مدیر عامل شرکت، شرکت اینترنتی سافت بانک، Z Holdings، قصد دارد یک بازار NFT به نام “NFT Mall” راه اندازی کند. شرکت مادر این شرکت سال گذشته لاین و یاهو ژاپن را در Z Holdings ادغام کرد. اظهارات Kawabe از مصاحبه نشان می دهد که Z Holdings قصد دارد از Web3، metaverse و NFT برای تقویت رشد شرکت استفاده کند.

کاوابه، مدیر اجرایی Z Holdings در طول مصاحبه اظهار داشت: «این امکان وجود دارد که Web3 منادی دنیایی باشد که در آن زندگی کاملاً متفاوت است و ما نمی‌خواهیم این شرکت فرصت رشد بزرگ را از دست بدهد. مدیر عامل شرکت افزود: “ما در انجام معاملات ادغام و تملک برای تقویت حضور خود تردید نخواهیم کرد.”

Metaverse Wellspring رقابت قابل توجهی دارد

ورود Z Holdings به فضای NFT به دنبال راه اندازی بازار NFT توسط غول خرده فروشی آنلاین ژاپنی Rakuten است. پس از راه‌اندازی در پایان فوریه، Rakuten توضیح داد که سرویس همتا به همتا برای ضرب و فروش NFT قرار است سال آینده منتشر شود. همچنین تعداد زیادی رقابت در بازار NFT از Opensea، Rarible، Looksrare، Magic Eden، Coinbase، FTX و Crypto.com وجود دارد.

گزارش ها اشاره می کنند که Z Holdings بودجه پنج ساله ابتکاری رشد 500 میلیارد ین یا 5.9 میلیارد دلاری دارد. علاوه بر این، مصاحبه کاوابه شبیه اظهاراتی است که رئیس و مدیر عامل سافت بانک، جونیچی میاکاوا در پیام سال نوی 2022 خود بیان کرد. در پیام سال نو، میاکاوا در مورد فراجهان صحبت کرد و اصرار داشت که این مفهوم تبدیل به “چاهی می شود که خدمات و مدل های تجاری جدیدی تولید می کند.”

برچسب ها در این داستان

180 کشور، Coinbase، Crypto.com، ftx، مصاحبه، ژاپن، شرکت ژاپنی، Junichi Miyakawa، Kentaro Kawabe، Line، looksrare، Magic Eden، Metaverse، nft، NFT Mall، NFT Marketplaces، NFTs، Token غیر قابل تعویض، Opensea، Rarible، Softbank، Softbank crypto، Softbank NFT Market، Softbank NFTs، بیانیه ها، Web3، Yahoo Japan، Z Holdings

نظر شما در مورد راه اندازی یک بازار NFT به نام NFT Mall توسط Z Holdings در 180 کشور جهان چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.